Stępka Paweł
Seria wydawnicza „Polska mniej znana 1944-1989” wydawana jest wspólnie z Archiwum Akt Nowych i Uniwersytetem Warszawskim. Są to dokumenty i opracowania władz centralnych oraz organów państwowych PRL odnalezione w zasobach Archiwum Akt Nowyc
30% rabatu
48,01 zł
69,00 zł
niedostępny
Model zinstytucjonalizowanych działań lobbingowych firm telewizyjnych wobec instytucji Unii Europejskiej
Autor:
Stępka Paweł
Wydawca:
Aspra
wysyłka: niedostępny
W serii wydawniczej "Media początku XXI wieku" ukazały się:
Tom 1 - Mechanizmy propagandy. Wizerunek konfliktu kosowskiego w publicystyce, Ł. Szurmiński
Tom 2 - Etyka w polskim public relations. Refleksje badawcze, J. Olędzki
Tom 3 - Media
30% rabatu
29,22 zł
42,00 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|