Tony Hsieh
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzeni
21% rabatu
43,62 zł
54,90 zł
Dodaj
do koszyka
Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzeni
36% rabatu
31,76 zł
49,90 zł
niedostępny
audiobook
Strategia błękitnego oceanu W. Chan Kim, Renee Mauborgne Firmy od dawna angażują się w otwarte konkurowanie w pogoni za zyskownym wzrostem. Jednak wynikiem tego jest jedynie ""czerwony ocean"" rywali walczących o kurczącą się pulę zysków. A
37% rabatu
47,37 zł
74,90 zł
niedostępny
audiobook
Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku...MP3 - Audiobook
Autor:
Tony Hsieh
Wydawca:
MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy - nie tylko działu. - Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. - Wykorzystaj badania nauki o szczęściu do prowadzenia biznesu. Pomóż pracownikom rozwijać się - zarówno osobiśc
21% rabatu
31,70 zł
39,90 zł
niedostępny
W Dawaj innym szczęście dyrektor generalny Zappos, Tony Hsieh, dzieli się z czytelnikami różnymi lekcjami, jakie odebrał w biznesie i w życiu, poczynając od założenia farmy robaków przez prowadzenie pizzerii po powołanie do życia LinkExchan
21% rabatu
47,58 zł
59,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|