Roster

Okładka książki Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów. Ponadto z ks
30% rabatu
37,56
54,00 zł
niedostępny
Okładka książki Anabella/Roster
Anabella/Roster
Wydawca: Roster
wysyłka: niedostępny
Julia Winogrodzka, młoda, utalentowana pisarka, która w świeży i odważny sposób porusza aktualne i ważne dla współczesnego czytelnika tematy. Ana Bella – książka o zaburzeniu emocjonalnym, które przybiera formę patologii odżywiania. Julia
31% rabatu
14,40
21,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu teryt.
Marketing terytorialny w polskich realiach to nic innego, jak tylko promocja w czystej postaci: kampanie reklamowe, strony internetowe, gadżety, udział w targach, eventy itp. Będzie tak dopóty, dopóki prezydenci, burmistrzowie, wójtowie nie
37% rabatu
31,02
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jak osiągnąć sukces
Jak osiągnąć sukces
Wydawca: Roster
wysyłka: niedostępny
„Jak osiągnąć sukces” – oczywiście w biznesie – to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w
31% rabatu
24,68
36,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
Idź do strony:
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj