Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Okładka książki Metody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Auto
32% rabatu
33,70
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Metodologia badań nad turystyką
Głównym celem pracy jest próba określenia podstaw metodologicznych badań nad turystyką, ze szczególnym uwzględnieniem ich aspektów ontologicznych oraz epistemologicznych. Wydaje się bowiem, że szczególnie w zakresie teoretycznych studiów na
28% rabatu
35,76
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie funduszami strukturalnymi UE...
Książka przedstawia wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o przyszłości polityki spójności UE i formułowa
32% rabatu
33,76
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Makroekonomia. Zbiór zadań
Niniejszy zbiór zadań został przygotowany jako opracowanie towarzyszące podręcznikowi Makroekonomia pod red. Alojzego Z. Nowaka i Tomasza Zalegi. Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom samodzielnej nauki makroekonomii. Zbiór zadań
32% rabatu
33,70
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
20% rabatu
31,88
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowe
25% rabatu
45,16
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu zintegr.
W monografii zarządzanie łańcuchem dostaw jest przedstawione jako proces stanowiący syntezę wzajemnie dopełniających się, a więc komplementarnych czynności regulacyjnych będących treścią funkcji planowania, organizowania, koordynowania i ko
32% rabatu
40,46
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Demografia
Znajomość zjawisk demograficznych współczesnego świata jest niezbędna przy podejmowaniu wszelkich decyzji o charakterze ekonomicznym i społecznym. Omawiane w podręczniku metody analizy zjawisk ludnościowych są prezentowane przy uwzględnieni
25% rabatu
37,50
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Diagnoza jakości kapitału ludzkiego w organizacji
„Pytaniem, ciągle aktualnym, jest jakim kapitałem ludzkim dysponuje dane społeczeństwo, organizacja czy też konkretna osoba? Pytanie to związane jest z metodami pomiaru tego kapitału, które – ze względu na swoje liczne wady – nadal wzbudzaj
20% rabatu
51,87
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Metodyki i standardy zarządzania projektami
W zarządzaniu projektami funkcjonuje wiele różnorodnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, aby poznać możliwości ich wykorzystania i pokazać praktykę ich stosowania. Autorzy skupili więc uwagę na: sprawdzonych prakt
32% rabatu
43,84
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dochodząc do TAK
Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę docho
32% rabatu
30,33
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Finansowanie sportu profesjonalnego oraz...
Głównym tematem monografii jest wsparcie finansowe, jakiego jednostki samorządu terytorialnego (JST) udzielają profesjonalnym klubom sportowym. Badania opisane w książce dotyczą istotności publicznego kapitału finansowego dla funkcjonowania
25% rabatu
75,07
99,90 zł
niedostępny
nowość
Okładka książki Gamifikacja w zarządzaniu kapitałem ludzkim
Gamifikacja jest elastyczną metodą wspierania realizacji celów organizacyjnych, służy jako narzędzie zarządzania kapitałem ludzkim i wspiera proces transferu wiedzy. Autorka podjęła próbę stworzenia metodyki wdrażania gamifikacji wewnętrzne
25% rabatu
75,07
99,90 zł
niedostępny
nowość
Okładka książki Prawo i polityka. W 100. rocznicę urodzin...
Oddajemy do rąk czytelników monografię zatytułowaną Prawo i polityka. W 100. rocznicę urodzin Profesora Andrzeja Stelmachowskiego. Jest ona wyrazem hołdu i wielkiej pamięci o wybitnym agraryście, mężu stanu i nauczycielu Profesorze Andrzeju
25% rabatu
90,10
119,90 zł
niedostępny
Okładka książki Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji 3
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego dwa lata temu cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera 62 raporty z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2020 r. w si
28% rabatu
71,59
99,90 zł
niedostępny
Okładka książki Współpraca i integracja gospodarcza Azji Wsch.
Monografia Współpraca i integracja Azji Wschodniej. Studium teoretyczno-empiryczne jest poświęcona interesującemu zagadnieniu. Gospodarki państw Azji Wschodniej mają bowiem duże znaczenie dla świata, w tym dla Europy i Polski. Współpraca i
28% rabatu
50,08
69,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie...
Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny są
28% rabatu
42,92
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania de
28% rabatu
42,92
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczącyc
28% rabatu
35,76
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Działania marketingowe organizacji
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Prze
37% rabatu
37,89
59,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
3
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj