Roster

Okładka książki Pewnego razu w Rawie
Pewnego razu w Rawie
Wydawca: Roster
wysyłka: 48h
Autorami opowiadań w zbiorze Pewnego razu w Rawie są: Amelia Dymecka, Katarzyna Fedorowicz, Damian Jędras, Iwona Kacprzak, Hanna Kielan, Marta Kowalska, Julia Możdżan, Angelika Pakuła, Michał Stankiewicz, Piotr Stankiewicz, Rafał Szewczyk, Hanna Szcześniak, Amelia Zagrajek, Anna Zielińska. Wszyscy oni wzięli udział w konkursie literackim zorganizowanym przez portal i gazetę KochamRawe.pl. Dotyczył on Rawy Mazowieckiej i Ziemi Rawskiej, a więc fabuła wszystkich opowiadań związana jest z regionem rawskim. Każde z nich jest jednak zupełnie inne. Część z nich dotyczy współczesności, ale są też opowiadania historyczne, a także iście futurystyczne opisujące Rawę w odległej przyszłości.
30% rabatu
21,06
29,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki MARKETING POLITYCZNY JAK WYGRAĆ WYBORY
Praktyczny poradnik dla kandydatów biorących udział w wyborach samorządowych i parlamentarnych. Jak przeprowadzić skuteczną kampanię wyborczą, przy wykorzystaniu sprawdzonych technik oraz klasycznych i nowoczesnych kanałów komunikacji z wyborcami?Odpowiedź znajdziesz w książce "Marketing polityczny. Jak wygrać wybory?", której autorem jest Robert Stępowski, uznany ekspert z zakresu marketingu terytorialnego i politycznego, doradca i szkoleniowiec.Zero teorii. Tylko praktyczne podpowiedzi i rady jak krok po kroku:- przygotować się do kampanii wyborczej;- zorganizować sztab wyborczy;- budować i komunikować markę osobistą kandydata;- przygotować program i materiały wyborcze;- komunikować się z wyborcami przy użyciu mediów społecznościowych (co, jak i kiedy publikować oraz w jaki sposób reagować na komentarze);- zarządzać kryzysem wizerunkowym i łagodzić jego skutki;- przygotować się do debaty wyborczej i współpracować z dziennikarzami;- wykorzystywać najważniejsze i najskuteczniejsze w kampanii wyborczej techniki manipulacji.Książka ta skierowana jest do kandydatów od szczebla ogólnopolskiego:kandydatów do Parlamentu Europejskiego i krajowego, po lokalny samorząd (kandydatów na radnych, wójtów, burmistrzów i prezydentów), a także dla wszystkich, którzy w praktyczny sposób są zaangażowani w prowadzenie kampanii wyborczej.
30% rabatu
28,11
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Babeczki! Olejmy ten system. Kochajmy!
Babeczki! Olejmy ten system. Kochajmy!
Autor: Sara Taylor
Wydawca: Roster
wysyłka: 48h
Wciąż słyszysz jaka powinnaś być. Co powinnaś robić. Jak się odżywiać i jak wyglądać. Jak i z kim mieszkać. Przy tym jednocześnie musisz być czuła i stanowcza, delikatna i asertywna, opiekuńcza i efektywna. Powinnaś robić karierę zawodową i nie zaniedbywać rodziny. Do tego cały czas żyjesz pod presją: kreatywności, motywacji, rozwoju osobistego i konieczności wychodzenia ze strefy komfortu. A może należy olać to wszystko? Zadbać o siebie i swój komfort? Żyć zgodnie z sobą, a nie z aktualnie obowiązującymi trendami? Kochać przede wszystkim siebie i ludzi wokół, co nie znaczy, że musisz kochać wszystkich, zawsze i wbrew sobie. Właśnie do takiego stylu życia zachęca ukrywająca się pod pseudonimem Sara Taylor, pracownica korporacji z warszawskiego Morodoru, autorka poradnika „…i wyjechać w Bieszczady. Thriller z Domaniewskiej” oraz powieści „Tamte wakacje” z warszawskim i korporacyjnym życiem w tle.
30% rabatu
23,18
32,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Tamte wakacje
Tamte wakacje
Autor: Sarah Taylor
Wydawca: Roster
wysyłka: 48h
„Tamte wakacje” to debiutancka powieść ukrywającej się pod pseudonimem pracownicy jednej z warszawskich korporacji. Ta historia wydarzyła się latem 2018 roku. Marta porzuciła pracę w Mordorze przy ulicy Domaniewskiej w Warszawie i założyła własną działalność gospodarczą – firmę szkoleniową. Jest atrakcyjną trzydziestokilkulatką. Silną, niezależną i zdeterminowaną kobietą. Ale to tylko pozory. Po wejściu do domu, zmyciu perfekcyjnego makijażu i zdjęciu drogiego, doskonale skrojonego kostiumu, traci poczucie własnej wartości, rozsypuje się wewnętrznie, zmieniając się w bezbronną i przestraszoną dziewczynkę. Toksyczny związek. Romans i namiętność, a także potworny dramat głównej bohaterki. W książce uderza niezwykły realizm współczesnego życia i pracy w korporacjach Warszawy i Lublina. Ale to także książka o tym, jak przypadkowe zdarzenia i spotkania mogą odmienić nasze życie. Wszystko zależy od tego, jak je wykorzystamy. Zaś od Czytelników zależy, czy będą chcieli poznać dalsze losy Marty i pomogą jej podjąć ważne, życiowe decyzje. Sara Taylor to pseudonim 36-letniej polskiej pisarki, która w 2018 roku zadebiutowała niezwykle ciepło przyjętą książką „…i wyjechać w Bieszczady. Thriller z Domaniewskiej”. Autorka od ponad 10 lat pracuje w jednej z warszawskich korporacji, dlatego postanowiła nie ujawniać swojego nazwiska. Jeszcze nie teraz. Ma jednak nadzieję, że dzięki twórczości literackiej odnajdzie „swoje Bieszczady” i raz na zawsze porzuci pracę w korpo. W swoich książkach realistycznie opisuje świat sobie najbliższy, czyli warszawskich korporacji. Skupia się jednak przede wszystkim na ludziach i ich relacjach.
30% rabatu
24,59
34,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki i wyjechać w Bieszczady.Thriller z Domaniewskiej
Ta książka to zwierciadło, które w sarkastycznym, nieco przerysowanym i przede wszystkim krzywym odbiciu, przedstawia niekiedy gorzki, ale jednocześnie uniwersalny i odarty z różnorakich dekoracji obraz współczesnych: dwudziesto-, trzydziesto- i czterdziestolatków. Większość pracowników warszawskiego Mordoru, to osoby tylko pozornie szczęśliwe. W rzeczywistości borykają się z wieloma problemami, związanymi choćby z budowaniem głębszych i trwałych relacji. Ich życie, nastawione jest głównie na zaspokajanie własnych, hedonistycznych potrzeb, czyli ciągłe poszukiwanie przyjemności. Autorka, która sama wciąż pracuje w jednej z warszawskich korporacji, napisała książkę bardzo uniwersalną, nie o korporacjach i tym jak one funkcjonują, ale o tym jak zmieniają ludzi w nich pracujących. Ale także o nas wszystkich, którzy chcemy doświadczać naszego życia „bardziej”. Bez względu na to, gdzie pracujemy. Nie jest to reportaż, ale raczej zbeletryzowana, napisana lekkim językiem, satyra.
30% rabatu
23,18
32,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Smaki Polski. Zwiedzaj Polskę ze smakiem
Jak smakuje każdy z regionów Polski? Jakich tradycyjnych produktów i potraw spróbować w danym regionie koniecznie trzeba? Odpowiedzi szukaj w tej publikacji i przekonaj się jak smakuje Polska. 1 piękny kraj 16 regionów, a każdy z niepowtarzalną kuchnią 18 funkcjonujących szlaków kulinarnych 129 wydarzeń kulinarnych, w których warto wziąć udział 38 przepisów na tradycyjne, często zapomniane, dania i potrawy.
28% rabatu
28,18
38,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak wygrać wybory samorządowe 2018?
Do jesiennych wyborów samorządowych zostało już niewiele czasu. Bez wątpienia będzie to jedna z najbardziej bezwzględnych i brutalnych kampanii w Polsce po 1989 roku. Obecni samorządowi włodarze za wszelką cenę będą starali się władzę utrzymać, a nowi kandydaci ją przejąć. Już dziś widać, że zarówno jedni, jak i drudzy, są niezwykle zdeterminowani. Do obsadzenia jest blisko 50 tys. miejsc w radach: gmin, miast, powiatów i sejmikach wojewódzkich, a także niemal 2,5 tys. stanowisk: wójtów, burmistrzów i prezydentów. W 2014 roku o mandat radnego lub samorządowego lidera ubiegało się ponad 200 tys. kandydatów. Jak więc efektywnie komunikować się z 30 mln wyborców? Czy tradycyjne metody promocji tj. ulotki, billboardy i plakaty są jeszcze skuteczne? Czy warto reklamować komitet i kandydata w lokalnej i regionalnej prasie? A może lepiej stworzyć własną gazetę wyborczą? Czy choćby na co zwrócić uwagę przygotowując program wyborczy? Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów z zakresu marketingu terytorialnego i personal brandingu, przekonuje, że o wyniku najbliższych wyborów samorządowych zadecydują przede wszystkim działania realizowane w mediach społecznościowych, a zwłaszcza na Facebooku i Twitterze (ten mikroblogowy serwis odegra istotną rolę tylko w przypadku największych miast). Zresztą, choć oficjalnie kampania jeszcze nie wystartowała, to w mediach społecznościowych walka o władzę w samorządach trwa już przynajmniej od kilku miesięcy. „Jak wygrać wybory samorządowe 2018?” to praktyczny poradnik w formie 61 najczęściej zadawanych przez kandydatów pytań i odpowiedzi. Kandydaci dowiedzą się z niego, które narzędzia i w jakich sytuacjach stosować oraz jak się komunikować z poszczególnymi grupami wyborców.
28% rabatu
28,18
38,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Video marketing w mediach społecznościowych...
Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społecznościowe, zwłaszcza przez Facebook'a, dzięki czemu marki mogą bezpłatnie dotrzeć do większej liczby odbiorców. Warto również pamiętać, że: - W Polsce smartfon posiada więcej osób niż średnio na świecie. - Uczniowie gimnazjów i szkół ponadgimnazjalnych korzystają z Internetu na telefonie przez 188 min. dziennie. - 70 proc. nastolatków codziennie słucha muzyki i ogląda wideo w Internecie. - Ponad 64 proc. badanych Polaków, przynajmniej raz w tygodniu ogląda wideo na urządzeniach mobilnych. - 51 proc. Polaków deklaruje, że obejrzało w ciągu ostatniej doby wideo online. - YouTube to druga najczęściej używana przez Polaków aplikacja mobilna i druga największa wyszukiwarka na świecie. - Dzięki reklamie na Facebooku w ciągu jednego dnia możemy dotrzeć do większej liczby Polaków, niż poprzez cztery największe stacje telewizyjne. - Ze Snapchata korzysta już ponad 6 proc. polskich internautów. Tylko te dane, a w książce znajdziesz ich dużo więcej, świadczą, że we współczesnym świecie trudno promować markę bez wideo dystrybuowanego w mediach społecznościowych, które niemal natychmiast zostanie odtworzone na urządzeniach mobilnych zwłaszcza przez młodych użytkowników. Jak efektywnie wykorzystywać wideo w komunikacji marketingowej: od strategii przez organiczną dystrybucję po płatne formy promowania treści? Jak dotrzeć z tym komunikatem do pokoleń Y i Z? Które platformy społecznościowe wybrać do dystrybucji treści, w zależności ich rodzaju i grupy docelowej, do której maja dotrzeć? Odpowiedzi znajdziesz w nowej, jak zwykle praktycznej, książce Roberta Stępowskiego.
28% rabatu
26,01
35,90 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Jak osiągnąć sukces
Jak osiągnąć sukces
Wydawca: Roster
wysyłka: 48h
„Jak osiągnąć sukces” – oczywiście w biznesie – to najprostszy z możliwych poradników dotyczących promocji firmy i budowania brandu osobistego. Bez akademickich teorii. Przykładów wielkich kampanii reklamowych, których budżet jest liczony w milionach złotych oraz bez konieczności zatrudniania do współpracy największych i najdroższych agencji reklamowych oraz public relations. Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zrealizować. Niektóre z nich mogą przynieść niemal natychmiastowe efekty, inne wymagają ciężkiej i konsekwentnej pracy przez długie miesiące, ale zapewne i przez to, radość z osiągniętych sukcesów jest jeszcze większa. Z najnowszej książki Roberta Stępowskiego czytelnik dowie się m.in. jak wykorzystywać media społecznościowe i content marketing do budowania przewagi konkurencyjnej oraz marki osobistej w kraju nad Wisłą. Pozna także aktualne trendy w komunikacji marketingowej, dzięki czemu dużo efektywniej będzie potrafił zarządzać swoim budżetem promocyjnym. DLACZEGO WARTO KUPIĆ KSIĄŻKĘ „JAK OSIĄGNĄĆ SUKCES”? To książka dla tych, którzy nie boją się ryzyka i „płynięcia pod prąd”. Tych którzy są świadomi, że standardowe działania w biznesie pomagają osiągnąć stabilizację finansową, ale nigdy nie pozwalają rozwinąć się kreatywności i nie prowadzą do innowacyjnych oraz przełomowych odkryć. To jest książka dla tych, którzy prowadzą małą, jednoosobową firmę, ale chcą zarabiać pieniądze w Polskich realiach i są na tyle silnie sfokusowani na SUKCES, że chcą się dowiedzieć jak powstała marka totalna i podglądając ją, krok po kroku budować swój biznes. Poznasz różne aspekty budowania marki osobistej, marki produktu i firmy na przełomie ery 2.0 i 3.0. Dowiesz się również, jak w polskich warunkach budować swój „personal brand” – czyli jak z i kim musisz się komunikować, aby uznano Cię za eksperta.??
28% rabatu
26,08
36,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście
Czy Woody Allen nakręci film w Polsce i pomoże w promocji naszego kraju? Autor niezwykle praktycznej książki „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” i na to pytanie próbuje odpowiedzieć. W 2016 roku polskie kina sprzedały 52 mln biletów w tym 13 mln na polskie filmy. Przeciętny Polak ogląda telewizję średnio przez 4 godz. i 36 min dziennie. Tylko te dane pokazują, że warto lokować: gminy, miasta, powiaty, regiony i atrakcje turystyczne w filmach oraz serialach. Rzecz jednak w tym, aby robić to efektywnie, a nie tylko efektownie. Warto więc obserwować m.in. takie miasta jak Lublin, choćby na przykładzie filmu Juliusza Machulskiego „Volta”, który właśnie trafił na ekrany polskich kin. W książce „City Placement. Miasto w filmie. Film w mieście” czytelnik znajdzie wiele polskich przykładów bardziej i mniej udanego city placementu. Dowie się również jak maksymalnie wykorzystać obecność filmowców w mieście do działań promocyjnych, zarówno jeśli chodzi o promocję zewnętrzną jak i wewnętrzną. Autor, Robert Stępowski, jeden z najbardziej znanych w Polsce specjalistów od marketingu terytorialnego i city placementu, z charakterystycznym dla siebie zacięciem, pokazuje również ile poszczególne samorządy, musiały zapłacić filmowcom za taką właśnie promocję i stara się dociec, czy ta promocja była skuteczna. Z książki dowiesz się również m.in.: Czym jest city placement? *Dlaczego city placement jest skutecznym narzędziem promocji Jednostek Samorządu Terytorialnego? *Jak praktycznie i efektywnie wykorzystać city placement do promocji miasta oraz jakich błędów unikać? *Czy city placement może być jedynym narzędziem promocji miasta lub regionu? *Czy city placement pomaga wygrywać wybory samorządowe? *Co o wykorzystaniu city placementu do działań promocyjnych mówią przedstawiciele samorządów, które już to narzędzie wykorzystywały?
28% rabatu
21,01
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Personal Branding
Personal Branding
Wydawca: Roster
wysyłka: niedostępny
Nie ważne ile masz lat. Nie ważne czym się zajmujesz. Możesz stworzyć swoją silną i rozpoznawalną markę osobistą. Wystarczy poznać siebie, zachodzące zmiany we współczesnym marketingu, proste mechanizmy, którymi kieruje się nasz mózg i narzędzia, które pozwolą Ci się wybić. Pamiętaj, że markę osobistą ma każdy. Nie każdy tylko świadomie nią zarządza i komunikuje. Dzięki tej książce poznasz najważniejsze etapy budowania marki osobistej w polskich realiach. Dowiesz się, które internetowe oraz offlinowe narzędzia pomogą Ci ją komunikować, budując przy tym Twoją ekspercką markę. Sprawdzone i praktyczne porady z wieloma przykładami zaczerpniętymi z życia. Silna, spójna i rozpoznawalna marka osobista może Ci pomóc w: znalezieniu nowej pracy, osiągnięciu lepszych zarobków, awansie zawodowym i zdobyciu prestiżu. Książka została oparta na najnowszych trendach oraz danych dotyczących rynku internetowego (w tym mediów społecznościowych) oraz mediów tradycyjnych. Nauczysz się: - wyrabiać w sobie nowe nawyki, - wyznaczać sobie realne cele i dążyć do ich osiągnięcia, - mówić/pisać językiem korzyści, - wykorzystywać swoje „20 sekund”. Nie jest to jednak tylko książka dla profesjonalistów. Przystępny język i praktyczne porady, sprawiają, że jest to lektura dla wszystkich, którzy chcą popracować nad tym, jak są lub mogliby być postrzegani przez: pracodawców, współpracowników, partnerów biznesowych i media w świecie wirtualnym, jak i realnym.
28% rabatu
25,29
34,90 zł
niedostępny
Okładka książki Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich
Aktualne wydanie książki zostało wzbogacone o opis 24 samorządowych kampanii promocyjnych polskich miast i regionów, realizowanych w ostatnich latach. Były one skierowane zarówno do mieszkańców, jak i turystów oraz inwestorów. Ponadto z książki dowiesz się: Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy? Czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę? Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce? Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open'er w Gdyni)? Poznasz potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski. Przeczytaj jak wybrane samorządy - zarówno miejskie jak i wojewódzkie - komunikują się z potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi. Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów? Poznasz inteligentne specjalizacje polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z aktualnej perspektywy finansowej Unii Europejskiej. Dowiesz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast. Ponadto, Robert Stępowski, autor książki „Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów” i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca city placement’owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych. Dowiesz się więc jak efektywnie wykorzystać to narzędzie do promocji. Przeczytasz o doświadczeniach samorządów, które zagrały już w filmie lub serialu, sprawdzisz ile taka promocja kosztuje.
28% rabatu
39,12
54,00 zł
niedostępny
Okładka książki Anabella/Roster
Anabella/Roster
Wydawca: Roster
wysyłka: niedostępny
Julia Winogrodzka, młoda, utalentowana pisarka, która w świeży i odważny sposób porusza aktualne i ważne dla współczesnego czytelnika tematy. Ana Bella – książka o zaburzeniu emocjonalnym, które przybiera formę patologii odżywiania. Julia próbuje zrozumieć, a poprzez zrozumienie wyjść z alienacji i destrukcji w jakie popada latami nie jedząc wcale, czy jedząc kompulsywnie. Anoreksja i bulimia to choroby występujące na niesłychanie szeroką skalę od ostatnich 10 lat; dotyczą nie tylko młodych kobiet, sportowców, tancerzy. Bywają nimi dotknięte osoby z zastanawiających środowisk, grup zawodowych czy wiekowych. Enzo Bianchi pisząc o zaburzeniach w monastyrze pisze właśnie o anoreksji (dotykającej raczej mniszki) i bulimii (mnisi). Znamienne jest, ze zaburzeniom łaknienia u zakonników towarzyszy zachłanność na Eucharystie. Otwartość tekstu Julii sprawia, ze można go odczytać w uniwersalny sposób. Stawiając czytelnika twarzą w twarz z jego własnymi kryzysowymi zachowaniami, kompulsjami, kompleksami, wstydem; naświetlając problem, pozostawia go z nadzieja na uzdrowienie.
28% rabatu
15,21
21,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu teryt.
Marketing terytorialny w polskich realiach to nic innego, jak tylko promocja w czystej postaci: kampanie reklamowe, strony internetowe, gadżety, udział w targach, eventy itp. Będzie tak dopóty, dopóki prezydenci, burmistrzowie, wójtowie nie zaczną myśleć o swoich miastach i gminach jak prawdziwi brand managerowie o prawdziwych markach. Aby jednak tak się stało, być może potrzebna jest zmiana ustawy o samorządzie terytorialnym, gdyż aktualnie prawo mówi jedynie o tym, że obowiązkiem własnym gminy nie jest marketing, czy też budowanie marki, a jedynie promocja.Choć gmina, miasto, powiat, czy województwo są rzeczywiście niezwykle specyficznymi markami, to jednak biorą one udział w rynkowej konkurencji tak samo, jak marki komercyjne. Samorządy zabiegają o turystów, inwestorów, studentów, zewnętrzne pieniądze i nowych mieszkańców, jednocześnie starając się, aby tym aktualnym żyło się jak najlepiej.Jakie konkretnie działania promocyjne podejmują poszczególne samorządy?Dowiedz się, czy logo i hasło faktycznie promują miasto lub gminę?Na podstawie jakich dokumentów strategicznych pracują poszczególne miasta w Polsce?Czy święto miasta może być narzędziem promującym je? Jak przygotować skuteczne wydarzenie promujące miasto i ile pieniędzy wydają konkretne samorządy na realizację konkretnych wydarzeń (np. Carnaval Sztuk-Mistrzów w Lublinie, 150. urodziny Katowic, czy Festiwal Open'er w Gdyni)?Poznaj potrawy charakterystyczne dla poszczególnych regionów polski.Przeczytaj jak wybrane samorządy-zarówno miejskie jak i wojewódzkie- komunikują sięz potencjalnymi inwestorami i turystami zagranicznymi.Jakie działania podejmują największe polskie miasta akademickie, aby przyciągnąć studentów?Poznaj inteligentne specjalizacje poszczególnych polskich województw, istotne zwłaszcza w kontekście ubiegania się o fundusze unijne z nowej perspektywy finansowej Unii Europejskiej.Dowiedz się również jak marketingowo pozycjonuje się 27 polskich miast.Robert Stępowski autor książki Wszystko co chciałbyś wiedzieć o marketingu terytorialnymz praktyki polskich samorządów i jeden z najbardziej znanych w Polsce ekspertów zajmujących się marketingiem terytorialnym, dużo miejsca poświęca również city placement'owi, czyli lokowaniu miast, regionów i atrakcji turystycznych w filmach, serialach, czy też produkcjach telewizyjnych.Z książki tej czytelnik dowie się m.in.: Ile poszczególne samorządy dołożyły do konkretnych produkcji filmowych realizowanych w ostatnich latach? W jaki sposób miasto może zagrać w filmie bez wydawania na ten cel pieniędzy? Kiedy city placement jest naprawdę skutecznym narzędziem promocyjnym? Czy, ile i w jaki sposób miasto, które zagrało w filmie lub serialu może zarobić?To już drugie, poprawione i rozszerzone wydanie książki Wszystko co chciałbyś wiedziećo marketingu terytorialnym z praktyki polskich samorządów. Czytelnik znajdzie w niej około 30 proc. zupełnie nowych treści. Nie ma w niej zbędnej teorii. Są za to opisy konkretnych działań, podejmowanych przez konkretne samorządy zarówno miejskie jak i wojewódzkie, przede wszystkim z obszarów: turystyki, gospodarki i kultury.Książka ta będzie zapewne doskonałym źródłem wiedzy dla liderów samorządowych i wszystkich pracowników samorządowych (w tym spółek i jednostek podległych samorządom), studentów przygotowujących prace semestralne oraz magisterskie z zakresu promocji i marketingu miast, wykładowców akademickich zajmujących się tą tematyką, a także agencji marketingowych, które planują podjąć współpracę z samorządami i chciałyby być do tego zadania jak najlepiej przygotowane. Dużą dawkę informacji znajdą tu również dziennikarze, którzy przygotowują materiały o działaniach promocyjnych swoich miast i chcieliby je porównać z tym, co robią w tym zakresie inne miasta oraz regiony.
30% rabatu
34,52
49,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka