Public relations
Autor:
Ewa Małgorzata Cenker
Wydawca:
WSB WYDAWNICTWO
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-7205-241-4
EAN:
9788372052414
oprawa:
miękka
format:
170 × 240
liczba stron:
289
rok wydania:
2013
(0) Sprawdź recenzje
27% rabatu
29,96 zł
Cena detaliczna:
40,95 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,92 zł
Opis produktu
Podręcznik przedstawia najważniejsze aspekty działań public relations, tzn. kształtowanie relacji z grupami z otoczenia wewnętrznego i zewnętrznego za pomocą różnych instrumentów: od odpowiednich publikacji, przez sponsoring i działania lobbystyczne, po działalność wystawienniczą. Nie bez znaczenia jest odpowiednie zastosowanie środków językowych i zachowanie właściwych relacji z mass mediami, a także dbałość o tożsamość firmy. Czytelnik zyskuje świadomość, że znajomość zasad i metod tworzenia wizerunku przedsiębiorstwa to niezbędny element w walce o zachowanie konkurencyjności i zdobycie stabilnej pozycji na rynku. W dzisiejszych realiach nie wystarczy już przyciągać klientów szerokim asortymentem towarów czy doskonałą jakością. Często zawodzą też tradycyjne instrumenty marketingowe, ponieważ wymagania rynku są coraz większe. Dlatego żadna instytucja - od najmniejszej po międzynarodowe koncerny - nie może lekceważyć znaczenia dobrego wizerunku. Książka jest także przeznaczona dla wszystkich, którzy zamierzają aktywnie uczestniczyć w życiu gospodarczym.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|