PWN![]()
Nowa książka W. Chan Kim i Renée A. Mauborgne, autorów międzynarodowego bestsellera Strategia błękitnego oceanu, który na zawsze zmienił sposób, w jaki świat myśli o strategii. Teraz Autorzy przedstawiają odważny, nowy pomysł, który zmieni
19% rabatu
51,71 zł
64,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 50,43 zł
![]() Technologiczne magnolie 2.0
Autor:
Bettman Dominika
Oksanowicz Paweł
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Magnolia to dla mnie symbol trwania i stale odradzającego się piękna. Jest rośliną znaną od wieków. Niełatwo się ją uprawia. Tak też jest z wkraczaniem w świat nowoczesnych technologii – wiemy, że odzwierciedlają coś, co było w nas od zawsz
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]() Manual. Projektowanie komunikacji wizualnej
Autor:
Wszołek Mariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Idea książki zrodziła się z nowej koncepcji kształcenia projektantów graficznych na Uniwersytecie SWPS. Powstała, żeby pokazać czego i jak należy uczyć w zakresie komunikacji wizualnej w formie, przeglądowych i praktycznych tekstów. Jak sam
19% rabatu
84,02 zł
104,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94 zł
![]() Rebranding Strategiczna zmiana dla organizacji
Autor:
Mróz-Gorgoń Barbara
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Strategie budowania wizerunku marki w umysłach konsumentów to jeden z głównych elementów umacniania pozycji konkurencyjnej przedsiębiorstwa na rynku. Po stronie podaży trendy się zmieniają. Bardzo ważnym i aktualnym tematem jest zatem rebra
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,18 zł
![]()
Umiejętnie zwizualizowana informacja to klucz do tego, by dotrzeć do szerokiej grupy odbiorców. Najważniejszym zadaniem jest zdefiniowanie odbiorców i celów oraz wybranie właściwego wykresu do jasnego przekazu wiadomości. W tej bestsellerow
19% rabatu
164,81 zł
204,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 160,73 zł
![]() Pięćdziesiąt kilka porad na temat typografii
Autor:
Jardi Enric
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Jeśli chcesz za pomocą znaków skutecznie dotrzeć do odbiorcy, musisz poznać jego gust, upodobania i percepcję. Nowoczesne podejście do tematyki, przystępny i ciekawy język, konkretne, jednostronicowe, praktyczne porady ilustrowane odpowiedn
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]()
Nowy podręcznik akademicki do ćwiczeń z zastosowaniem komputera z zakresu przedmiotów: Badania operacyjne, Optymalizacja decyzji zarządczych i gospodarczych, Informatyka w zarzadzaniu. Podręcznik bazuje na metodach matematycznych z zakresu
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]()
Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarowane. Tematy ujęte naukowo, technicznie i pr
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]() Ekspatrianci akademiccy w Polsce
Autor:
Przytuła Sylwia
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego.Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedstawiono wnikliwą analizę dorobku naukowego z
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]()
Poszukiwanie przez ekonomię pragmatyzmu czy umiaru może się jawić jako wielka prowokacja intelektualna, ponieważ w ekonomii zawsze chodzi o pragmatyzm i umiar. Ekonomia czasami święci jednak tryumfy, nawołując do hojniejszego wydawania gros
19% rabatu
84,02 zł
104,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94 zł
![]()
Na książkę "Dekada polskiego e-commerce" składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elektronicznej, największej organizacji branżow
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 52,58 zł
![]() Jak zarządzać dużymi projektami
Autor:
Flyvbjerg Bent
Gardner Dan
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Jak skutecznie zaplanować i zrealizować każdy projekt na czas i zgodnie z budżetem? Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z autorem bestsellerów, Danem Gardnerem, dzieli się sekretami skuteczne
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,16 zł
![]() Semiotyka w marketingu
Autor:
Polak Krzysztof
Żurawicka Marzena
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołują się do kultury popularnej, a to właśnie s
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 60,16 zł
![]() StoryTalking Narracyjna supermoc lidera
Autor:
Mirosław Urban
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów. Książka „Storytalking. Narracyjna supermoc lidera”Mirosława Urbana ma na celu pokazanie, jak ró
19% rabatu
51,71 zł
64,01 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 46,60 zł
![]() Inwestowanie w wartość
Autor:
Greenwald Bruce C. N.
Kahn Judd
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Nowe wydanie światowego bestsellera, którego sprzedało się ponad 100 000 egz.! W ciągu 20 lat od pierwszej edycji zmieniła się gospodarka, świat inwestycji ewoluował. Drugie wydanie jest odpowiedzią na te zmiany. Podstawą książki jest kurs
19% rabatu
84,02 zł
104,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 78,00 zł
![]() Rachunkowość finansowa z uwzględnieniem MSSF
Autor:
Pfaff Józef
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: 48h
Piąte, uaktualnione wydanie cieszącego się od lat dużą popularnością podręcznika z zakresu rachunkowości finansowej. Autorzy przedstawiają w nim zarówno podstawy teoretyczne, takie jak: miejsce rachunkowości finansowej w systemie informacji
19% rabatu
108,26 zł
134,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 105,58 zł
![]()
Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]()
Interesująca, a zarazem ważna próba spojrzenia na zjawisko przedsiębiorczości z perspektywy wyzwań etycznych oraz odpowiedzialności z nim związanych. Książka została podzielona na trzy części: teoria przedsiębiorczości, etyka przedsiębiorcz
19% rabatu
67,86 zł
84,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,18 zł
![]()
Pierwsze wydaniepodręcznika napisanego z myślą o studentkach i studentach oraz badaczkach i badaczach, zainteresowanych prowadzeniem własnych etnografii organizacji. Celem publikacji jest nie tylko zapoznanie Czytelniczek i Czytelników z an
19% rabatu
59,78 zł
74,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]()
Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizerunku firm oraz instytucji. Książka została
19% rabatu
75,94 zł
94,00 zł
Dodaj
do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 67,75 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|