Polskie Wydawnictwo Ekonomicznenowość
![]() Eukacja w zakresie przedsiębiorczości
Autor:
Kurczewska Agnieszka
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
W monografii, którą oddajemy do rąk Czytelników, autorka proponuje ugruntowane w nauce i etyce ramy kształcenia w zakresie przedsiębiorczości na poziomie uczelni. Monografia służy uporządkowaniu wiedzy na temat edukacji w zakresie przedsięb
36% rabatu
50,86 zł
79,91 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Dług w polityce finansowej gmin
Autor:
Katarzyna Owsiak
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza poświęcona jest problematyce długu publicznego powstającego na szczeblu zarówno centralnym, jak i samorządowym – przede wszystkim lokalnym. Drugą część stanowi prezentacja wyników badań skoncen
36% rabatu
57,13 zł
89,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Ogniwa paliwowe i hybrydowe układy napędowe w..
Autor:
Andrzej Szałek
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Monografia dotyczy rozwoju wybranych źródeł napędu pojazdów samochodowych, które mogą stanowić alternatywę dla standardowego, tłokowego silnika spalinowego. W pracy przedstawiono genezę powstania i zasadę działania różnego typu hybrydowych
36% rabatu
44,42 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Eseje o polityce pieniężnej czasu niepewności
Autor:
Hardt Łukasz
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Na oddawaną w ręce Czytelnika pracę składa się dziesięć esejów. Rozpoczynają ją teksty dotyczące fundamentalnych kwestii z zakresu polityki pieniężnej, a więc jej strategii i w tym kontekście zjawiska inflacji. Następnie autor dzieli się re
36% rabatu
38,07 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Sytuacja finansowa polskiego sektora przedsięb.
Autor:
Skowronek Czesław
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
W latach 2000–2021 opublikowałem ponad 30 artykułów traktujących o sytuacji ekonomicznej, zwłaszcza finansowej, polskiego sektora przedsiębiorstw. W artykułach tych rozpatrywałem różne problemy sytuacji finansowej przedsiębiorstw, oceniając
36% rabatu
50,78 zł
79,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie, dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w s
36% rabatu
31,71 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Polska jako członek Unii Europejskiej ma obowiązek przyjęcia euro po spełnieniu określonych warunków. Niestety, temat ten stał się w naszym kraju zakładnikiem doraźnych potrzeb walki politycznej. W debacie publicznej o euro niewiele jest me
36% rabatu
44,42 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji 3
Autor:
Knosala Ryszard
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego dwa lata temu cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera 62 raporty z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2020 r. w si
28% rabatu
71,89 zł
99,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Współpraca i integracja gospodarcza Azji Wsch.
Autor:
Nawrot A. Katarzyna
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Monografia Współpraca i integracja Azji Wschodniej. Studium teoretyczno-empiryczne jest poświęcona interesującemu zagadnieniu. Gospodarki państw Azji Wschodniej mają bowiem duże znaczenie dla świata, w tym dla Europy i Polski. Współpraca i
36% rabatu
44,42 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
36% rabatu
31,81 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości
Autor:
Marek Lisiński
Marek Szarucki
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Auto
36% rabatu
31,71 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Metodologia badań nad turystyką
Autor:
Butowski Leszek
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Głównym celem pracy jest próba określenia podstaw metodologicznych badań nad turystyką, ze szczególnym uwzględnieniem ich aspektów ontologicznych oraz epistemologicznych. Wydaje się bowiem, że szczególnie w zakresie teoretycznych studiów na
28% rabatu
35,91 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie...
Autor:
Sylwester Pietrzyk
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny są
36% rabatu
38,07 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...
Autor:
Rutkowski Ireneusz P.
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania de
36% rabatu
38,07 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Książka przedstawia wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o przyszłości polityki spójności UE i formułowa
36% rabatu
31,81 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Makroekonomia. Zbiór zadań
Autor:
Alojzy Z. Nowak i Tomasz
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Niniejszy zbiór zadań został przygotowany jako opracowanie towarzyszące podręcznikowi Makroekonomia pod red. Alojzego Z. Nowaka i Tomasza Zalegi. Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom samodzielnej nauki makroekonomii. Zbiór zadań
36% rabatu
31,76 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
Autor:
red. Augustyna Burlita
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczącyc
36% rabatu
31,71 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Prze
28% rabatu
43,10 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]() Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym
Autor:
Piotr Grudkowski
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Kategoria jakości w szkolnictwie wyższym, choć tak ważna dla zapewnienia oczekiwanego tempa rozwoju państw i społeczeństw, ciągle jeszcze nie znajduje odpowiadającego jej randze odzwierciedlenia w pracach przedstawiających tę problematykę w
36% rabatu
44,42 zł
69,90 zł
Dodaj
do koszyka ![]()
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
36% rabatu
25,40 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|