![]() Porażki marek - cz. 4 Zmęczenie marek
Autor:
Matt Haig
Wydawca:
Bellona
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788360339480
EAN:
9788360339480
oprawa:
oprawa: etui kartonowe
format:
205x145 mm
liczba stron:
2
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
33% rabatu
10,08 zł
Cena detaliczna:
14,99 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 10,08 zł
Opis produktuZasady bezpieczeństwaŻadna marka nie trwa wiecznie i kiedyś zapewne padnie. Niektóre odchodzą z wielkim hukiem, inne żałośnie kwiląc. Nie wydaje się prawdopodobne, by takie marki jak Coca-Cola czy McDonald's miały jutro zniknąć. Jednak wiele najsilniejszych marek ostatniego stulecia wygląda już na bardzo zmęczone, a wiele odnoszących niegdyś sukcesy padło. Często ambasadorami marek są stojący za nimi ludzie. Jeśli postępują niezgodnie z prawem lub zostaną przyłapani na braku odpowiedzialności, to szybko dochodzi do kryzysu. Taką wielką wpadką człowieka na skalę światową był skandal z firmami Enron i Arthur Andersen. Kryzys, a następnie upadek nie zostały spowodowane przez zły produkt, ale przez niegodziwość i korupcję ludzi ze szczytów władzy firm. W części 4 przedstawiamy wiele przykładów zmęczonych marek i wpadek, które spowodowali zarządzający nimi menedżerowie. Czyta: Marcin Styczeń Realizacja nagrania: Wiesław Sałata Czas nagrania: 122'11 (2 płyty CD) x
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|