PWE

nowość
Okładka książki Polskie gospodarstwa domowe, wobec wyzwań globalizacyjnych. Wybrane problemy
W monografii zdecydowano się na pokazanie wpływu ogólnie korzystnej koniunktury gospodarczej w Polsce w powiązaniu z przekształceniami systemowymi na warunki życia statystycznego gospodarstwa domowego. Wyeksponowano te aspekty sytuacji gosp
33% rabatu
33,66
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki Przedsiębiorczość i finansowanie innowacji
Współczesne gospodarki w dużym stopniu opierają swoją działalność na przedsiębiorczości. Sam termin, doczekał się wielu definicji i rzeczywiście można powiedzieć, że przedsiębiorczość niejedno ma imię, bo jej przejawy mogą być różnorodne. H
33% rabatu
43,78
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing Międzynarodowy (wyd. 2009)
W podręczniku autorka omawia złożoną problematykę współczesnego marketingu na rynkach zagranicznych na tle procesów internacjonalizacji przedsiębiorstw. Koncentruje się przede wszystkim na takich zagadnieniach, jak: istota marketingu między
33% rabatu
40,40
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Negocjacje
Negocjacje
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Negocjacje nie mogą polegać na szybkim ataku, który ma rozstrzygnąć, kto zwyciężył, a kto przegrał. To musi być rozłożony w czasie proces dochodzenia do rozwiązania akceptowalnego przez wszystkie strony. Dlatego autor - opierając się na tec
33% rabatu
25,63
38,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Okładka książki W stronę rynku. Wybór publicystyki ekonomicznej z przełomu lat 80. i 90. XX wieku
Impulsem do wydania niniejszego zbioru stała się 30. rocznica wdrożenia w Polsce wielkiego programu transformacji gospodarczej. Przełom polityczny, który dokonał się w naszym kraju w 1989 roku, umożliwił przebudowę gospodarki w kierunku sys
33% rabatu
26,91
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Marketing koncepcja skutecznych działań
Nowoczesny podręcznik prezentujący przede wszystkim podstawy marketingu. Przedstawiono w nim m.in. niektóre nowe zagadnienia dotyczące: stosowania marketingu w różnych sytuacjach rynkowych, wartości klienta, zarządzania działalnością market
24% rabatu
53,44
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Opakowanie Przedsiębiorczość imigrantów z Dalekiego Wschodu w Polsce
Migracje są współcześnie zjawiskiem masowym, w którym Polska bierze aktywny udział – tradycyjnie jako kraj wysyłający. W XXI wieku zaczyna się jednak rysować także trend odwrotny – coraz większe grupy osób decydują się na przyjazd, czasowy
23% rabatu
46,39
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategie budowania marki i rozwoju handlu
Monografię Strategie budowania marki i rozwoju handlu. Nowe trendy i wyzwania dla marketingu oceniam wysoce pozytywnie. Przygotowana ona została przez siedmioosobowy Zespół Autorów Katedry Marketingu Międzynarodowego i Dystrybucji — na Wydz
33% rabatu
40,40
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Inkluzywna gospodarka światowa szanse i wyzwania
"(...) to pierwsza na polskim ekonomicznym rynku piśmienniczym publikacja naukowa poświęcona w tak kompleksowy, wieloaspektowy, wszechstronny i pogłębiony sposób problematyce wyzwań inkluzywnego rozwoju gospodarki światowej. (…) Monografia
33% rabatu
33,66
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kapitał intelektualny przedsiębiorstw w Polsce
Monografia (…) stanowi istotną pozycję na rynku wydawniczym. Będzie ona przydatna zarówno dla osób prowadzących badania na temat kapitału intelektualnego organizacji, jak i studentów zgłębiających tę złożoną materię. Z kolei jej aplikacyjne
33% rabatu
26,91
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zaskakujący kapitalizm. Miraże ekonomii XXI wieku
W książce Autor próbuje wyjaśnić przyczyny obecnego rozwarstwienia społecznego, przede wszystkim osłabienia klasy średniej. Obecnie, przynajmniej w krajach rozwiniętych, ta właśnie klasa ulega osłabieniu. Proces ten jeszcze nie dotknął kraj
33% rabatu
33,66
49,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Makroekonomia
Makroekonomia
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Makroekonomia, zajmująca się badaniem całej gospodarki narodowej i jej najważniejszych części, prezentując przy tym szeroką panoramę aktywności gospodarczej, jest dynamicznie rozwijającym się działem ekonomii. Książka, który oddajemy do rąk
33% rabatu
53,89
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Metody analizy finansowej przedsiębiorstwa
Książka zawiera syntetyczny opis poszczególnych zagadnień objętych analizą finansową w przedsiębiorstwie, a następnie ukazuje podstawowe metody analizy finansowej odnoszące się do rozpatrywanych zjawisk. Współczesna analiza finansowa musi b
33% rabatu
47,15
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Kreatywność pracowników i twórcze zespoły
Przedsiębiorstwo, aby było innowacyjne, musi poszukiwać pracowników o najwyższej zdolności do kreatywnego myślenia i twórczego rozwiazywania problemów. Wyłonienie takich osób wymaga odpowiednich narzędzi pomiaru i oceny kreatywności. Autorz
33% rabatu
43,78
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Strategie i modelowanie rozwoju produktów innowacyjnych
Wysokie tempo postępu naukowo-technicznego jest jednym z ważnych czynników rozwoju społeczno-gospodarczego. Wpływa ono także na przedsiębiorstwa funkcjonujące w warunkach silnej konkurencji rynkowej. Aby skutecznie konkurować na globalnym r
33% rabatu
43,78
64,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Zarządzanie interesariuszami projektu
Na przestrzeni ostatnich dziesięcioleci wzrost znaczenia projektów w organizacji i gospodarce stał się faktem. Zjawisko to, w pewnym uproszczeniu polegające na przejściu od powtarzalnych do nierutynowych procesów, doprowadziło do istotnych
33% rabatu
47,15
69,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mobilność korporacyjna na przykładzie Krakowa
Tematem książki, którą oddajemy do rąk Czytelników, jest mobilność – ruch jednostek stanowiący niejednokrotnie podstawę przemian gospodarczych, społecznych i politycznych obserwowanych we współczesnym świecie. Analizowany ruch nie dotyczy j
33% rabatu
40,40
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Makromarketing
Makromarketing
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
Makromarketing jest obszarem nauki o marketingu, który bardziej niż marketingiem jako funkcją zarządzania i narzędziem menedżera jest zainteresowany społeczną i środowiskową rolą marketingu. Traktuje on marketing jako proces społeczny, głów
33% rabatu
53,89
79,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Systemy informacyjne zarządzania przedsiębiorstwem
Monografia Doroty Jelonek jest na bardzo dobrym poziomie naukowym, ma dobrze dobrane przykłady i stanowi wstęp do dyskusji nad przyszłością nauk o zarządzaniu w kontekście cyfryzacji. Cechuje ją otwartość tekstu i spojrzenia na kluczowe pro
28% rabatu
43,40
59,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Reklama
Reklama
Autor: Kall Jacek
Wydawca: PWE
wysyłka: 48h
W drugim wydaniu, Autor:- wyjaśnia, czym jest i jak działa reklama- uczy, jak przygotować strategię reklamy- pomaga wykorzystać media w reklamie- opisuje metody pomiaru skuteczności reklamy
28% rabatu
32,53
44,90 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
30
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka