Robert StępowskiNieruchomości. Jak kupić lub sprzedać mieszkanie..
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Roster
wysyłka: niedostępny
Jeśli zastanawiasz się, czy teraz jest dobry czas na kupno lub sprzedaż mieszkania. Jeśli nie wiesz od czego zacząć... To ta książka jest właśnie dla Ciebie - czyli zarówno dla osób planujących kupić jak i sprzedać mieszkanie. Książka zosta
40% rabatu
24,06 zł
39,90 zł
niedostępny
Praktyczny poradnik dla kandydatów biorących udział w wyborach samorządowych i parlamentarnych.
Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyb
34% rabatu
26,15 zł
39,90 zł
niedostępny
Smaki Polski. Zwiedzaj Polskę ze smakiem
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Roster
wysyłka: niedostępny
To wyjątkowa publikacja, skierowana zarówno do turystów, którzy chcą odkrywać smaki poszczególnych regionów naszego kraju jak i polskiej branży turystycznej oraz restauracyjnej. Odwiedzając różne regiony Polski chcielibyśmy spróbować tradyc
34% rabatu
25,50 zł
38,90 zł
niedostępny
Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzy
45% rabatu
21,40 zł
38,90 zł
niedostępny
Video marketing w mediach społecznościowych...
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Roster
wysyłka: niedostępny
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe,
34% rabatu
23,53 zł
35,90 zł
niedostępny
City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Roster
wysyłka: niedostępny
Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” i na to pytanie próbuje odpowiedzieć.
W 2016 roku polskie kina sprzedały 52 mln
34% rabatu
19,01 zł
29,00 zł
niedostępny
Nie ważne ile masz lat. Nie ważne czym się zajmujesz. Możesz stworzyć swoją silną i rozpoznawalną markę osobistą. Wystarczy poznać siebie, zachodzące zmiany we współczesnym marketingu, proste mechanizmy, którymi kieruje się nasz mózg i narz
34% rabatu
22,88 zł
34,90 zł
niedostępny
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Roster
wysyłka: niedostępny
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów.
Ponadto z ks
30% rabatu
37,56 zł
54,00 zł
niedostępny
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednic
34% rabatu
22,94 zł
35,00 zł
niedostępny
Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu teryt.
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Roster
wysyłka: niedostępny
Marketing terytorialny w polskich realiach to nic innego, jak tylko promocja w czystej postaci: kampanie reklamowe, strony internetowe, gadżety, udział w targach, eventy itp. Będzie tak dopóty, dopóki prezydenci, burmistrzowie, wójtowie nie
37% rabatu
31,02 zł
49,00 zł
niedostępny
„Jak osiągnąć sukces” – oczywiście w biznesie – to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w
31% rabatu
24,68 zł
36,00 zł
niedostępny
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania:
- Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki?
- Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca?
- Jak skutecznie promowa
40% rabatu
18,03 zł
29,90 zł
niedostępny
Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Autor:
Robert Stępowski
Wydawca:
Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W my
31% rabatu
26,05 zł
38,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|