GRA MAGNETYCZNA PIZZA RK2030-01
Edukacyjna układanka magnetyczna dla najmłodszychPrzygotujcie własną smaczną pizzę! Połóż na nią ser, pieczarki i oliwki. Zorganizujcie imprezę i zaproście swoich przyjaciół! Dla kogo pizza mięsna, a kto lubi owoce morza? Twoja pizza na pewno zasmakuje wszystkim!Duża podstawa pizzy jest podzielona na 6 kawałeczków. Można złożyć je razem i zrobić kiełbasianą, czy serową pizzę. A można, rozebrawszy ją na porcyjne kawałeczki i przyjąwszy zamówienie, przygotować każdemu porcję warzywnej pizzy lub pizzę z owocami morza! Ta gra nigdy się nie znudzi!Pizza - Gra Magnetyczna rozwija motorykę małą, wyobraźnię, uczy dzieci komunikacji, poszerza słownictwo.Wewnątrz pudełka znajdziecie:6 dużych kawałków pizzy,68 dodatków - magnesów,instrukcję.
27% rabatu
40,15
55,00 zł
Dodaj
do koszyka
GRA EDUKACYJNA WESOŁE RODZINKI RK1010-06
Wesołe zwierzęta udają się z rodzinami na przejażdżkę! Jednak powinny być ostrożne. Głodne lwy i niebezpieczne wilki już się czają. Bądź uważny i sprytny! Zbierz jak najwięcej rodzin i zdobądź przewagę! Ale strzeż się drapieżników.Cel gry: zebrać jak najwięcej rodzin (mamę, tatę i dziecko).Zestaw: 96 fiszek
26% rabatu
33,30
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
GRA EDUKACYJNA SPRYTNE OWCE RK1010-05
Umiesz szybko liczyć? Zbierz jak najwięcej dziesiątek. Śledź owce, omijaj wilki.Gracze odwracają fiszki liczbami po kolei. Na każdej fiszce – liczba od 1 do 9. Ten, kto pierwszy ułoży z liczb 10, wykrzykuje: Widzę 10! i zabiera sobie fiszki. Aby zwyciężyć, trzeba zebrać największą ilość dziesiątek.Zestaw: 96 fiszek
26% rabatu
33,30
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
GRA Z RUCHOMYMI ELEMENTAMI PARK SAMOCHODOWY GRK1040-06
Przyjacielu, ile jest samochodów w Twoim parku samochodowym! Dopasuj brakujące elementy, dobierz kierowcę... I naprzód!Gra trenuje drobną motorykę, logiczne myślenie i pamięć.Zestaw: 13 kartonowych elementów z guzikami, 6 kartonowych elementów, 12 rzepów, 6 kartek, instrukcja.
27% rabatu
36,49
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
GRA EDUKACYJNA NIEDŹWIEDŹ RK1040-05
Przyjacielu, zbierz z elementów niedźwiadka! Porusz rączkami i nóżkami!Kim dziś będzie u Ciebie?... Sam zdecyduj!Gra trenuje drobną motorykę, logiczne myślenie i pamięć.Zestaw: 5 kartonowych elementów z guzikami, 12 kartonowych elementów, 14 rzepów, 6 kartek, instrukcja.
27% rabatu
36,49
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
PUZZLE BABY ANIMALS RK6010-01
To pierwsze puzzle dla najmłodszych. Komplet zawiera cztery obrazki z ulubionymi zwierzętami z zoo. Dziecko ma za zadanie połączyć elementy puzzli, układając poszczególne zwierzęta. Puzzle o różnej ilości elementów (trzy, cztery, pięć) pomogą dziecku nauczyć się łączyć osobne części w jedną całość zgodnie z zasadami logiki. Zabawa rozwija drobną motorykę, logikę, koncentrację uwagi, skupienie.Zestaw: 4 obrazki, 16 elementów.
23% rabatu
9,30
12,00 zł
Dodaj
do koszyka
GRA MAGNETYCZNA WESOŁE OBRAZKI RK2010-04
Stwórzcie kolorowe ilustracje przy pomocy magnesowej mozaiki! W zestawie są kartonowe karteczki z różnorodnymi tematami. Niektóre obrazki wyglądają blado, gdyż trzeba je uzupełnić kolorowymi magnesowymi elementami. Wtedy ilustracje staną się nasycone i kolorowe! Każdy magnes ma swój kształt. Dzięki temu można uczyć się z maluchem figur geometrycznych. Gra trenuje logikę, postrzeganie i drobną motorykę. Grać można zarówno na specjalnej desce magnesowej, jak i na lodówce. W zestawie: 6 kartek, 55 magnesów, 1 tablica magnetyczna.
24% rabatu
22,12
29,10 zł
Dodaj
do koszyka
GRA MAGNETYCZNA EMOCJE RK2010-03
Malutki byczek Bobbi, bardzo emocjonalnie reaguje na każdą sytuację! Pomoże maluchowi dowiedzieć się wielu ciekawostek o fascynującym świecie emocji, nauczy ich rozróżniania. W zestawie są kolorowe kartki z rozmaitymi tematami i miękkie magnesy, na których przedstawiona jest mimika Bobbiego. Maluch powinien dobrać do każdej kartki prawidłową reakcje emocjonalną. Na przykład: kartka z obrazkami prezentów. Na niej Bobbi świętuje swoje Urodziny, więc jest on wesoły i szczęśliwy. Dobieramy magnesy, na których przedstawiono uśmiech i przymrużone z radości oczy. Gotowe! W zestawie: 8 kartek, 21 magnes, 1 tablica magnetyczna.
24% rabatu
22,12
29,10 zł
Dodaj
do koszyka
GRA EDUKACYJNA SZNUROWANKA NA ŁONIE PRZYRODY RK1040-01
Zapraszamy na połów ryb i na spacer po łące na świeżym powietrzu. Przewleczcie sznurkiem elementy krajobrazu i przymocujcie elementy na rzepach. Niech maluch popatrzy na karty-podstawki i powie, czego na nich brakuje. Teraz połączcie przy pomocy sznurka promyki słońca i sieć rybacką. Dodamy misia, kotka i zajączka, wypoczywających na świeżym powietrzu. Sznurowanka znakomicie trenuje małą motorykę! Różne warianty rozmieszczenia elementów pozwalają wykazać się fantazją. Zestaw: 9 elementów, 18 rzepów, 2 podstawki.
24% rabatu
15,44
20,32 zł
Dodaj
do koszyka
GRA EDUKACYJNA SZNUROWANKA DOMEK PRZYJACIÓŁ RK1040-02
Urządź domek i zbierz wszystkich przyjaciół razem. Łączymy elementy przy pomocy sznurka, mocujemy zwierzątka na rzepach. Niech maluch popatrzy na domek i powie, czego w nim brakuje. Następnie łączymy przy pomocy sznurka okienka, płot i zwierzątka mieszkające w domku. Dodajemy słoneczko i ptaszki na rzepach. Sznurowanka znakomicie trenuje małą motorykę! Różne warianty rozmieszczenia elementów pozwalają wykazać się fantazją. Zestaw: 14 elementów, 16 rzepów, 1 podstawka, 1 sznurek."
24% rabatu
15,44
20,32 zł
Dodaj
do koszyka
GRA EDUKACYJNA MATEMATYKA DLA NAJMNIEJSZYCH RK1050-02
Świat matematyki jest ciekawy i fascynujący. Aby się w tym przekonać–poznawajcie cyfry wraz z grą „Matematyka w tubce”. Gra zawiera fiszki z cyframi i kartki z zadaniami. Liczcie ilość paluszków, przedstawionych na kartkach, odpowiadajcie na pytania i szukajcie fiszek z potrzebnymi cyframi. Na kartkach z pytaniem jest wskazówka: prawidłowa cyfra zapisana literami. Pomoże to dziecku nie zaplątać się i szybciej uczyć się cyfr. Oprócz cyfr na każdej fiszce jest przedstawione zwierzątko. One nie pozwolą nudzić się Waszemu dziecku i uczynią proces nauki bardziej ciekawym i wesołym. Gra rozwija logiczne myślenie, pamięć, uwagę i mówienie. Zestaw: 20 kartonowych elementów, 16 kartek.
24% rabatu
34,03
44,77 zł
Dodaj
do koszyka
GRA MAGNETYCZNA NA FARMIE RK 2040-01
Zapoznajcie się ze zwierzętami farmy i dowiedzcie się o nich wszystkiego! Gra zawiera samoprzylepną podstawę z obrazem farmy i miękkie magnesy. Dekoracja - podstawa – to pole do gry. Przymocujcie ją do specjalnej magnesowej deski i rozpoczynajcie podróż przez nasza wesołą farmę. Poruszajcie magnetycznymi figurkami zwierząt, umocujcie je na potrzebnym miejscu i wymyślajcie o nich ciekawe historie. Gra rozwija logiczne myślenie, pamięć, mówienie i drobna motorykę. Zestaw: 25 magnesów, samoprzylepna podstawa.
24% rabatu
47,11
61,99 zł
Dodaj
do koszyka
GRA EDUKACYJNA ZWIERZĄTKA DLA NAJMNIEJSZYCH RK1030-02
Słoniątko, małpeczka, lew i zebra zapraszają malucha do wspólnej nauki figur geometrycznych! Wszystkie kartonowe elementy zwierzątek są dwustronne. Z jednej strony przedstawiono chłopczyka, a z drugiej - dziewczynkę. Także na każdej ze stron jest pewna figura geometryczna. Maluch powinien uważnie przypatrzyć się zwierzątkom i narysowanym figurom oraz dobrać guzik o odpowiednim kształcie. Jeśli guzik został dobrany prawidłowo, następnie należy go przymocować do figurki zwierzęcia przy pomocy specjalnego sznurka. Gra trenuje drobną motorykę, logiczne myślenie, pamięć i mówienie. Zestaw: 8 bohaterów, 4 duże guziki.
24% rabatu
18,69
24,59 zł
Dodaj
do koszyka
GRA EDUKACYJNA ALFABET DLA NAJMNIEJSZYCH RK1050-01
Świat liter i słów jest ciekawy i fascynujący. Aby przekonać się o tym–poznawajcie alfabet wraz z grą «Alfabet w tubce». Gra zawiera fiszki z obrazkami liter i kartki ze słowami. Na kartkach zostały napisane najbardziej popularne słowa na każdą literkę i ogrom ciekawych faktów. Oprócz liter i słów na każdej kartce znajduje się obrazek zwierzątek i różnych przedmiotów. Kolorowe obrazki nie pozwolą nudzić się waszemu dziecku i uczynią proces nauki bardziej ciekawym i wesołym. Gra trenuje logiczne myślenie, pamięć, koncentrację i mówienie. Zestaw:32 kartonowe elementy, 16 kartek.
24% rabatu
37,95
49,94 zł
Dodaj
do koszyka
GRA EDUKACYJNA ŻYWY ŚWIAT DLA NAJMNIEJSZYCH  RK1030-01
Żywy świat jest taki ciekawy i fascynujący! Poznawajcie go w niezwykłej formie gry.Rozłóż przed dzieckiem kartonowe elementy śrubkę z nakrętką. Niech maluch określi,które elementy są potrzebne dla żuczka, a które dla rybki. Po tym, kolejno skonstruujcie żuczka i rybkę, poruszajcie skrzydłami i płetwami oraz poznawajcie żywy świat. Elementy są dwustronne. Każda strona ma swój kolor. Dzięki temu można urozmaicić proces gry, a także poznać kolory. Gra trenuje drobną motorykę, logiczne myślenie i pamięć. Zestaw: 7 elementów, 1 duża śruba.
24% rabatu
18,69
24,59 zł
Dodaj
do koszyka
GRA Z MARKEREM PISZ I ŚCIERAJ. POZIOM WYSOKI RK1020-01
Rozwijamy drobną motorykę, uwagę, logikę.Wybieramy ćwiczenie i wykonujmy ich za pomocą markera. Co zrobimy z pomyłką?! To nie straszne! Ścieramy gąbką i malujemy znów. Wiek: 5-7 lat. Zestaw 16 kartek.
23% rabatu
9,82
12,67 zł
Dodaj
do koszyka
GRA MAGNETYCZNA TORT RK2020-02
Przygotowujemy tort na magnesach. Magnesowe karmelki, owoce, galaretki,ozdoby z kremu otwierają drzwi do dziecięcej fantazji. Ozdabiacie torcik razem z przyjaciółmi. Owocowy, karmelowy, czekoladowy – na każdy smak. Gdy danie gotowe, można przejść do ciasteczek!Wiek: 3-6lat. Zestaw: 4 kawałki tortu, 2 ciasteczka, 41 magnesowych składników.
24% rabatu
19,37
25,49 zł
Dodaj
do koszyka
GRA Z MARKEREM PISZ I ŚCIERAJ. POZIOM PODSTAWOWY RK1020-02
Wybieramy kartkę, która nam odpowiada. Wykonujemy zadania przy pomocy markera. Ścieramy marker gąbką i znów malujemy mnóstwo razy. Wiek: 5-7 lat.Zestaw 16 kartek
23% rabatu
9,82
12,67 zł
Dodaj
do koszyka
GRA MAGNETYCZNA EWA RK2010-01
Świat superbohaterów stoi przed wami otworem…Ewa ubiera kostium – i przeobraża się wdzielną bohaterkę! Magnetyczna gra- ubieranka proponuje wyruszenie wraz z Ewą za przygodami. Dobierajcie dla dziewczynki kostiumy i czytajcie, jaką moc zdobywa. Dziewczynka-kot, Super EWA, Neonowa Jaszczurka, Lisicagirl i inne super bohaterki czekają na Ciebie. W książeczce - instrukcji i znajdziecie opis supermocy każdego bohatera, a także tematyczne zadania dla rozwoju uwagi, pamięci i logicznego myślenia. Wiek: 3-6 lat. Zestaw: lalka, 28 magnesowych elementów ubioru, książeczka- instrukcja.
24% rabatu
19,37
25,49 zł
Dodaj
do koszyka
GRA MAGNETYCZNA ZOSIA RK2010-02
"Zima – wiosna – lato – jesień… Zosia jest przygotowana na każdy sezon! Dobierajcie ubiór dla dziewczynki odpowiednio do pór roku.Magnetyczna gra- ubieranka pomoże dziecku zrozumieć, co ubiera się latem, jesienią, zimą i wiosną. W książeczce - instrukcji znajdziecie wskazówkę, jak łączyć części garderoby i której porze roku odpowiadają. Ale to jeszcze nie wszystko! Na stronach książeczki znajdują się także tematyczne zadania dla rozwoju uwagi, pamięci i logicznego myślenia. Wiek: 3-6 lat. Zestaw: lalka, 27 magnesowych elementów ubioru, książeczka- instrukcja."
24% rabatu
19,37
25,49 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
5
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka