Okładka książki SPECIAL EDUCATION VOCABULARY IN USE PODRĘCZNIK DO NAUKI ANGIELSKIEGO SŁOWNICTWA Z ZAKRESU PEDAGOGIKI SPECJALNEJ

SPECIAL EDUCATION VOCABULARY IN USE PODRĘCZNIK DO NAUKI ANGIELSKIEGO SŁOWNICTWA Z ZAKRESU PEDAGOGIKI SPECJALNEJ

Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
ISBN: 978-83-7561-935-5
EAN: 9788375619355
oprawa: miękka ze skrzydełkami
podtytuł: Podręcznik do nauki angielskiego słownictwa z zakresu pedagogiki specjalnej
format: 240x165x15mm
język: polski, angielski
liczba stron: 228
rok wydania: 2023
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
23% rabatu
32,88 zł
Cena detaliczna: 
42,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,88

Opis produktu

Podręcznik stanowi użyteczną pomoc w zdobywaniu i doskonaleniu sprawności językowych polegających na znajomości słownictwa, biegłości stylistycznej oraz swobodnym i dokładnym rozumieniu dłuższych wypowiedzi z zakresu pedagogiki specjalnej w języku angielskim. Przeznaczony jest nie tylko dla studentów pedagogiki specjalnej, ale także dla studentów powiązanych dyscyplin badawczych i praktycznych, takich jak praca socjalna, psychologia, socjologia, fizjoterapia oraz pielęgniarstwo. Podręcznik został opracowany tak, aby mógł służyć zarówno do nauki w grupie pod opieką lektora, jak i samokształcenia. Struktura książki i ćwiczeń jest podobna do zastosowanej we wcześniej opublikowanym przez tych samych autorów podręczniku „Psychology Vocabulary in Use. Podręcznik do nauki angielskiej terminologii psychologicznej” (II wydanie, Warszawa 2018, Poltext). Każdy z rozdziałów po tekście wprowadzającym zawiera zestaw ćwiczeń i zadań umożliwiających utrwalenie biegłości językowej w zakresie angielskiej terminologii pedagogiki specjalnej. Ćwiczenia są urozmaicone. Jedne z nich sprawdzają rozumienie tekstu czytanego (pytania typu prawda/fałsz, quizy), inne to zadania wielokrotnego wyboru, ćwiczenia ze słowotwórstwa, dopasowywanie słów do definicji/opisów i zastępowanie wyrażeń z języka potocznego terminami naukowymi. W każdym z tekstów wprowadzających i niektórych ćwiczeniach wytłuszczone zostały terminy mające kluczowe znaczenie dla danej problematyki pedagogicznej. W książce stosowane są zasady ortografii brytyjskiej (British English). Korzystanie z niej wymaga opanowania kursu General English przynajmniej na poziomie średniozaawansowanym. Na stronie internetowej wydawnictwa jest dostępne do ściągnięcia gratisowe nagranie audio obszernych fragmentów podręcznika w formie pliku mp3, dokonane przez native speakera. Anna Treger – anglistka, wykładowca w Studium Praktycznej Nauki Języków Obcych Akademii Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie. Autorka kilku podręczników do nauki języka angielskiego. Bronisław Treger – profesor na Wydziale Stosowanych Nauk Społecznych Akademii Pedagogiki Specjalnej.
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj