Post Penelope N.Zarządzanie ochroną marki
Autor:
Post Penelope N.
Post Richard S.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencje. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania
25% rabatu
44,49 zł
59,00 zł
niedostępny
Zarządzanie ochroną marki
Autor:
Post Richard S.
Post Penelope N.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencję. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania
19% rabatu
63,71 zł
79,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|