| Stanisław Ślusarczyk  Aktywność marketingowa małych i średnich... 
                                    Autor:
                                    
                                                Stanisław Ślusarczyk
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                Poltext
                                    
                                 wysyłka: niedostępny 
                                Publikacja poświęcona nowym kierunkom strategii i zarządzania marketingowego, obejmującego wszystkie poziomy i działy w firmie, nastawionego na rynek i klienta. Autor udowadnia, że dogodniejszy grunt dla realizacji nowych koncepcji marketin
                             20% rabatu 23,80 zł 29,90 zł niedostępny Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,80 zł 
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
               
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |  |