Przedstawiamy książkę Piotra Reissa wieloletniego zawodnika i kapitana Lecha Poznań, reprezentanta kraju, zawodnika, który z powodzeniem walczył na boiskach Bundesligi. Piłkarz znany przede wszystkim z boiskowych dokonań: jeden z najlepszyc
Rosnące zainteresowanie sportem powoduje, że niezbędne staje się prowadzenie badań nad zachowaniem podmiotów, które z tą sferą społeczno-gospodarczą są związane. Z zadowoleniem można odnotować fakt, że przygotowane zostało opracowanie skupi
"SPORT & BUSINESS" - publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."
Dołączona płyta CD zawiera prezentacje z wykładów oraz nagrania v
"Marketingowo o Sporcie" - publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni marketingu sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."
Dołączona płyta CD zawiera prezentacje z wykładów oraz nagr
W toku bieżącego funkcjonowania organizacji sportowych rola planowania, organizowania oraz koordynowania działań marketingowych pozostaje nie do przecenienia. Próbując wzbudzić zainteresowanie rynku produktem przedsiębiorstwa sportowego, ni
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?