| audiobook   Strategia biznesowa
                            Autor:
                            
                                        Brian Tracy
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    MT Biznes
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
978-83-8087-180-9                            
                         
                            EAN:
                            
9788380871809                            
                         
                            Nośnik:
                            
CD-Audio                            
                         
                            format:
                            
125x140x6mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            rok wydania:
                            
2017                            
                         
                                
Audiobook                                
                             (0) Sprawdź recenzje 21% rabatu23,56 zł Cena detaliczna:  29,90 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 23,56 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Żyjemy w czasach, w których zachodzą najbardziej  dynamiczne zmiany w historii. Dzisiaj innowacyjna zmiana modelu działania jest jednym z najważniejszych czynników wpływających na sukces lub porażkę. Według ekspertów osiemdziesiąt procent firm stara się przetrwać i rozwijać, stosując przestarzałe modele biznesowe.
Strategia biznesowa to pełna potencjału książka, która pomoże ci przejąć pełną kontrolę nad przyszłością firmy.
Dowiesz się z niej, jak:
•             Zadawać pięć kluczowych pytań niezbędnych do tworzenia planu strategicznego.
•             Formułować misję firmy, której celem jest inspirowanie ludzi.
•             Wyciągać ważne wnioski przy pomocy matrycy produkt/rynek oraz analizy działań strategicznych i operacyjnych.
•             Definiować firmę w odniesieniu do konkurencji.
•             Zmienić pozycję firmy przy pomocy nowych produktów, usług i technologii.
•             Mierzyć efekty przy pomocy jasno określonych celów finansowych.
I wiele, wiele więcej.
***
Brian Tracy jest jednym z najlepszych profesjonalnych mówców na świecie. Otworzył, zbudował, zarządzał i kierował 22 biznesami z różnych branż. Co roku prowadzi konsultacje dla ponad 250 000 osób w Stanach Zjednoczonych, Kanadzie, Europie i Azji. Jego prezentacje, przemowy i seminaria są specjalnie przygotowane i dostosowane do różnych grup odbiorców. Opisuje się je jako „inspirujące, zabawne, informujące i motywujące”. Tracy pracował z ponad 500 korporacjami, wygłosił ponad 2000 wykładów i przemawiał dla ponad 2 000 000 ludzi.
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |