Okładka książki Public relations w sporcie

Public relations w sporcie

Wydawca: SPORTWIN
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-929353-1-5
EAN: 9788392935315
oprawa: miękka
format: 17 x 24
liczba stron: 320
rok wydania: 2010
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
67,58 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy

Opis produktu

Rosnące zainteresowanie sportem powoduje, że niezbędne staje się prowadzenie badań nad zachowaniem podmiotów, które z tą sferą społeczno-gospodarczą są związane. Z zadowoleniem można odnotować fakt, że przygotowane zostało opracowanie skupione na jednorodnej tematyce - działaniach public relations w sporcie. Wysoko należy ocenić to, że poszczególne części pracy zostały przygotowane przez specjalistów, zajmujących się poszczególnymi narzędziami public relations, a przy tym związanych ze sferą sportu. Fakt, że autorzy przygotowali rozdziały według planu, dodatkowo podnosi wartość publikacji. Zaletą niniejszej publikacji są zawarte w niej praktyczne studia przypadku.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj