Realizacja usług w recepcji. Część 1. Kwalifikacja HGT.06
Autor:
Opracowanie zbiorowe
Wydawca:
WSiP
wysyłka: 48h
ISBN:
9788302190612
EAN:
9788302190612
oprawa:
miękka
format:
210x165mm
język:
polski
liczba stron:
280
rok wydania:
2022
(0) Sprawdź recenzje
13% rabatu
62,58 zł
Cena detaliczna:
72,30 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 62,44 zł
Opis produktu
Podręcznik dla techników hotelarstwa poświęcony realizacji usług w recepcji.
Zawiera informacje dotyczące bhp w recepcji hotelowej, potrzeb gości i ich oczekiwań, etyki, kultury i savoir-vivre’u pracowników recepcji. Sprawia, że przyszły technik hotelarstwa pozna zasady komunikowania się z gośćmi hotelowymi oraz etapy i techniki negocjacji stosowane do uzyskania warunków porozumienia. Podręcznik ułatwia zrozumienie roli recepcji w hotelu oraz poznanie stanowisk pracy i zadań pracowników recepcji, a także wyposażenia technicznego działu.
Dzięki niemu uczeń przyswoi wiedzę o procesach przygotowania rezerwacji, w tym m.in.. O sposobach i zasadach dokonywania rezerwacji oraz dokumentacji związanej z rezerwacją usług hotelarskich.
Podręcznik zawiera rysunki i zdjęcia, które ułatwiają uczniowi zrozumienie opisanych treści.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|