Zarządzanie wiedzą
Autor:
Jashapara Ashok
Wydawca:
PWE
wysyłka: 48h
ISBN:
9788320820928
EAN:
9788320820928
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
23,8x16,3 cm
język:
polski
liczba stron:
388
rok wydania:
2014
(0) Sprawdź recenzje
25% rabatu
48,60 zł
Cena detaliczna:
64,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 48,47 zł
Opis produktu
Podręcznik zawiera kompleksowe, spójne i interesujące omówienie rozmaitych aspektów, koncepcji i najważniejszych problemów związanych z zarządzaniem wiedzą. Poszczególne elementy składające się na zarządzanie wiedzą zostały podzielone na pięć kategorii, odpowiadających pięciu częściom książki:
• istota wiedzy (dane, informacje, historia zarządzanie wiedzą, filozoficzne koncepcje wiedzy),
• wykorzystywanie wiedzy (kapitał intelektualny, nurty w zarządzaniu strategicznym, perspektywa zarządzania wiedzą),
• generowanie wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą),
• artefakty wiedzy (narzędzia zarządzania wiedzą, systemy zarządzania wiedzą),
• aktywizowanie wiedzy ( warunki, sieci wiedzy, zarządzanie zmianą).
Analiza tych zagadnień została wzbogacona licznymi przykładami z praktyki działania globalnych organizacji. Dzięki temu Czytelnik poznaje pewne ogólne, praktyczne wzorce modele oraz otrzymuje wskazówki inspirujące do rozważań i zagłębiania wybranych kwestii.
Książka jest przeznaczona dla studentów m.in. zarządzania, socjologii, ekonomii, a także kierowników różnych szczebli i menedżerów. Jest adresowana do wszystkich, którzy poszukują wszechstronnego omówienia teoretycznych koncepcji i najlepszych rozwiązań w zakresie zarządzania wiedzą.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|