nowość
Activity Champion PIATNIK
Activity Champion PIATNIK
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
Kultowa gra dla 3-10 graczy, od 12 lat, potocznie nazywana kalamburami, teraz również w wersji Champion. Wielokrotnie nagradzana i wyróżniana. Przebój imprez wśród znajomych i rodziny, świetna forma integracji a przede wszystkim doskonała rozrywka! W tej wersji to pojedynczy gracze dążą do mety poprzez odgadywanie haseł, prezentowanych na trzy sposoby: graficznie, ustnie lub na migi. Z biegiem czasu gracze zwierają szyki, a emocje wymykają się spod kontroli. Gra generuje mnóstwo śmiesznych sytuacji i odsłania nowe oblicza nawet najbliższych osób! Wiek graczy: 12+ Liczba graczy: 3-10 Czas rozgrywki: 60 minut
17% rabatu
71,03
85,08 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Pirate Ships PIATNIK
Pirate Ships PIATNIK
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
Gra dla 2 lub więcej graczy w wieku od 5 lat. Celem gry jest niszczenie elementów kadłuba statku przeciwnika poprzez celne trafianie kartami kul armatnich. Jeżeli jednemu z graczy zostanie ze statku tylko dziób i rufa, przeciwnik zostaje zwycięzcą.
17% rabatu
33,95
40,66 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Bacteria Hysteria PIATNIK
Bacteria Hysteria PIATNIK
Wydawca: Piatnik
wysyłka: 48h
Gra dla 2-4 graczy od 6 lat. Celem gry jest walka z bakteriami. W grze występuje 6 rodzajów bakterii, różniących się kształtem i kolorem. Kto na koniec rundy odłoży najwięcej kart, zdobywa żeton zwycięstwa. Zwycięża gracz, który jako pierwszy zbierze 3 żetony zwycięstwa. Trzeba szybko rzucać kostkami i odkładać karty, zanim wybuchnie epidemia!
17% rabatu
71,03
85,08 zł
Dodaj
do koszyka
Escape Room The Game: Wesołe miasteczko
Park rozrywki znajduje się na obrzeżach miasta w pobliżu lasu. Połowa atrakcji jest nieczynna, a druga połowa powinna być. Pamiętacie, że przychodziliście tutaj jako dzieci, lecz wesołe miasteczko zostało zamknięte niedługo po zaginięciu małej dziewczynki. W lesie znaleziono tylko jedną z jej czerwonych wstążek. Kto by pomyślał, że klaun mógłby zrobić coś takiego? Do gry wymagana jest wersja podstawowa gry Escape Room. Wiek graczy: 16+ Liczba graczy: 35 Czas rozgrywki: 60 minut
14% rabatu
43,24
49,99 zł
Dodaj
do koszyka
Rummikub Mundo Exclusive
Rummikub Mundo Exclusive
Wydawca: TM Toys
wysyłka: 48h
Prosta, wciągająca, inna w każdej kolejnej rozgrywce - taka właśnie jest gra Rummikub. Pozbądź się wszystkich kostek i zawołaj "Rummikub" zdobywając największą liczbę punktów. Przechytrz swoich przeciwników - dzięki chłodnej kalkulacji i odrobinie szczęścia. Pamiętaj, że Joker może ożywić rozgrywkę, lecz gdy pozostaniesz z nim do końca gry, stracisz 30 punktów. Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4
23% rabatu
39,71
51,25 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
GRA RYZYK FIZYK + VEGAS
GRA RYZYK FIZYK + VEGAS
Wydawca: Egmont
wysyłka: 72h
Jaki procent Polaków śpi nago? Aby wygrać, nie musisz znać odpowiedzi, wystarczy, że dobrze obstawisz i zaryzykujesz w odpowiednim momencie. W dodatku Vegas zebrano imprezowe, ciekawe i często pikantne pytania skierowane do dorosłych graczy. Dodatkowa, dwustronna plansza wprowadza nowe pola do obstawiania oraz punktacji. Pudełko zawiera plastikowy podajnik na pytania, z którego wygodnie będzie korzystać w trakcie gry.
30% rabatu
42,29
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Jungle Speed Bertone (edycja limitowana) REBEL
Szalona gra towarzyska z ilustracjami Eduardo Bertone! Nowe wydanie gry, w której liczy się zręczność, spostrzegawczość i szybkość! Gry, podczas której każdy stara się jak najszybciej pozbyć swoich kart. Aby to zrobić, należy w odpowiednim momencie złapać drewniany, przepięknie zdobiony totem. Jeśli gracz złapie go w złym momencie, albo w ogóle tego nie zrobi - będzie musiał wziąć karty od swoich przeciwników! Ilustratorem tej edycji gry jest Eduardo Bertone - pochodzący z Argentyny światowej sławy ilustrator. Jego charakterystyczny, nawiązujący do graffiti styl, pełen jest nasyconych, ciekawie łączonych kolorów, dzięki czemu świetnie wpasowuje się szalony klimat Jungle Speed.
25% rabatu
60,35
79,95 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Rzuć na tacę G3
Rzuć na tacę G3
Wydawca: G3
wysyłka: 48h
"Rzuć na tacę" to sprytna gra kościana. Gracze starają się umiejętnie wykorzystywać kości i wywoływać reakcje łańcuchowe dzięki bonusom. Wyniki rzutów należy wpisywać do obszarów w odpowiednich kolorach. Każde skreślenie czy wpisanie wyniku, przybliża gracza do zdobycia punktów, a tym samym do zwycięstwa. Pamiętajcie, że kości z niższymi wynikami niż wybrana, trafią na srebrną tacę, aby mogli z nich skorzystać przeciwnicy! Wygrywa gracz, który na koniec gry (po określonej liczbie rund), ma najwięcej punktów. ZAWARTOŚĆ: 6 kości bloczek z arkuszami gry 4 pisaki instrukcja
19% rabatu
39,93
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Monopoly Manchester United Legends
Kolekcjonerska edycja dla fanów Manchesteru. W tej edycji gry kupuje się zawodników drużyny Manchester United. Domy i hotele to teraz trybuny i stadiony. Nie lada gratką dla piłkarskich fanów będą również specjalne pionki, przedstawiające m.in. piłkę do gry, bramkę, puchar oraz inne ciekawe futbolowe gadżety. Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 2-6
19% rabatu
122,94
151,78 zł
Dodaj
do koszyka
nowość
Pobawmy się w teatr z Tomaszem Gęsikowskim ABINO
„Pobawmy się w Teatr z Tomaszem Gęsikowkim” to interaktywna gra, która umożliwi dzieciom zabawę w Teatr. Dzieci będą mogły rozwijać zdolności lektorskie i aktorskie, zaznajamią się także z szeroko pojętą kulturą teatralną. Sercem zestawu są karty będące rodzajem scenopisu. Dzieci odczytując jej po kolei zmieniają się w aktorów grających w przedstawieniu. Tekturowe postacie i elementy scenografii umożliwiają prezentacje przedstawienia! GRA Z PATRONATEM TVP ABC SUGEROWANY WIEK GRACZY: 5-12 lat LICZBA GRACZY: 1 -4 ORIENTACYJNY CZAS GRY : 30 minut ZAWARTOŚĆ: – plansza ze sceną – 96 kart scenopisowych – 4 postacie -elementy scenografii
20% rabatu
33,40
41,50 zł
Dodaj
do koszyka
Wyraź to! TREFL
Wyraź to! TREFL
Wydawca: Trefl
wysyłka: 72h
Rodzinna gra drużynowa o wy-twarz-aniu emocji. To gra, w której zadaniem graczy jest odgadnięcie nazw emocji, nastrojów i stanów prezentowanych przez aktywnego gracza. Odgadnięcie hasła ułatwia członkom drużyny jedna podpowiedź - litera, na jaką rozpoczyna się prezentowany wyraz. Chwyć ramkę, wystartuj klepsydrę i zaprezentuj pozostałym graczom jak najwięcej wyrazów twarzy. Zawartość: plastikowa ramka z klepsydrą 150 kart emocji (60 dla młodszych i 90 dla starszych graczy) instrukcja. Liczba graczy 2+ Wiek 7+
13% rabatu
48,11
54,99 zł
Dodaj
do koszyka
Loża Szyderców Candy SIMPLE SOLUTION
Najlepsza gra imprezowa w PolsceNajnowsza odsłona kultowej już gry imprezowej. Relacje damsko-męskie odbite w krzywym zwierciadle, tym razem w różowej, lecz wciąż mocno szyderczej poświacie.Kolor pudełka jasno wskazuje tematy, które poruszyliśmy w najnowszej edycji. Hasła na kartach zdradzą całą prawdę o kobietach, związkach, Twoich ex, itp. W skrócie cała relacja damsko-męska z jasno zaznaczonym szyderczym akcentem Loży.PUDEŁKO RÓŻOWE HUMOR NADAL CZARNYRóżowa Loża jest jak kobieca torebka. Nic więcej już tam nie włożysz, ale znajdziesz wszystko. Hasła, które przekraczają wszelkie normy savoir-vivre'u. Teksty, których nie powinieneś mówić na głos przy byłej. Nowe karty akcji, które wystawią na próbę Twój związek. Podsumowując, gra przeznaczona jest jedynie dla najtwardszych zawodników.Idea Loży pozostaje oczywiście ta sama. Korzystając z dostępnych kart, masz za zadanie udzielić jak najlepszej odpowiedzi na zadane pytania i przy wykorzystaniu zmysłu taktycznego zebrać jako pierwszy trzynaście punktów.Gra Loża Szyderców to najlepszy plan na każdą imprezę oraz melanżowe manewry. Zbierz ekipę, rozdaj karty i podziel się z nami wrażeniami!Zawartość pudełka:100 kart pytań,300 kart odpowiedzi,30 kart ilustrowanych odpowiedzi,20 kart akcji,karty specjalne,nowa instrukcja.
19% rabatu
81,45
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Loża Szyderców White SIMPLE SOLUTION
Najlepsza gra imprezowa w PolsceTo już piąta odsłona białej Loży Szyderców. Tym razem wymieniliśmy praktycznie wszystkie karty pytań i odpowiedzi (poza tymi najbardziej kultowymi, które może i wyglądają na nowe, ale po prostu zostały wyprane w Perwollu).Loża Szyderców WHITE 2.0, podobnie jak poprzednie wersje, rozkręci każdą, nawet najbardziej sztywną imprezę. Zaktualizowana zawartość zliftingowanego pudła przeniesie Cię na jeszcze wyższy poziom szydery. Szykuje się prawdziwa jazda bez trzymanki!Idea gry pozostaje niezmienna, a jest nią udzielenie jak najbardziej trafnych odpowiedzi na pojawiające się na stole pytania. Zamiast elokwencją i znajomością haseł najczęściej pojawiających się w 1 z 10, gracz musi wykazać się wyjątkowo czarnym humorem i umiejętnością szydzenia z otaczającej go rzeczywistości. Zwycięzcą zostaje osoba, która jako pierwsza uzyska trzynaście punktów.Zawartość:95 kart pytań;350 kart odpowiedzi;5 kart specjalnych;nowe karty akcji;zaktualizowana instrukcja;
19% rabatu
81,45
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Szalone Gary TREFL
Szalone Gary TREFL
Wydawca: Trefl
wysyłka: 72h
Chcesz zrobić koledze niewinnego psikusa i nakłonić go do zjedzenia kawałka cytryny? Niewinny dowcip, czy złośliwy żart – w tej grze wszystko jest możliwe! Napełnij garnuszki swojego przeciwnika małymi kęskami jedzenia i stań do gry. Zgadniesz czy nie – co w twoim garnku kryje się? Zawartość pudełka: 20 garnuszków z pokrywkami, 12 żetonów, plansza, instrukcja Liczba graczy 2-4 Wiek 5+
16% rabatu
50,69
59,99 zł
Dodaj
do koszyka
Lupo Odyseja
Lupo Odyseja
Wydawca: Lupo Art
wysyłka: 72h
Rodzinna, imprezowa czy edukacyjna? Z dziećmi czy z kumplami? A może solo? Zawsze tak trudno wybrać... Na szczęście jestOdyseja! Graj jak chcesz i z kim chcesz, w tej tubie czekają na Ciebie aż 4 kosmiczne gry.WOdyseigracze pełnią rolę odkrywców przemierzających fantazyjną kosmiczną przestrzeń w celu poznania i zbadania nowych, tajemniczych planet. ZasadyOdyseinie są skomplikowane i można je łatwo przyswoić, jednak rozgrywka cały czas jest bardzo angażująca i wymaga koncentracji.Co ciekawe, gracze bez względu na wiek mogą rywalizować ze sobą i mają równe szanse na wygraną. Jest to możliwe dzięki mechanice gry, która daje możliwość nadrobienia braków strategicznych dobrą pamięcią, a graczom ze słabszą pamięcią umożliwia bardziej strategiczne podejście do rozgrywki.""Misja Badawcza"" to przeszukiwanie galaktyk w celu zdobycia próbek myśli - najcenniejszej materii znanej ludzkości. Żeby tego dokonać, musicie poznać i zapamiętać zakrytą mapę galaktyki, mądrze wykorzystywać zdobytą wiedzę oraz przechytrzyć przeciwników.Cała sztuka w tym, żeby dopiąć swego w jak najmniejszej ilości ruchów, nie ujawniając innym zbyt wiele. W instrukcji proponujemy kilka Galaktyk, zachęcamy jednak do tworzenia własnych.W ""Samotnej Misji"", pojedynczy gracz musi zebrać wszystkie próbki, nie dając się przy tym pożreć potworowi czarnej dziurze, który reaguje coraz szybciej i pochłania coraz więcej Planet. Można grać w ten tryb kooperacyjnie.Kosmiczny Wyścig wystawi na próbę wasze opanowanie. To najbardziej szalony i generujący najwięcej emocji tryb gry, w którym sterujecie pojazdami przy użyciu kości, własnego refleksu i spostrzegawczości.Z kolei Podstawy Nawigacji są załogowym lotem, w którym graczy czeka interesujące wyzwanie w postaci tworzenia oraz zapamiętywania historii o kolejno odwiedzanych Planetach.Malownicze, barwne i pełne szczegółów grafiki ułatwiają, a nawet niejako wymuszają świadome stosowanie metod pamięciowych. Gra rozwija myślenie narracyjne wraz z umiejętnością budowania i artykułowania opowieści, jednocześnie angażując do planowania, przewidywania konsekwencji swoich działań, a także do analizowania zmieniającej się sytuacji na planszy. Niewielka doza negatywnej interakcji nie zniechęca, ale mobilizuje do rozwoju i szukania lepszych rozwiązań taktycznych.Założeniem autorów było zilustrowanie gry w taki sposób, by na planszach (kartach planet) grafiki były kompozycjami posiadającymi mnogość szczegółów, by opowiadały jakąś historię, nie ograniczając równocześnie możliwości swobodnej interpretacji ich zawartości. Planety miały być możliwie różnorodne. Pojedyncze grafiki musiały być niezależnymi tworami, a jednocześnie miały posiadać pewne punkty wspólne tak, aby pasowały do całości i jako całość tworzyły spójny świat. Nie było to łatwe zadanie. Alicja Kocurek tworzyła planety przez ponad dwa lata, wymagało to wielu godzin pracy i szlifowania szczegółów. Ostateczny efekt śmiało możemy nazwać dziełem sztuki.
20% rabatu
78,87
97,99 zł
Dodaj
do koszyka
Loża Szyderców Black SIMPLE SOLUTION
Czarna Loża Szyderców 2.0 to kolejna odsłona kultowej już imprezowej gry karcianej. Czym różni się od poprzedniej wersji? Przede wszystkim nasyceniem czarnym humorem oraz nowymi kartami akcji, które zaostrzą rozgrywkę i podkręcą interakcję pomiędzy graczami.W Czarnej Loży zamknięto najczarniejsze demony, a oznacza to, że możesz się spodziewać wszystkiego najgorszego. Znajdziesz w niej hasła, które przekraczają wszelkie normy niekiedy nawet te dobrego smaku. Tym samym gra przeznaczona jest jedynie dla najtwardszych zawodników.Idea Loży pozostaje oczywiście ta sama. Korzystając z dostępnych kart, masz za zadanie udzielić jak najlepszej odpowiedzi na zadane pytania i przy wykorzystaniu zmysłu taktycznego zebrać jako pierwszy trzynaście punktów.Zawartość pudełka:90 kart pytań;400 kart odpowiedzi;10 kart specjalnych;9 nowych kart akcji.Karty akcjiK2 ryzyko popłaca, zdobywaj dodatkowe punkty za wygrane rundy;COCK BLOCK karta, która blokuje używanie innych akcji w danej rundzie;ZDOLNY, ALE LEŃ nie podoba Ci się pytanie? nie masz pasujących odpowiedzi? Zepsuj innym zabawę xDPROWO I SPRAWIEDLIWOŚĆ dobra zmiana, osoba którą ją sprawdzi, będzie ruchana;FOKER PACE karta akcji, która służy do zmiany sędziego i wymiany swoich kart;MISTER, KURWA, PRZYSZŁOŚĆ sam wybierasz następne pytanie. Bardzo przyjemnie zagrywa się tę kartę. Serio.TGV totalna destrukcja przeciwnika. Coś jak BFG w Doomie.REMIX, BROWAR, WÓDA, DŻIN roller coaster w kartach. Karta do wymiany swojej ręki z innym graczem, który następnie musi zrobić to samo z kolejnym.REFORMA SĄDOWNICTWA przesuwasz kolejkę wedle uznania i bez konsekwencji wybierasz sędziego.Opcjonalne tryby rozgrywki:Why so serious? Joker (sprytnie udający kartę odpowiedzi) rzucony przez gracza natychmiast zmienia zadane w danej rundzie pytanie. Odpowiedzi pozostałych uczestników, pomimo wykorzystanej karty akcji, pozostają takie same. Joker to siedlisko absurdu, ale i najlepszych kombinacji.Liberum Veto Sędzia nie pochwala Twojego poczucia humoru? Krzyknij: veto! Gracz, który nie zgadza się z werdyktem, ma jednorazowe prawo do zakwestionowania wyniku (kto pierwszy, ten lepszy w każdej rozgrywce możliwe jest tylko jedno veto). W tej sytuacji pozostali gracze głosują pomiędzy dwiema spornymi odpowiedziami (dotychczas uznawanej za zwycięską i autorstwa wetującego). Wygrałeś? Dostajesz punkt! W przeciwnym razie tracisz punkt i prawo do kolejnego veto.Czasoprzyspieszacz Każda rozgrywka przeciąga się w nieskończoność z powodu niezdecydowania niektórych graczy? Powiedz: dość tego! Czasoprzyspieszacz zezwala sędziemu na rozpoczęcie głośnego odliczania do 9 w momencie, gdy otrzyma pierwszą odpowiedź. Gracz, który rzucił kartę po czasie, nie bierze udział w danej rozgrywce.
19% rabatu
81,45
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
List miłosny (edycja premium) REBEL
Wkrocz na królewski dwór i zdobądź serce księżniczki! W grze List miłosny od 2 do 6 absztyfikantów rywalizuje o to, aby ich list trafił do rąk Królewny. Ta bowiem szuka idealnego kandydata na męża i powiernika, gdy już obejmie tron. Na czym to polega? Rozgrywka w List miłosny trwa kilka rund, podczas których wykorzystujesz sojuszników, przyjaciół i członków rodziny królewskiej, aby doręczyli Królewnie napisany przez Ciebie list miłosny. Karta na ręce symbolizuje postać, która aktualnie niesie Twój list. Ta postać może się jednak zmienić w trakcie rundy, w miarę jak będziesz dobierać i zagrywać karty. Każda z postaci, którą możesz dostać na rękę, ma swój unikalny efekt działania. Warto zatem zagrywać je w sposób przemyślany i próbować kontrolować, jakie karty mogą mieć na ręce przeciwnicy. Niektóre efekty pozwalają eliminować innych uczestników zabawy! Rundę wygrywa gracz, który kończy ją z najwyżej punktowaną kartą lub który jako jedyny z niej nie odpadł. Wiek graczy: 10+ Liczba graczy: 2-6 Czas rozgrywki: 20 minut
24% rabatu
30,56
39,95 zł
Dodaj
do koszyka
Strachu ciachu TREFL
Strachu ciachu TREFL
Wydawca: Trefl
wysyłka: 48h
Który śmiałek się odważy wkroczyć w mroczne, stare lochy? Bo gdy śmiałka smok usmaży, to zostaną tylko prochy… Zatem by nie skończyć w piachu: Rachu ciachu i po strachu! Strachu ciachu to dynamiczna gra karciana dla żądnych przygód bohaterów. Znajdujesz się w mrocznych lochach zamku. Oczywiście są one zamieszkane przez najstraszniejsze stworzenia i potwory. A TY jesteś śmiałkiem, który szuka chwały. Twoim celem jest wyjść cało z tego bagna… Oczywiście będzie zwycięzca – ten który zgromadzi najwięcej punktów chwały, czyli najwięcej kart. Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-4
20% rabatu
52,32
65,00 zł
Dodaj
do koszyka
6 bierze! (edycja jubileuszowa) G3
Sto lat! Sto lat! Niech żyje, żyje nam! Wasza ulubiona karcianka obchodzi swoje 25. urodziny! Jeśli szukasz bestsellerowej gry dla całej rodziny, to "6. bierze!" będzie doskonałym wyborem. Na całym świecie sprzedano ponad cztery miliony jej egzemplarzy! Gra jest przeznaczona dla 2 do 10 graczy w wieku od 8 lat. W trakcie rozgrywki, Twoim zadaniem będzie pozbycie się z ręki wszystkich kart z byczymi głowami, poprzez układanie ich w jednym z czterech rzędów. Musisz jednak uważać, bo jeśli zostaniesz zmuszony do dołożenia szóstej karty do któregokolwiek z rzędów, będziesz musiał wziąć jego zawartość. Każda zebrana w ten sposób karta, to minus jeden punkt za każdą głowę byka, znajdującą się na niej. Wystrzegaj się zatem kart z dużą ilością byczych głów! Wydanie jubileuszowe wprowadza 28 kart specjalnych z siedmioma różnymi akcjami, które pozwolą uniknąć byczych głów i przeniosą rozgrywkę na wyższy poziom. Wariant ten jest przeznaczony dla 2 do 8 graczy. Podsumowanie kart specjalnych: 5. rząd - po zagraniu tej karty, gracz rozpoczyna piąty rząd 7. bierze - przy zagraniu tej karty, gracz nie zbiera rzędu nawet jeśli zagra szóstą kartę wstawienie - po zagraniu tej karty, gracz nie dokłada zagranej karty na koniec odpowiedniego rzędu zamiana - po zagraniu tej karty, gracz bierze zagraną kartę na rękę i wybiera nową kartę z ręki do zagrania, a następnie umieszcza ją w odpowiednim rzędzie przeniesienie - po zagraniu tej karty, gracz przenosi dowolną kartę do innego rzędu, zanim umieści swoją kartę stop - tę kartę należy umieścić na końcu dowolnego rzędu, zanim gracz zagra swoją kartę; ten rząd jest zablokowany plus / minus - tej karty można użyć tylko jeśli gracz ma zebrać rząd; zamienia ona ujemne punkty jednej zabieranej karty na dodatnie Przystępność zasad i emocje towarzyszące rozgrywce sprawiły, że "6. bierze!" została doceniona przez graczy na całym świecie i po dziś dzień, uważana jest za jedną z najlepszych gier karcianych. Potwierdza to przyznana w 1996 roku, prestiżowa nagroda Stowarzyszenia MENSA, w kategorii najlepsza gra umysłowa. Zawartość: 132 karty, bloczek punktacji i ołówek, instrukcja Wiek: 8+
19% rabatu
39,93
49,00 zł
Dodaj
do koszyka
Kwiaciarenka
Kwiaciarenka
Wydawca: Granna
wysyłka: 48h
Kwiaciarenka to prześliczna gra o relaksującej mechanice, w której naszym zadaniem będzie zaaranżować ustawienie bukietów na sklepowej witrynie. Gra jest szybka w rozgrywce oraz posiada proste do wytłumaczenie zasady. Ciekawa paleta decyzji pozwala sporo główkować, ale wybory nie powodują paraliżu decyzyjnego. Autorem gry jest Steven Finn, znany na polskim rynku z cudownej karcianki „Niezłe ziółka”. Mechanicznie gra wykorzystuje lubiany mechanizm draftu. Gracze otrzymują początkowy zestaw kart, wybierają kartę, którą chcą zachować dla siebie, a następnie przekazują pozostałe karty kolejnemu uczestnikowi rozgrywki. Mechanika draftu ułatwia tłumaczenie gry, zwłaszcza graczom, którzy już wcześniej draftowali ;) Przyjazna tematyk, piękne grafiki oraz ciekawy system punktacji, to cała Kwiaciarenka, gra przy której zarówno nowi gracze jak i planszowi eksperci będą się wyśmienicie bawić. Gra KWIAACIARENKA nie zawiera plastikowych elementów potrzebnych do rozgrywki. Liczba graczy 1-4 Wiek 10+
33% rabatu
47,24
69,99 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
3
4
5
47
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka