PWE

Okładka książki Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Podręcznik obejmuje wiedzę dotyczącą międzynarodowych stosunków gospodarczych. Autorzy zaprezentowali rzeczywiste przeobrażenia, jakim gospodarka światowa podlegała w ostatnich dziesięcioleciach, na tle podstawowych teorii z zakresu ekonomi
27% rabatu
47,15
64,90 zł
niedostępny
Okładka książki Rachunek zysków i strat
Rachunek zysków i strat
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Szczegółowa analiza sprawozdania finansowego jest niezbędna przy podejmowaniu decyzji ekonomicznych w zakresie rozwoju jednostki prowadzącej działalność gospodarczą. Dlatego też sprawozdanie to powinno być wiarygodnym źródłem informacji poz
27% rabatu
43,51
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Rozmowa kwalifikacyjna
Rozmowa kwalifikacyjna
Autor: Hodgson Susan
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Od wyniku rozmowy kwalifikacyjnej często zależy dalsza kariera zawodowa. Podczas takiej rozmowy przeprowadzający rekrutację zadają wiele pytań, niektóre z nich bywają podchwytliwe. Aby zrobić dobre wrażenie i nie dać się wyprowadzić z równo
25% rabatu
37,63
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Finanse międzynarodowe przedsiębiorstw
Podręcznik zawiera wiedzę o finansowaniu przedsiębiorstw międzynarodowych. Autor przeanalizował m.in.: bilans obrotów bieżących i przepływy kapitału, kurs walutowy i mechanizm dostosowawczy, rynki walutowe i typy transakcji, derywaty waluto
25% rabatu
52,70
69,90 zł
niedostępny
Okładka książki Podstawy marketingu
Podstawy marketingu
Autor: Czubała Anna
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Koncepcje, instrumenty, obszary zastosowań marketingu zmieniają się w czasie, by sprostać wyzwaniom przeistaczającego się otoczenia. Jednak istota marketingu pozostaje ta sama, tzn. służy on rozpoznawaniu i zaspokajaniu potrzeb oraz pragnie
27% rabatu
43,51
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zasady podatkowe w teorii i praktyce
Zasady podatkowe w teorii i praktyce
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce podjęto często dyskutowany temat, jak powinny być skonstruowane poszczególne podatki i całe systemy podatkowe. Autorka przedstawiła: podatki jako finansową podstawę działalności państwa, nakładanie i pobór podatków przez państwo,
27% rabatu
43,51
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Podatki w Unii Europejskiej
Podatki w Unii Europejskiej
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce zostały przedstawione systemy podatkowe krajów Unii Europejskiej. Autorka, łącząc rozważania teoretyczne z prezentacją rozwiązań funkcjonujących w praktyce, pokazała: rolę państwa i polityki fiskalnej w gospodarce (w tym szczególn
27% rabatu
47,15
64,90 zł
niedostępny
Okładka książki Epistemologia i metodologia zarządzania
W książce autor analizuje podstawy poznawcze i metodologię w zarządzaniu. Ich znajomość ma istotne znaczenie we współczesnym świecie, gdyż wiedza tworzona i rozpowszechniana przez nauki o zarządzaniu istotnie wpływa na funkcjonowanie firm i
27% rabatu
50,78
69,90 zł
niedostępny
Opakowanie Podstawy metodologiczne prac doktorskich w naukach ekonomicznych
Rozwój studiów doktoranckich (określanych obecnie jako studia trzeciego stopnia) sprawia, że coraz ważniejsza jest wiedza o wymaganiach, jakie musi spełniać rozprawa doktorska. Autorzy w książce przedstawili więc: ekonomię i zarządzanie ja
25% rabatu
41,39
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing produktów systemowych
Marketing produktów systemowych
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce autorzy wyjaśniają rolę współczesnego marketingu w procesach tworzenia, komunikowania i dostarczania ofert systemowych produktów materialnych oraz usługowych. Analizą zostały objęte cztery grupy produktowe: • systemowe produkty u
27% rabatu
39,88
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Podmiotowość pracownika w zarządzaniu organizacją
W dyskusji o roli i znaczeniu pracowników we współczesnych organizacjach ścierają się różne poglądy i stanowiska. Autor pokazał: rolę pracownika i jego zachowań przedsiębiorczych wobec realizacji celów organizacji, zmiany zachodzące w tym z
27% rabatu
36,65
49,90 zł
niedostępny
Okładka książki Informatyka i komputerowe wspomaganie prac inżynierskich
Celem książki jest prezentacja architektur i zasobów systemów informatycznych oraz sposobów ich wykorzystania przez inżynierów zajmujących się inżynierią produkcji. Scharakteryzowano w niej narzędzia i środowiska wytwarzania systemów inform
37% rabatu
37,71
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Biznes międzynarodowy
Biznes międzynarodowy
Autor: Jan Rymarczyk
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Podręcznik ten jest usystematyzowanym kompendium wiedzy na temat biznesu międzynarodowego. Zawiera między innymi omówienie wpływu globalizacji i integracji regionalnej na gospodarkę światową, a także dwóch najważniejszych form biznesu międz
26% rabatu
62,75
84,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zarządzanie środowiskiem w Polsce
Podręcznik obejmuje wiedzę o zarządzaniu środowiskiem na poziomie całej Polski oraz na poszczególnych szczeblach podziału terytorialnego. Autorzy po omówieniu podstawowych pojęć z zakresu zarządzania środowiskiem i charakteryzowaniu makrosy
27% rabatu
47,67
64,90 zł
niedostępny
Okładka książki Nauki o zarządzaniu
Nauki o zarządzaniu
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Autor – ceniony autorytet w dziedzinie zarządzania – opierając się na swoim bardzo bogatym doświadczeniu pracownika naukowego i nauczyciela akademickiego, pokazał zarządzanie jako dyscyplinę naukową oraz związane z tym problemy i kontrowers
33% rabatu
36,63
54,90 zł
niedostępny
Okładka książki Komercjalizacja produktów żywnościowych
Komercjalizacja produktów żywnościowych
Autor: Sojkin Bogdan
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym
26% rabatu
44,27
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Strategie marketingowe
Strategie marketingowe
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Problematyka strategii marketingowych i ich wyboru oraz kształtowania obejmuje obszerny zakres zjawisk i procesów decyzyjnych. Wynika to zarówno z natury marketingu, jak i z mechanizmów pozyskiwania informacji oraz podejmowania decyzji w wa
25% rabatu
45,16
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Rachunkowość małych przedsiębiorstw
W gospodarce rynkowej dominującą grupą są małe jednostki. Tworzą one zróżnicowaną zbiorowość, w której można wyróżnić podmioty prowadzące działalność gospodarczą na różną skalę i o rozmaitym charakterze. Także kryteria podziału małych jedno
37% rabatu
37,95
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Konsumpcja Determinanty, teorie i modele
Konsumpcja Determinanty, teorie i modele
Autor: Zalega Tomasz
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
Konsumpcja jest istotnym elementem składowym rzeczywistości społeczno-gospodarczej, uwarunkowanej splotem czynników, do których można zaliczyć m.in. globalizację podziału pracy i wiedzy, narastanie ryzyka gospodarczego i finansowego, zmiany
27% rabatu
43,51
59,90 zł
niedostępny
Okładka książki Biznesplan
Biznesplan
Wydawca: PWE
wysyłka: niedostępny
W książce krok po kroku przystępnie opisano proces przygotowania i opracowania biznesplanu. Autor wyjaśnia podstawowe zasady dotyczące planowania w biznesie; pokazuje techniki szybkiego i zręcznego przygotowania planu bez względu na to, cze
25% rabatu
37,63
49,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
19
20
21
22
23
36
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj