Polskie Wydawnictwo EkonomiczneMetody badawcze w naukach o zarządzaniu i jakości
Autor:
Marek Lisiński
Marek Szarucki
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Jest to pierwsza tego typu książka na rynku wydawniczym w Polsce. W sposób kompleksowy omawia zagadnienia metodologiczne w zakresie wykorzystania metod badawczych w naukach o zarządzaniu i jakości. Stanowi efekt dziesięcioletniej pracy Auto
32% rabatu
33,70 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Metodologia badań nad turystyką
Autor:
Butowski Leszek
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Głównym celem pracy jest próba określenia podstaw metodologicznych badań nad turystyką, ze szczególnym uwzględnieniem ich aspektów ontologicznych oraz epistemologicznych. Wydaje się bowiem, że szczególnie w zakresie teoretycznych studiów na
28% rabatu
35,76 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Książka przedstawia wielopłaszczyznowe ujęcie zarządzania projektami współfinansowanymi z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w kontekście rozwoju regionalnego. W obliczu bieżącej debaty o przyszłości polityki spójności UE i formułowa
32% rabatu
33,76 zł
49,99 zł
Dodaj
do koszyka Makroekonomia. Zbiór zadań
Autor:
Alojzy Z. Nowak i Tomasz
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Niniejszy zbiór zadań został przygotowany jako opracowanie towarzyszące podręcznikowi Makroekonomia pod red. Alojzego Z. Nowaka i Tomasza Zalegi. Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom samodzielnej nauki makroekonomii. Zbiór zadań
32% rabatu
33,70 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
20% rabatu
31,88 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowe
25% rabatu
45,16 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu zintegr.
Autor:
Artur Świerczek
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
W monografii zarządzanie łańcuchem dostaw jest przedstawione jako proces stanowiący syntezę wzajemnie dopełniających się, a więc komplementarnych czynności regulacyjnych będących treścią funkcji planowania, organizowania, koordynowania i ko
32% rabatu
40,46 zł
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Znajomość zjawisk demograficznych współczesnego świata jest niezbędna przy podejmowaniu wszelkich decyzji o charakterze ekonomicznym i społecznym. Omawiane w podręczniku metody analizy zjawisk ludnościowych są prezentowane przy uwzględnieni
25% rabatu
37,50 zł
49,90 zł
Dodaj
do koszyka Diagnoza jakości kapitału ludzkiego w organizacji
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
„Pytaniem, ciągle aktualnym, jest jakim kapitałem ludzkim dysponuje dane społeczeństwo, organizacja czy też konkretna osoba? Pytanie to związane jest z metodami pomiaru tego kapitału, które – ze względu na swoje liczne wady – nadal wzbudzaj
20% rabatu
51,87 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Metodyki i standardy zarządzania projektami
Autor:
Trocki Michał
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
W zarządzaniu projektami funkcjonuje wiele różnorodnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, aby poznać możliwości ich wykorzystania i pokazać praktykę ich stosowania. Autorzy skupili więc uwagę na: sprawdzonych prakt
32% rabatu
43,84 zł
64,90 zł
Dodaj
do koszyka Dochodząc do TAK
Autor:
Roger Fisher
Patton Bruce
William Ury
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: 48h
Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę docho
32% rabatu
30,33 zł
44,90 zł
Dodaj
do koszyka nowość
Finansowanie sportu profesjonalnego oraz...
Autor:
Grabowski Artur
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Głównym tematem monografii jest wsparcie finansowe, jakiego jednostki samorządu terytorialnego (JST) udzielają profesjonalnym klubom sportowym. Badania opisane w książce dotyczą istotności publicznego kapitału finansowego dla funkcjonowania
25% rabatu
75,07 zł
99,90 zł
niedostępny
nowość
Gamifikacja w zarządzaniu kapitałem ludzkim
Autor:
Aleksandra Witoszek-Kubicka
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Gamifikacja jest elastyczną metodą wspierania realizacji celów organizacyjnych, służy jako narzędzie zarządzania kapitałem ludzkim i wspiera proces transferu wiedzy. Autorka podjęła próbę stworzenia metodyki wdrażania gamifikacji wewnętrzne
25% rabatu
75,07 zł
99,90 zł
niedostępny
nowość
Prawo i polityka. W 100. rocznicę urodzin...
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Oddajemy do rąk czytelników monografię zatytułowaną Prawo i polityka. W 100. rocznicę urodzin Profesora Andrzeja Stelmachowskiego. Jest ona wyrazem hołdu i wielkiej pamięci o wybitnym agraryście, mężu stanu i nauczycielu Profesorze Andrzeju
25% rabatu
90,10 zł
119,90 zł
niedostępny
Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji 3
Autor:
Knosala Ryszard
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego dwa lata temu cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera 62 raporty z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2020 r. w si
28% rabatu
71,59 zł
99,90 zł
niedostępny
Współpraca i integracja gospodarcza Azji Wsch.
Autor:
Nawrot A. Katarzyna
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Monografia Współpraca i integracja Azji Wschodniej. Studium teoretyczno-empiryczne jest poświęcona interesującemu zagadnieniu. Gospodarki państw Azji Wschodniej mają bowiem duże znaczenie dla świata, w tym dla Europy i Polski. Współpraca i
28% rabatu
50,08 zł
69,90 zł
niedostępny
Zarządzanie wiedzą w organizacjach w dobie...
Autor:
Sylwester Pietrzyk
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Problem starzenia się społeczeństw nabiera coraz większego znaczenia dla nich samych i gospodarki, dlatego rządy państw, a także inne organizacje podejmują działania mające na celu zapobieganie negatywnym skutkom tego zjawiska. Przyczyny są
28% rabatu
42,92 zł
59,90 zł
niedostępny
Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...
Autor:
Rutkowski Ireneusz P.
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania de
28% rabatu
42,92 zł
59,90 zł
niedostępny
Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
Autor:
red. Augustyna Burlita
Wydawca:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne
wysyłka: niedostępny
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczącyc
28% rabatu
35,76 zł
49,90 zł
niedostępny
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Prze
37% rabatu
37,89 zł
59,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|