Zarządzanie ochroną marki
Autor:
Post Richard S.
Post Penelope N.
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788375267440
EAN:
9788375267440
oprawa:
Miękka
format:
17.0x24.0cm
język:
polski
Seria:
ZARZĄDZANIE I MARKETING
liczba stron:
332
rok wydania:
2011
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
63,71 zł
Cena detaliczna:
79,00 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 63,56 zł
Opis produktu
W obecnych warunkach rynkowych niezwykle trudno jest być oryginalnym i innowacyjnym. Wiele nowych pomysłów jest błyskawicznie imitowanych przez konkurencję. Aby zapewnić firmie osiągnięcie trwałego sukcesu, należy stale podejmować działania w celu ochrony jej najcenniejszych aktywów - marki, produktów i innowacji.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|