Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

nowość
Okładka książki Employee experience management jako perspektywa...
Jak się powiedziało A, to trzeba powiedzieć B. Niniejsza książka kontynuuje i znacząco rozwija wątki podjęte w monografii Employee experience. Zarządzanie kapitałem ludzkim w kategoriach rynku doznań (Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warsza
37% rabatu
44,14
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Kompendium wiedzy o targach i wystawach
Książka pierwsza taka na polskim rynku wydawniczym ujmuje kompleksowo aktualną wiedzę o targach i wystawach. Na publikację składa się ponad 500 haseł kluczowych dla zrozumienia istoty współczesnych wydarzeń wystawienniczych, skutecznego ich
42% rabatu
63,63
109,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Audyt narzędzi Lean Management
Książka jest poświęcona problematyce Lean Management - koncepcji zarządzania organizacją ukierunkowanej na spełnienie oczekiwań klienta przy równoczesnym wyeliminowaniu działań, które nie generują wartości dodanej. Wdrożenie Lean Management
37% rabatu
37,83
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ekonomiczno-społeczne uwarunkowania
Owce są nieodłącznie związane z życiem człowieka. Zostały udomowione jako pierwsze zwierzęta gospodarskie. Wraz z upływem czasu owce były w różny sposób użytkowane, w zależności od uwarunkowań przyrodniczych i społecznych. Wiele istniejącyc
39% rabatu
48,86
79,91 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ryzyko ESG w samorządzie terytorialnym
Ryzyko ESG jest obecnie jednym z rodzajów ryzyka, którym w debacie publicznej poświęca się wiele miejsca. Jest to uzasadnione koniecznością wypracowania ram systemowych dla zarządzania tym typem ryzyka, które oddziałuje na wszystkich uczest
42% rabatu
49,07
83,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ubezpieczenia w.3
Ubezpieczenia odgrywają coraz większą rolę w funkcjonowaniu zarówno przedsiębiorstw, jak i gospodarstw domowych. W książce przygotowanej przez zespół autorów reprezentujących środowisko naukowe oraz praktykę ubezpieczeniową przedstawiono po
37% rabatu
63,09
99,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Eukacja w zakresie przedsiębiorczości
W monografii, którą oddajemy do rąk Czytelników, autorka proponuje ugruntowane w nauce i etyce ramy kształcenia w zakresie przedsiębiorczości na poziomie uczelni. Monografia służy uporządkowaniu wiedzy na temat edukacji w zakresie przedsięb
37% rabatu
50,46
79,91 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dług w polityce finansowej gmin
Publikacja składa się z dwóch części. Pierwsza poświęcona jest problematyce długu publicznego powstającego na szczeblu zarówno centralnym, jak i samorządowym – przede wszystkim lokalnym. Drugą część stanowi prezentacja wyników badań skoncen
39% rabatu
54,96
89,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Ogniwa paliwowe i hybrydowe układy napędowe w..
Monografia dotyczy rozwoju wybranych źródeł napędu pojazdów samochodowych, które mogą stanowić alternatywę dla standardowego, tłokowego silnika spalinowego. W pracy przedstawiono genezę powstania i zasadę działania różnego typu hybrydowych
39% rabatu
42,73
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Eseje o polityce pieniężnej czasu niepewności
Na oddawaną w ręce Czytelnika pracę składa się dziesięć esejów. Rozpoczynają ją teksty dotyczące fundamentalnych kwestii z zakresu polityki pieniężnej, a więc jej strategii i w tym kontekście zjawiska inflacji. Następnie autor dzieli się re
39% rabatu
36,62
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Konsumpcja w czasach pandemii
Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie, dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w s
25% rabatu
37,26
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Euro. Mity i fakty
Polska jako członek Unii Europejskiej ma obowiązek przyjęcia euro po spełnieniu określonych warunków. Niestety, temat ten stał się w naszym kraju zakładnikiem doraźnych potrzeb walki politycznej. W debacie publicznej o euro niewiele jest me
37% rabatu
44,14
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Controlling personalny
Przedmiotem rozważań prezentowanych w książce uczyniono najwyższy szczebel w „drabinie controllingu” (wyższy od controllingu kosztów i controllingu jakości), a mianowicie controlling efektywności. Celem książki jest uporządkowanie dość poka
39% rabatu
30,51
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Auto
39% rabatu
30,51
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Metodologia badań nad turystyką
Głównym celem pracy jest próba określenia podstaw metodologicznych badań nad turystyką, ze szczególnym uwzględnieniem ich aspektów ontologicznych oraz epistemologicznych. Wydaje się bowiem, że szczególnie w zakresie teoretycznych studiów na
39% rabatu
30,51
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie...
Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny są
25% rabatu
45,04
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie funduszami strukturalnymi UE...
Książka przedstawia wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o przyszłości polityki spójności UE i formułowa
37% rabatu
31,56
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Makroekonomia. Zbiór zadań
Niniejszy zbiór zadań został przygotowany jako opracowanie towarzyszące podręcznikowi Makroekonomia pod red. Alojzego Z. Nowaka i Tomasza Zalegi. Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom samodzielnej nauki makroekonomii. Zbiór zadań
37% rabatu
31,51
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
25% rabatu
29,81
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowe
37% rabatu
37,83
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
3
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj