Rozszerzenie Lochy Kielicha oferuje graczom zupełnie nowy sposób doświadczenia Bloodborne: Gry Planszowej. Zamiast standardowej rozgrywki opartej na Kampanii, w rozszerzeniu Lochy Kielicha gracze biorą udział w pojedynczej rozgrywce, skupia
Bot Factory to strategiczna gra planszowa dla 1-4 graczy, która dzięki przystępnym zasadom oraz niespełna godzinnemu czasowi rozgrywki jest świetnym wstępem do świata gier Vitala Lacerdy (Weather Machine, Kanban EV, Lisboa).
W tej optymali
Nie istnieje już świat, o którym wiesz
51. Stan to gra karciana dla zaawansowanych graczy, w której celem jest rozwój jednej z frakcji postapokaliptycznego uniwersum Neuroshimy. Używaj swoich zasobów do budowania nowych Lokacji, zawieraj U
Jedna nowa, podniebna Nemesis. Jeden nowy mag, który odkrył nieznaną dotąd potęgę. Gigantyczny zestaw nowych Klejnotów, Artefaktów, Zaklęć, Skarbów i Popleczników. Akcent na nowe karty Strzaskane Marzenia to dodatek zorientowany na dostarcz
Mindbug łączy w sobie przystępność i prostotę zasad ze strategiczną głębią rozbudowanej gry karcianej. Rezultatem jest oparta na umiejętnościach karciana gra pojedynkowa - powiew świeżości, który zmieni twoje spojrzenie na tego typu gry. Mi
Proszę wsiadać: Nowy Jork i Londyn to szybka, familijna gra planszowa, której autorem jest uznany japoński twórca Saashi. Żadne miasto nie obejdzie się bez sprawnej komunikacji miejskiej, zwłaszcza takie metropolie jak Londyn i Nowy Jork. W
Na północ kieruje się starożytny Bezimienny, który gdziekolwiek się pojawi, pozostawia po sobie tylko śmierć i rozkład. Jego nadjeście przeczuwa tylko dwoje najmłodszych i najsilniejszych magów - jedno potrafi rozmawiać z roślinami, a drugi
Zapomniane Morza to niesamowicie wciągająca w swój świat fabularna gra przygodowa, która w każdym z was obudzi morskiego wilka! Tytuł wyszedł prosto ze stajni Plaid Hat Games, twórców Martwej Zimy. Wypłyńcie na szerokie wody, rozgrywając 5
(...) więc jak już cholerne aligatory zostały w tyle, a Jack przestał drzeć i wreszcie można go było zacząć zszywać, okazało się, że obserwuje nas gromada gości w zielonych ubrankach. I powiem ci, bracie, że obserwowali nas oni prze muszki
Nie od razu zostałem piratem. Wpierw stałem po drugiej stronie wojny, jaka toczy się między ludźmi uczciwymi, a bezwzględnymi rabusiami. Miałem już wówczas szesnaście lat, nosiłem za dużą koszulkę ojca i przewiązane sznurkiem gacie po wuju,
Linia dodatków do NS: Jak wyglądały plany na tę linię na początku przygody z Neuroshimą? Zanim spadły pierwsze bomby: o inspiracjach, powstaniu gry i przygodach z jej realizacją opowiadają Michał Oracz, Ignacy Trzewiczek, Marcin Blacha i Ma
Zombie już dawno przestali być czymś niezwykłym - nieważne, czy chodzi o te ludzkie, czy orkowe. Tak, człowiek potrafi przyzwyczaić się do wszystkiego i nawet w postapokaliptycznym świecie zaczyna robić się nudno. A kiedy zaczyna robić się
Krucjata przeciwko Nieprzeniknionemu Mrokowi zakończyła się dziesięć lat temu. W tym czasie założono Kompanię Oświecicielską gildię stojącą na straży porządku i światła. Lecz Mrok ponownie unosi głowę. W chaosie multiwersum dwa światy zderz
Niektórzy potrafią pokrzyżować plany nawet Molochowi i Neodżungli. Ci tutaj kiedyś pływali na okrętach, ale przesiedli się na motorówki. Są wiecznie żądni bogactw, dobrego rumu, a przede wszystkim - walki. Piraci przybywają, by skopać kilka
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?