Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne

Okładka książki Makroekonomia. Zbiór zadań
Niniejszy zbiór zadań został przygotowany jako opracowanie towarzyszące podręcznikowi Makroekonomia pod red. Alojzego Z. Nowaka i Tomasza Zalegi. Podstawowym jego celem jest ułatwienie studentom samodzielnej nauki makroekonomii. Zbiór zadań
37% rabatu
31,61
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Rewolucja 4.0. Nowe technologie w marketingu
Rewolucja 4.0 to przede wszystkim nowa droga do odniesienia sukcesu przez organizacje - dzięki postępowi technologicznemu. Połączenie kanałów online i offline umożliwia lepszą komunikację z klientami i opracowanie dla nich odpowiedniej ofer
25% rabatu
29,89
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie łańcuchem dostaw w ujęciu zintegr.
W monografii zarządzanie łańcuchem dostaw jest przedstawione jako proces stanowiący syntezę wzajemnie dopełniających się, a więc komplementarnych czynności regulacyjnych będących treścią funkcji planowania, organizowania, koordynowania i ko
37% rabatu
37,95
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Demografia
Znajomość zjawisk demograficznych współczesnego świata jest niezbędna przy podejmowaniu wszelkich decyzji o charakterze ekonomicznym i społecznym. Omawiane w podręczniku metody analizy zjawisk ludnościowych są prezentowane przy uwzględnieni
27% rabatu
36,25
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Diagnoza jakości kapitału ludzkiego w organizacji
„Pytaniem, ciągle aktualnym, jest jakim kapitałem ludzkim dysponuje dane społeczeństwo, organizacja czy też konkretna osoba? Pytanie to związane jest z metodami pomiaru tego kapitału, które – ze względu na swoje liczne wady – nadal wzbudzaj
25% rabatu
48,60
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Metodyki i standardy zarządzania projektami
W zarządzaniu projektami funkcjonuje wiele różnorodnych metod. Autorzy przedstawili najpopularniejsze z tych metod, aby poznać możliwości ich wykorzystania i pokazać praktykę ich stosowania. Autorzy skupili więc uwagę na: sprawdzonych prakt
37% rabatu
41,11
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Dochodząc do TAK
Oddajemy do rąk Czytelników najpopularniejszą na świecie książkę dotyczącą negocjacji, w której pokazano prostą i wszędzie możliwą do zastosowania metodę negocjowania sporów prywatnych i zawodowych. Autorzy proponują sprawdzoną metodę docho
37% rabatu
28,44
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Sytuacja finansowa polskiego sektora przedsięb.
W latach 2000–2021 opublikowałem ponad 30 artykułów traktujących o sytuacji ekonomicznej, zwłaszcza finansowej, polskiego sektora przedsiębiorstw. W artykułach tych rozpatrywałem różne problemy sytuacji finansowej przedsiębiorstw, oceniając
28% rabatu
57,26
79,90 zł
niedostępny
Okładka książki Inżynieria zarządzania. Cyfryzacja produkcji 3
Niniejsza książka jest kontynuacją rozpoczętego dwa lata temu cyklu wydawniczego Inżynieria Zarządzania. Cyfryzacja Produkcji. Książka zawiera 62 raporty z badań przeprowadzonych w kilkudziesięciu ośrodkach naukowych w Polsce w 2020 r. w si
28% rabatu
71,59
99,90 zł
niedostępny
Okładka książki Współpraca i integracja gospodarcza Azji Wsch.
Monografia Współpraca i integracja Azji Wschodniej. Studium teoretyczno-empiryczne jest poświęcona interesującemu zagadnieniu. Gospodarki państw Azji Wschodniej mają bowiem duże znaczenie dla świata, w tym dla Europy i Polski. Współpraca i
28% rabatu
50,08
69,90 zł
niedostępny
Okładka książki Systemy informacyjne w przedsiębiorstwach...
Rozważania zawarte w książce koncentrują się wokół problematyki zasilania informacyjnego procesów decyzyjnych w działalności marketingowej prowadzonej w firmach handlowych. Skoncentrowano się na funkcjach i elementach systemu wspomagania de
37% rabatu
37,71
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zachowanie konsumentów. Wybrane problemy
Publikacja jest przeznaczona dla osób zajmujących się problematyką zachowań konsumentów i wykorzystaniem wiedzy z tego zakresu w działaniach marketingowych organizacji, a także dla studentów – jako materiał uzupełniający do zajęć dotyczącyc
37% rabatu
31,61
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Działania marketingowe organizacji
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Prze
37% rabatu
37,89
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Perspektywa jakości w szkolnictwie wyższym
Kategoria jakości w szkolnictwie wyższym, choć tak ważna dla zapewnienia oczekiwanego tempa rozwoju państw i społeczeństw, ciągle jeszcze nie znajduje odpowiadającego jej randze odzwierciedlenia w pracach przedstawiających tę problematykę w
37% rabatu
44,00
69,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing w przedsiębiorstwie - ujęcie operacyjne
Książka składa się z sześciu rozdziałów. Rozdział pierwszy pokrótce objaśnia genezę, istotę oraz społeczną i gospodarczą rolę marketingu. Kolejny podrozdział traktuje o specyfice marketingu konsumenckiego (B2C) i tzw. marketingu przemysłowe
37% rabatu
37,95
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Doskonalenie organizacji i procesów innowacyjnych
Współczesne organizacje, zwłaszcza przedsiębiorstwa, działając w warunkach turbulentnego otoczenia, skazane są na dostosowanie się do tych zmian. Konieczne jest stałe doskonalenie procesów zachodzących w przedsiębiorstwach, a także wdrażani
37% rabatu
41,05
64,90 zł
niedostępny
Okładka książki Kapitalizm patchworkowy w Polsce i krajach...
Książka zawiera wyniki interdyscyplinarnego projektu badawczego osadzonego w nurcie studiów porównawczych nad kapitalizmem, realizowanego przez zespół autorów w latach 2015-2019. Przyjmując w punkcie wyjścia ramy analityczne wykorzystywane
37% rabatu
44,21
69,90 zł
niedostępny
Okładka książki Partnerstwo publiczno-prywatne i projekty...
Od wielu lat toczy się międzynarodowa debata publiczna na temat współpracy międzysektorowej w zakresie realizacji projektów infrastrukturalnych w ramach szeroko rozumianego partnerstwa publiczno-prywatnego (PPP). Zagadnienia PPP doczekały s
28% rabatu
35,76
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Rezylientne łańcuchy dostaw jako złożone systemy..
Rezyliencja to emanacja złożoności i dynamiki, dzięki którym łańcuch dostaw zachowuje ciągłość operacyjną w niepewnych czasach. Innymi słowy, rezylientny łańcuch dostaw odznacza się zdolnością adaptacji, reaktywnej odpowiedzi i odzyskiwania
37% rabatu
44,21
69,90 zł
niedostępny
Okładka książki Informacja na rynku usług finansowych
Monografia podejmuje niezwykle aktualną, zwłaszcza w rzeczywistości pokryzysowej, ale także istotną dla funkcjonowania rynku finansowego oraz uczciwego i rzetelnego kształtowania relacji umownych instytucji finansowych z klientami problemat
28% rabatu
50,08
69,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
3
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj