Robert Stępowski

Okładka książki Nieruchomości. Jak kupić lub sprzedać mieszkanie..
Jeśli zastanawiasz się, czy teraz jest dobry czas na kupno lub sprzedaż mieszkania. Jeśli nie wiesz od czego zacząć... To ta książka jest właśnie dla Ciebie - czyli zarówno dla osób planujących kupić jak i sprzedać mieszkanie. Książka zosta
40% rabatu
24,06
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki MARKETING POLITYCZNY JAK WYGRAĆ WYBORY
Praktyczny poradnik dla kandydatów biorących udział w wyborach samorządowych i parlamentarnych. Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyb
34% rabatu
26,15
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Smaki Polski. Zwiedzaj Polskę ze smakiem
To wyjątkowa publikacja, skierowana zarówno do turystów, którzy chcą odkrywać smaki poszczególnych regionów naszego kraju jak i polskiej branży turystycznej oraz restauracyjnej. Odwiedzając różne regiony Polski chcielibyśmy spróbować tradyc
34% rabatu
25,50
38,90 zł
niedostępny
Okładka książki Jak wygrać wybory samorządowe 2018?
Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzy
45% rabatu
21,40
38,90 zł
niedostępny
Okładka książki Video marketing w mediach społecznościowych...
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe,
34% rabatu
23,53
35,90 zł
niedostępny
Okładka książki City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście
Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” i na to pytanie próbuje odpowiedzieć. W 2016 roku polskie kina sprzedały 52 mln
34% rabatu
19,01
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Personal Branding
Personal Branding
Wydawca: Roster
wysyłka: niedostępny
Nie ważne ile masz lat. Nie ważne czym się zajmujesz. Możesz stworzyć swoją silną i rozpoznawalną markę osobistą. Wystarczy poznać siebie, zachodzące zmiany we współczesnym marketingu, proste mechanizmy, którymi kieruje się nasz mózg i narz
34% rabatu
22,88
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów. Ponadto z ks
30% rabatu
37,56
54,00 zł
niedostępny
Okładka książki Komunikacja marketingowa 2030
Wbrew skojarzeniem jakie mogą nasuwać się myśląc o 2030 roku, świat nie będzie oparty na programowaniu wszystkich i wszystkiego. Nie pojawią się rozwiązania, które za jednym kliknięciem zdobędą dla nas klientów. Przeciwnie dobór odpowiednic
34% rabatu
22,94
35,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu teryt.
Marketing terytorialny w polskich realiach to nic innego, jak tylko promocja w czystej postaci: kampanie reklamowe, strony internetowe, gadżety, udział w targach, eventy itp. Będzie tak dopóty, dopóki prezydenci, burmistrzowie, wójtowie nie
37% rabatu
31,02
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Jak osiągnąć sukces
Jak osiągnąć sukces
Wydawca: Roster
wysyłka: niedostępny
„Jak osiągnąć sukces” – oczywiście w biznesie – to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w
31% rabatu
24,68
36,00 zł
niedostępny
Okładka książki Marketing terytorialny
Marketing terytorialny
Wydawca: Słowa i Myśli
wysyłka: niedostępny
W tej książce znajdziesz odpowiedzi na zasadnicze pytania: - Jak ma się teoria marketingu terytorialnego do samorządowej praktyki? - Na jakich podstawach budować prawdziwą, autentyczną, wręcz magiczną markę miejsca? - Jak skutecznie promowa
40% rabatu
18,03
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Promocja marki. Poradnik dobrych praktyk
Nietuzinkowy przewodnik po dobrych i złych praktykach w marketingu, pełen refleksji i cennych spostrzeżeń autora. Od tradycyjnie pojmowanej reklamy przez modne ostatnio social media po niezbędny w dzisiejszym świecie personal branding. W my
31% rabatu
26,05
38,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj