Okładka książki Antropologia organizacji
Pierwsze wydaniepodręcznika napisanego z myślą o studentkach i studentach oraz badaczkach i badaczach, zainteresowanych prowadzeniem własnych etnografii organizacji. Celem publikacji jest nie tylko zapoznanie Czytelniczek i Czytelników z an
21% rabatu
58,30
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30
Okładka książki Public Relations
Public Relations
wysyłka: niedostępny
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została
26% rabatu
69,88
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,06
Okładka książki Spacer po Wall Street
To jedna z najważniejszych książek o inwestowaniu jakie kiedykolwiek napisano! Ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy! W jaki sposób inwestować, aby było to sposobem na życie? Jakich metod używają zawodowi inwestorzy? Jak stosować analizę
24% rabatu
78,83
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94
Okładka książki B2B E-commerce
Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? Jak efektywnie zarządzać projektami e-commerce u
29% rabatu
52,58
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30
Okładka książki Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich
Nowe, trzecie wydanie światowego bestsellera! Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki. Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest procesem mocno zaangażowanym w rozwijanie i późniejsze wykorzys
27% rabatu
98,06
134,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 105,58
Okładka książki Zarażeni dźwiękiem (wersja limitowana z autografem)
Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? Czego słuchamy i jak zmieniliśmy się jako słuchacze w ostatnich latach?
24% rabatu
140,24
184,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 140,24
Okładka książki Scaling Up Wynagrodzenia. 5 zasad efektywnego wynagradzania pracowników
Dałem jednemu z pracowników podwyżkę, a teraz inni przychodzą do mnie, żądając tego samego. Gdyby ktoś przyjrzał się uważnie naszej liście płac, trudno byłoby wytłumaczyć, dlaczego niektórzy mają takie, a nie inne zarobki. Mam dość tracenia
30% rabatu
45,00
64,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,43
Okładka książki ALGOKRACJA. Jak i dlaczego sztuczna inteligencja zmienia wszystko?
Żyjemy w ekstremalnie ciekawych i ambitnych czasach. Jest to moment historii, w którym nigdy tak wiele rzeczy nie było na wyciągnięcie ręki. Jednocześnie żyjemy w czasach, w których nigdy tak wiele zadań nie powierzaliśmy maszynom (). Techn
26% rabatu
69,88
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,68
Okładka książki Dzikie fale
Dzikie fale
wysyłka: niedostępny
Philip Zimbardo: Książka ta to cenny wkład Jonathana Brilla w rozwój filozofii przywództwa i nauki o podejmowaniu decyzji. Adam Grant: Praktyczny poradnik dla każdego, kto chce podążać wraz ze zmianami, zamiast ze zdumieniem im się przygląd
25% rabatu
77,70
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94
Okładka książki Excel dla menedżera Casebook
Studia przypadków prezentujące wybrane problemy z firm i instytucji rozwiązane na podstawie rzeczywistych danych. Jedyna książka na rynku, w której przedstawione są praktyczne sposoby rozwiązania rzeczywistych problemów biznesowych za pomoc
21% rabatu
66,18
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,18
Okładka książki Tax system economics
From a theoretical and practical point of view, we are taking you in this book on an intellectual journey where we will present taxes and the tax system in economic terms. We understand tax system economics as the overall governance of a co
27% rabatu
90,48
124,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,70
Okładka książki Bogactwo brandingu
Bogactwo brandingu
Autor: Lis Adam
wysyłka: niedostępny
W książce swoją wiedzą i doświadczeniem dzielą się: Marcin Bełza - Marta Czartoryska-Żak - Mira Dobek - Krzysztof Hołowczyc - Sławek Kluziak - Małgorzata Leniarska - Adam Lis - Michał Łojewski - Staszek Mencwel - Wojtek Mierowski - Alicja M
22% rabatu
57,42
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30
Okładka książki Zarządzanie i inżynieria jakości. Ze spojrzeniem w rzeczywistość 4.0
Książka nawiązuje do dwóch wcześniejszych publikacji autora: Zarządzanie jakością z przykładami oraz Zarządzanie i inżynieria jakości. W stosunku do nich jest jednak opracowaniem nowym i oryginalnym. Inspiracją do jej napisania stały się pr
28% rabatu
75,32
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94
Okładka książki Przedsiębiorstwa komunalne w teorii i praktyce. Efektywność a cele społeczne
Książka omawia ekonomiczne mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstw komunalnych w warunkach gospodarki rynkowej. Problematyka podręcznika obejmuje przede wszystkim analizę i ocenę działania spółek komunalnych. Tematyka ta jest obecnie niez
26% rabatu
62,05
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,18
Okładka książki Agribusiness Finance
The production and processing of food, creation of the means of production for agriculture and food industry, as well as related services – in other words, the entirety of agribusiness – have their own, distinct specificity. Unfortunately,
27% rabatu
82,90
114,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 89,82
Okładka książki Business Process Management. Istota zarządzania procesami biznesowymi. Studia z zarządzania
Pierwsze na rynku wydawniczym kompendium wiedzy na temat zarządzania procesami biznesowymi oraz metod i narzędzi stosowanych w BPM. Długo wyczekiwana na polskim rynku wydawniczym wielka księga wiedzy na temat BPM – zarządzania procesami bi
24% rabatu
124,62
164,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 129,22
Okładka książki MarkEthic
MarkEthic
wysyłka: niedostępny
MARKETHIC, czyli Market ing i Ethic al... Zmiany na świecie wymagają radykalnej zmiany w podejściu do działań marketingowych i redefinicji tego, czym jest zysk. Marketing przez wiele lat skupiał się na tym by tworzyć konsumpcyjne, często dz
29% rabatu
38,60
54,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 42,55
Okładka książki Sapiens na zakupach
Sapiens na zakupach
Autor: Piotr Bucki
wysyłka: niedostępny
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie? I czy na pewno decydujemy? A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie? Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w sz
26% rabatu
69,88
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,06
Okładka książki Brand Equity
Brand Equity
Autor: Kubuj Dariusz
wysyłka: niedostępny
Pojęcie siły marki (brand equity) jest obecne w literaturze biznesowej od ponad trzech dekad. W tym czasie pojawiło się mnóstwo propozycji ujęcia tematu z wielu różnych perspektyw, co znalazło swoje przełożenie na metodologie badawcze, zaró
25% rabatu
93,33
124,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 97,70
Okładka książki Wojna i pokój
Wojna i pokój
wysyłka: niedostępny
Taką książkę mógł napisać tylko jeden autor! Profesor Grzegorz W. Kołodko – światowej sławy uczony, najczęściej na świecie cytowany polski ekonomista, skuteczny polityk gospodarczy, popularyzator wiedzy, globtroter, wielbiciel natury i kult
32% rabatu
29,85
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,58
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
25
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj