Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

nowość
Okładka książki Eukacja w zakresie przedsiębiorczości
W monografii, którą oddajemy do rąk Czytelników, autorka proponuje ugruntowane w nauce i etyce ramy kształcenia w zakresie przedsiębiorczości na poziomie uczelni. Monografia służy uporządkowaniu wiedzy na temat edukacji w zakresie przedsięb
36% rabatu
50,86
79,91 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dług w polityce finansowej gmin
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza poświęcona jest problematyce długu publicznego powstającego na szczeblu zarówno centralnym, jak i samorządowym – przede wszystkim lokalnym. Drugą część stanowi prezentacja wyników badań skoncen
36% rabatu
57,13
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ogniwa paliwowe i hybrydowe układy napędowe w..
Monografia dotyczy rozwoju wybranych źródeł napędu pojazdów samochodowych, które mogą stanowić alternatywę dla standardowego, tłokowego silnika spalinowego. W pracy przedstawiono genezę powstania i zasadę działania różnego typu hybrydowych
36% rabatu
44,42
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Eseje o polityce pieniężnej czasu niepewności
Na oddawaną w ręce Czytelnika pracę składa się dziesięć esejów. Rozpoczynają ją teksty dotyczące fundamentalnych kwestii z zakresu polityki pieniężnej, a więc jej strategii i w tym kontekście zjawiska inflacji. Następnie autor dzieli się re
36% rabatu
38,07
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sytuacja finansowa polskiego sektora przedsięb.
W latach 2000–2021 opublikowałem ponad 30 artykułów traktujących o sytuacji ekonomicznej, zwłaszcza finansowej, polskiego sektora przedsiębiorstw. W artykułach tych rozpatrywałem różne problemy sytuacji finansowej przedsiębiorstw, oceniając
36% rabatu
50,78
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Konsumpcja w czasach pandemii
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie, dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w s
36% rabatu
31,71
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Euro. Mity i fakty
Polska jako członek Unii Europejskiej ma obowiązek przyjęcia euro po spełnieniu określonych warunków. Niestety, temat ten stał się w naszym kraju zakładnikiem doraźnych potrzeb walki politycznej. W debacie publicznej o euro niewiele jest me
36% rabatu
44,42
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji 3
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego dwa lata temu cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera 62 raporty z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2020 r. w si
28% rabatu
71,89
99,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Współpraca i integracja gospodarcza Azji Wsch.
Monografia Współpraca i integracja Azji Wschodniej. Studium teoretyczno-empiryczne jest poświęcona interesującemu zagadnieniu. Gospodarki państw Azji Wschodniej mają bowiem duże znaczenie dla świata, w tym dla Europy i Polski. Współpraca i
36% rabatu
44,42
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Controlling personalny
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
36% rabatu
31,81
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Auto
36% rabatu
31,71
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Metodologia badań nad turystyką
Głównym celem pracy jest próba określenia podstaw metodologicznych badań nad turystyką, ze szczególnym uwzględnieniem ich aspektów ontologicznych oraz epistemologicznych. Wydaje się bowiem, że szczególnie w zakresie teoretycznych studiów na
28% rabatu
35,91
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie...
Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny są
36% rabatu
38,07
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania de
36% rabatu
38,07
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie funduszami strukturalnymi UE...
Książka przedstawia wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o przyszłości polityki spójności UE i formułowa
36% rabatu
31,81
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Makroekonomia. Zbiór zadań
Niniejszy zbiór zadań został przygotowany jako opracowanie towarzyszące podręcznikowi Makroekonomia pod red. Alojzego Z. Nowaka i Tomasza Zalegi. Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom samodzielnej nauki makroekonomii. Zbiór zadań
36% rabatu
31,76
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczącyc
36% rabatu
31,71
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Działania marketingowe organizacji
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Prze
28% rabatu
43,10
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym
Kategoria jakości w szkolnictwie wyższym, choć tak ważna dla zapewnienia oczekiwanego tempa rozwoju państw i społeczeństw, ciągle jeszcze nie znajduje odpowiadającego jej randze odzwierciedlenia w pracach przedstawiających tę problematykę w
36% rabatu
44,42
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
36% rabatu
25,40
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
3
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj