RosterWszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Roster
wysyłka: niedostępny
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.
Ponadto z ks
30% rabatu
37,56 zł
54,00 zł
niedostępny
Julia Winogrodzka, młoda, utalentowana pisarka, która w świeży i odważny sposób porusza aktualne i ważne dla współczesnego czytelnika tematy.
Ana Bella – książka o zaburzeniu emocjonalnym, które przybiera formę patologii odżywiania.
Julia
31% rabatu
14,40 zł
21,00 zł
niedostępny
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu teryt.
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Roster
wysyłka: niedostępny
Marketing terytorialny w polskich realiach to nic innego, jak tylko promocja w czystej postaci: kampanie reklamowe, strony internetowe, gadżety, udział w targach, eventy itp. Będzie tak dopóty, dopóki prezydenci, burmistrzowie, wójtowie nie
37% rabatu
31,02 zł
49,00 zł
niedostępny
„Jak osiągnąć sukces” – oczywiście w biznesie – to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w
31% rabatu
24,68 zł
36,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|