Sudolska Agatanowość
![]() Koncepcja odpowiedzialnych innowacji
Autor:
Sudolska Agata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Agata Sudolska jest zatrudniona na stanowisku profesora uczelni na Wydziale Nauk Ekonomicznych i Zarządzania Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Kieruje Instytutem Nauk o Zarządzaniu i Jakości oraz Katedrą Gospodarowania Zasobami Pra
14% rabatu
53,10 zł
62,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 53,10 zł
![]() Zarządzanie talentami w przedsiębiorstwach chemicznych w kontekście Przemysłu 4.0
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Zarządzanie talentami to koncepcja obejmująca działania wpisujące się w obszar polityki personalnej związanej z tworzeniem specjalnych programów rozwojowych dla pracowników o największym potencjale rozwojowym. Przedsiębiorstwa chemiczne, po
14% rabatu
27,41 zł
32,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 27,41 zł
![]() W kręgu rynku pracy i polityki społecznej. Księga jubileuszowa dedykowana profesorowi Zenonowi Wiśni
Wydawca:
Adam Marszałek
wysyłka: niedostępny
"W kręgu rynku pracy i polityki społecznej. Księga jubileuszowa dedykowana profesorowi Zenonowi Wiśniewskiemu z okazji 50-lecia pracy akademickiej"
Niniejsza monografia składa się z dwóch części. Pierwsza jej odsłona poświęcona jest Profes
14% rabatu
47,96 zł
56,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,96 zł
![]() Współczesne zarządzanie Kształtowanie i eksploatowanie Tom 1
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Zmiany dokonywane w otoczeniu implikują konieczność przekształcania organizacji w podmioty oparte na wiedzy, umiejętnościach i kompetencjach, zorientowane na ciągły rozwój i realizację procesów uczenia się. W konsekwencji pojawia się koniec
14% rabatu
24,84 zł
29,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 24,84 zł
![]() Uwarunkowania budowania relacji proinnowacyjnych przez przedsiębiorstwa w Polsce
Autor:
Sudolska Agata
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe UMK
wysyłka: niedostępny
Praca poświęcona jest bardzo ważnemu i aktualnemu problemowi relacji proinnowacyjnych między przedsiębiorstwami. Problematyka ta mieści się w dynamicznie rozwijającym się nurcie rozważań teoretycznych i badań empirycznych dotyczących wszelk
14% rabatu
56,53 zł
66,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 56,53 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|