Sport & Business + cd
Wydawca:
SPORTWIN
wysyłka: niedostępny
ISBN:
978-83-923047-0-8
EAN:
9788392304708
oprawa:
miękka
format:
16,5 x 23,5
liczba stron:
386
rok wydania:
2010
(0) Sprawdź recenzje
54,98 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Opis produktu
"SPORT & BUSINESS" - publikacja wydana po III Ogólnopolskiej Konferencji Naukowej "Dni Marketingu Sportowego na Akademii Ekonomicznej w Poznaniu - 24 - 26 listopada 2004 r."
Dołączona płyta CD zawiera prezentacje z wykładów oraz nagrania video z konferencji Dni Marketingu Sportowego 2004.
'Nastawiona w przeszłości na inne cele i kierująca się swoimi zasadami cywilizacja europejska, postanowiła na początku XX wieku sięgnąć do wspaniałej i szlachetnej idei igrzysk olimpijskich. Było to w pewnej mierze efektem istniejącego zainteresowania sportem a równocześnie stało się czynnikiem przyspieszającym rozwój wielu dyscyplin i organizacji sportowych. Wzrost gospodarczy świata, nowe technologie umożliwiające przesyłanie obrazu, nasilenie się walki konkurencyjnej między globalnie działającymi przedsiębiorstwami oraz inne czynniki powodowały zacieśnianie się związków między sportem a biznesem. Nie jest rzeczą współcześnie możliwą oddzielenie sportu od świata biznesu. Jest natomiast kwestią istotną czuwanie nad przestrzeganiem zasad, które będą akceptowane przez ogół społeczeństwa oraz podmioty funkcjonujące w sektorze sportu. Zarówno pieniądz jak i biznes nie jest sam w sobie zły, natomiast istotne jest to, aby służył budowaniu dobra wspólnego. Podobnie jest ze sportem, który nie może tolerować środków dopingujących oraz innych, zabronionych praktyk.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|