PWN![]() Filozofia cyberbezpieczeństwa. Jak zmienia się świat? Od złośliwego oprogramowania do cyberwojny. Bezpieczeństwo
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Filozofia cyberbezpieczeństwa to ambitna i nowatorska próba spojrzenia na rozległą dziedzinę naukową z zupełnie nowej perspektywy. Dostępne są dziś na rynku setki książek, które skupiają się na aspektach technicznych ataków na systemy kompu
27% rabatu
54,23 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]() Polityka innowacyjna
Autor:
Weresa Marzenna Anna
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książka jest nowym wydaniem, cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika w którym przedstawiono główne aspekty polityki innowacyjnej widzianej zarówno od strony teorii innowacji, jak i praktycznego jej zastosowania. Auto
27% rabatu
54,23 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]()
Seria KRÓTKI KURS to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Autorzy, będący ekspertami w danej dziedzinie, omawiają z entuzjazmem fa
21% rabatu
34,67 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,67 zł
![]()
W czasach COVID-19, wojny w Ukrainie, ale także metaverse, blockchain, Internetu Rzeczy, sztucznej inteligencji i wielu innych odporność rynkowa organizacji staje się sprawą zasadniczą. Tym bardziej gdy weźmiemy pod uwagę, że średni czas ży
33% rabatu
62,63 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,06 zł
![]() Marketing Automation. Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization
Autor:
Błażewicz Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each
27% rabatu
54,23 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]() Komunikowanie organizacji w kryzysie
Autor:
Tworzydło Dariusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
·Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem ·Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które
31% rabatu
57,99 zł
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,18 zł
![]() Zarządzanie kapitałem ludzkim
Autor:
Wojtczuk-Turek Agnieszka
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Problematyka książki wpisuje się w niezwykle ważny i aktualny nurt idei zrównoważonego rozwoju, której implementacja w firmach ma zapewnić jednocześnie korzyści ekonomiczne, społeczne i ukierunkowane na środowisko, dostarczając interesarius
31% rabatu
57,99 zł
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,18 zł
![]() Zarządzanie przedsiębiorstwem. Podręcznik akademicki
Autor:
Michalski Eugeniusz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Nowe wydanie cieszącego się od lat zainteresowaniem podręcznika akademickiego dla studentów uczelni ekonomicznych, który jest w pełni dostosowany do programów nauczania takich przedmiotów, jak: zarządzanie, podstawy zarządzania, zarządzanie
30% rabatu
66,26 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,06 zł
![]() Podstawy ubezpieczeń majątkowych. Modele i metody aktuarialne
Autor:
Gajek Lesław
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Firmy ubezpieczeniowe, w związku ze zmienioną dyrektywą Wypłacalność II, mogą dziś stosować znacznie szerszy zakres modeli i metod aktuarialnych niż jeszcze kilka lat temu. W odpowiedzi na to, powstała książka, która zawiera poszerzony i po
35% rabatu
54,81 zł
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,18 zł
![]() Ubezpieczenia cyfrowe. Możliwości, oczekiwania, wyzwania
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Cyfryzacja ubezpieczeń staje się coraz bardziej widocznym procesem zachodzącym w działalności ubezpieczeniowej. Obejmuje ona wszystkie składowe łańcucha wartości tego sektora oraz wszystkie aspekty funkcjonowania przedsiębiorstw ubezpieczen
25% rabatu
66,47 zł
89,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,18 zł
![]() Sztuka feedbacku. Jak korzystać z potencjału informacji zwrotnej?
Autor:
Radłowski Grzegorz
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Książkę polecają: dr Lidia Czarkowska Piotr Cieszewski dr Paweł Fortuna dr Joanna Heidtman prof. dr hab. Dariusz Jemielniak Nikolay Kirov Paweł Motyl dr hab. Mikołaj Pindelski prof. SGH - Jacek Rozenek Jacek Santorski Aleksandra Ślifirska K
31% rabatu
57,99 zł
84,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 66,18 zł
![]()
Książka obejmuje zakres kierowania zespołem projektowym, w szczególności wiedzy i umiejętności rozwijających przywódczy wymiar pracy kierownika projektu. Ma ona przeprowadzić czytelnika przez kolejne zagadnienia i w pewnym sensie „etapy pod
33% rabatu
62,63 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,06 zł
![]() Systemy wspomagania decyzji
Autor:
Krupa Krzysztof
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
W dobie społeczeństwa informacyjnego generowanie, przechowywanie, przetwarzanie i dystrybucja informacji stanowią podstawę podejmowania decyzji.
Wyjątkowa i aktualna książka omawiająca zagadnienia z zakresu wspomagania podejmowania decyzji
30% rabatu
66,27 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,06 zł
![]() Przywództwo wyższego stopnia. Blanchard o przywództwie i tworzeniu efektywnych organizacji
Autor:
Ken Blanchard
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Nowe wydanie światowego bestsellera! Ponad 22 miliony sprzedanych egzemplarzy! 35 lat przełomowych wiadomości dotyczących przywództwa w jednej wyjątkowej książce! Opanuj przywództwo wyższego stopnia. Poprowadź swoich ludzi do wielkości, bud
32% rabatu
70,72 zł
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94 zł
![]() Technologie cyfrowe w biznesie
Autor:
Praca zbiorowa
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
„Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja” to kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy ry
21% rabatu
58,30 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]() Ład korporacyjny w erze cyfrowej. Poradnik dla współczesnego członka rady nadzorczej i zarządu
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Przewodnik dla członków rad nadzorczych, zarządów i wszystkich innych osób zaangażowanych w kształtowanie ładu korporacyjnego, który stał się światowym bestsellerem. Wyzwania technologiczne, pojawiające się zagrożenia cybernetyczne, zmienia
33% rabatu
62,63 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,06 zł
![]() Handel zagraniczny. Transformacja biznesu międzynarodowego
Autor:
Zdzisław W. Puślecki
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Wyjątkowo aktualna i ważna publikacja przedstawiająca transformację współczesnego biznesu międzynarodowego. Jest szczególnie wartościowa dla osób zajmujących się teorią i polityką biznesu międzynarodowego oraz aktualnymi nowymi zjawiskami w
32% rabatu
70,46 zł
104,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,94 zł
![]()
Podstawowy podręcznik akademicki do zarządzania produkcją, wykładanego na kierunkach zarządzanie i inżynierii produkcji na politechnikach oraz uczelniach technicznych i ekonomicznych. Zawiera kompleksowe ujęcie problematyki wchodzącej w zak
26% rabatu
69,88 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,06 zł
![]()
Większość ludzi kłamie. To smutny fakt, ale jeśli chodzi o dane statystyczne, to dowiedziono, że 97 procent mężczyzn i 96 procent kobiet posługuje się co najmniej trzema kłamstwami dziennie. Co więcej, w dowolnie wybranym roku dorosły kłami
32% rabatu
50,62 zł
74,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 58,30 zł
![]()
Od czego zależy cena i wartość poszczególnych dzieł sztuki?
Kiedy i gdzie kupować, a kiedy i jak sprzedawać, aby na dziele sztuki zarobić?
Na czym polegają tzw. okazje, jak nie paść ofiarą fałszerza, czy oszusta?
W powszechnym przekonaniu
21% rabatu
74,06 zł
94,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 74,06 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|