Stefan Lachiewicz (red.)

Okładka książki Okazje w zarządzaniu innowacjami w firmach...
Monografia w kompleksowy sposób prezentuje zintegrowane i dynamiczne podejście oparte na okazjach do rozwoju innowacyjności firm sektora MŚP. Obejmuje ono 10-etapowy proces eksploracji i eksploatacji okazji przebiegający w określonych warun
34% rabatu
56,16
85,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Osiągnięcia i perspektywy nauk o zarządzaniu
Niniejsza książka, autorstwa badaczy z czołowych polskich uczelni, stanowi przegląd fundamentalnych zagadnień współczesnego zarządzania. Impulsem do jej napisania była obchodzona w tym roku setna rocznica powstania nauk o zarządzaniu. Podst
19% rabatu
66,94
83,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj