Opakowanie Szalona ośmiornica

Szalona ośmiornica

Wydawca: Icom
wysyłka: niedostępny
EAN: 6927161186081
oprawa: 255x255 mm
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
19% rabatu
32,68 zł
Cena detaliczna: 
40,58 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 32,60

Opis produktu

Spis treści

- 6 paluszków morskich, 12 kubków, 24 karty. Obiekt - Ścigaj się w układaniu kubków pasujących do wzorów na kartach, aby zdobyć jak najwięcej punktów!

Ustawienia

- Każdy gracz bierze trzy paluszki morskie i sześć kubków (po jednym z każdego koloru).

- Zasady gry dla jednego gracza znajdują się na stronie 2.

- Nałóż palce morskie na swoje palce. (kciuk, palce wskazujące i środkowe). Ustaw kubki przed sobą, w niewielkiej odległości tak, abyś mógł je chwycić w razie potrzeby. - Potasuj karty i umieść je w stosie zakrytymi kartami do dołu, tak aby wszyscy gracze mogli je widzieć. Uwaga: Odwrócone oznacza, ze strona koloru, która grasz jest skierowana w dół.

- Zielona jest łatwiejsza, a czerwona trudniejsza. Zdecydujcie, w grupie której strony będziecie używać.

Gra

- Najstarszy gracz rozpoczyna grę, odwracając kartę i kładąc ją obok stosu, aby wszyscy gracze mogli ją zobaczyć. Krzyknij "Stos!", aby rozpocząć zabawę!

- Następnie gracze ścigają się, kto szybciej ułoży swoje kubki w takiej samej konfiguracji jak kałamarnice na pokazanej karcie, używając jedynie swoich morskich palców! - Pierwszy gracz, który skończy, krzyczy: "Gotowe!" i runda zostaje przerwana. Wszyscy sprawdzają stos tego gracza, aby upewnić się, że pasuje prawidłowo. - Jeśli tak, gracz zatrzymuje kartę jako punkt. Jeśli stos jest niepoprawny to, drugi gracz dostaje kartę jako punkt. Gdy któryś z graczy weźmie Kartę jako punkt, wszyscy gracze ustawiają swoje puchary w dostępnym rzędzie, a gracz siedzący po lewej stronie najstarszego gracza odwraca kolejną kartę i gra toczy się dalej!

Karty Niemądrej Kałamarnicy

- Dolna cześć karty jest reprezentowana przez ciemnoniebieski cień na karcie. Pomyśl o dolnej części karty jako o stole, Na którym układasz swoje Puchary! Kiedy patrzysz na obrazki na kartach, pomyśl o każdej z niemądrych kałamarnic, jak o filiżance. Np.:. Widząc żółtą kałamarnice oznacza to, że używasz żółtego kubka w tej pozycji. Upewnij się, że zwracasz uwagę na pozycje każdej kałamarnicy, na karcie. To może być pionowo lub do góry nogami! Kubeczki mogą się nawet zaklinować. (siedzieć jeden w drugim)! Czasami karty będą pokazywały widok z góry, zamiast z boku. To dodaje zabawny aspekt. Wyzwania dla graczy, aby myśleć inaczej!

Wygrać grę

- Kiedy stos kart zostanie wyczerpany, gracz z największą liczba kart (punktów). Zostaje zwycięzca! Uczcijcie to zabawnym tańcem ośmiornicy!

Dla jednej osoby

- Postaw sobie wyzwanie, aby przejść przez wszystkie karty i opanować układanie ich w stosy! Graj dla zabawy lub użyj stopera, aby sprawdzić, jak szybko możesz to zrobić.

x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj