Public relations w sporcie
Wydawca:
SPORTWIN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-929353-1-5
EAN:
9788392935315
oprawa:
miękka
format:
17 x 24
liczba stron:
320
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
67,58 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Opis produktu
Rosnące zainteresowanie sportem powoduje, że niezbędne staje się prowadzenie badań nad zachowaniem podmiotów, które z tą sferą społeczno-gospodarczą są związane. Z zadowoleniem można odnotować fakt, że przygotowane zostało opracowanie skupione na jednorodnej tematyce - działaniach public relations w sporcie.
Wysoko należy ocenić to, że poszczególne części pracy zostały przygotowane przez specjalistów, zajmujących się poszczególnymi narzędziami public relations, a przy tym związanych ze sferą sportu. Fakt, że autorzy przygotowali rozdziały według planu, dodatkowo podnosi wartość publikacji. Zaletą niniejszej publikacji są zawarte w niej praktyczne studia przypadku.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|