Rene Wawrzkiewicz
TypoPolo, pojęcie po raz pierwszy użyte przez Jakuba Hakobo Stępnia w 2001 roku, opisuje estetyczny fenomen, jakim była amatorska typografia tworzona na potrzeby handlu i rzemiosła w latach 90. XX wieku. Prymitywne reklamy, szyldy i napisy
38% rabatu
27,13 zł
44,00 zł
niedostępny
Ogólnopolskie Wystawy Znaków Graficznych
Autor:
Rene Wawrzkiewicz
Wydawca:
Karakter
wysyłka: niedostępny
Blisko siedemset najlepszych polskich logotypów – tak z okresu PRL-u, jak i współczesnych!
Logo to jeden z podstawowych elementów komunikacji wizualnej. Abstrakcyjne symbole, plastyczne metafory i graficzne skróty są jak litery graficznego
44% rabatu
27,57 zł
49,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|