Dominion druga edycja GFP
Gra Dominion polega na budowaniu talii. Talia gracza symbolizuje jego królestwo - zawiera zasoby, punkty zwycięstwa i możliwe akcje. Na początku jest to smutna, mała kolekcja posiadłości i miedziaków, ale przed zakończeniem rozgrywki może się zapełnić złotem, prowincjami, sługami i budynkami. Wygra gracz, którego talia na koniec rozgrywki będzie zawierać największą liczbę punktów zwycięstwa. Zestaw kart występujący w drugiej edycji: Bandyta (nowa) Biblioteka Festyn Fosa Kaplica Kłusownik (nowa) Kopalnia Kupiec (nowa) Kuźnia Laboratorium Lichwiarz Milicja Piwnica Przebudowa Rękodzielnik (nowa) Sala obrad Sala tronowa Targowisko Urzędnik Warsztat Wartownik (nowa) Wasal (nowa) Wiedźma Wioska Zwiastun (nowa) Zamiast karty Śmietniska gracze będą mieć do dyspozycji podkładkę Śmietniska. Gra jest w pełni kompatybilna z innymi wersjami Dominiona! Rewersy kart są dokładnie takie same - nową podstawową wersję można łączyć ze wszystkimi poprzednimi wydaniami i dodatkami. Zawartość pudełka: 262 karty Królestwa 130 podstawowych kart Skarbu 48 podstawowych kart Zwycięstwa 30 kart Klątwy 26 kart Separatorów 4 puste karty 1 podkładka Śmietniska 1 plastikowa wypraska do przechowywania elementów 1 wkładka z nazwami kart 1 instrukcja
32% rabatu
114,90
169,90 zł
Dodaj
do koszyka
Bańki mydlane - Finding Dory
Świat jest olbrzymi i twoje królestwo także. Powiedzmy sobie szczerze – to już nie królestwo, to imperium. To czyni cię imperatorem. Posiadasz luksusowe krzesła i ludzie nazwali twoim imieniem sałatkę ze śliwkami. Jednak nie tak łatwo być imperatorem. Musisz wstawać skoro świt, aby rozpalać święty płomień. Następnie godzinami przesiadujesz z członkami administracji, aby ustalić czemu właściwie płomień dzień w dzień się wypala. Rzadko do czegoś dochodzicie. Od czasu do czasu twoje potężne armie zajmą jakiś kontynent, a ty nie wiesz co z tym zrobić, ponieważ nigdzie ci się już nie zmieści. No i istnieje też ryzyko zamachu. Na szczęście masz przy sobie degustatora potraw, który testuje każdy posiłek zanim go skosztujesz i zdarza się, że umiera. Wtedy chodzisz głodny. Przydatny okazuje się też degustator noży. Miły człowiek. Smutno ci, że nie możesz pójść na żadne Idy – marcowe czy jakiekolwiek. Jednak ostatecznie bycie imperatorem to świetna robota. Nie oddałbyś jej nikomu za nic w świecie. Zwłaszcza, że i tak cały świat należy do ciebie. Dominion: Imperium to dziesiąte rozszerzenie do Dominiona (w Polsce wydane jako czwarte), najpopularniejszej gry o budowaniu talii. Zawiera nowe karty Królestwa, karty Zdarzeń, karty Krajobrazów a także żetony Zwycięstwa oraz żetony Długu. Karty z dodatku Dominion: Imperium wprowadzają do rozgrywki zupełnie nowe rozwiązania. Dzięki żetonom Długu, dobierzesz niektóre z kart zadarmo, by opłacić je dopiero w następnych turach. W Imperium jeden zestaw może posiadać na raz dwie zupełnie odmienne karty. Karty Krajobrazów znacznie powiększają możliwości zdobywania punktów zwycięstwa na koniec gry. Karty Zdarzeń każdy może aktywować (za odpowiednią opłatą oczywiście), ale nikt nie może ich kupić. Dodatkowo gra wykorzystuje rozwiązania znane z Przystani (karty Następstw) oraz karty korzystające z żetonów zwycięstwa (znane ze Złotego Wieku). Dodatek w pełni kompatybilny z podstawową wersją Dominiona oraz ze wszystkimi dodatkami! Produkt nie jest samodzielną grą, do jego używania potrzebna jest podstawowa wersja gry Dominion lub Dominion: Intryga. Zawartość pudełka: 242 karty Królestwa: po 10 sztuk kart: Archiwum, Czarodziejka, Dzielnica, Dziki gon, Forum, Inżynier, Kapitał, Klejnot, Korona, Królewski kowal, Legionista, Ofiara, Ogrodnik, Świątynia, Targ rolny, Willa, Władca, Wyścig rydwanów po 5 sztuk kart: Emporium, Fortuna, Gladiator, Głazy, Gwarna wioska, Katapulta, Obozowisko, Osadnicy,Patrycjusz, Zdobycz - po 2 sztuki kart: Dostatni zamek, Królewski zamek, Mały zamek, Skromny zamek po 1 sztuce kart: Nawiedzony zamek, Niszczejący zamek, Okazały zamek, Rozległy zamek 24 karty Separatorów 21 kart Krajobrazów: Akwedukt, Arena, Bazylika, Fontanna, Fort rozbójników, Grobowiec, Kolumnada, Labirynt, Łaźnia, Łuk triumfalny, Mur, Muzeum, Obelisk, Pałac, Pole bitwy, Przełęcz, Sad, Sprofanowane sanktuarium, Twierdza, Wieża, Wilcze leże 13 kart Zdarzeń: Aneksja, Awans, Bankiet, Datek, Dominacja, Gratka, Podatek, Podbój, Rytuał, Solna klątwa, Triumf, Zaślubiny, Zejście 56 żetonów Zwycięstwa 40 żetonów Długu
24% rabatu
129,16
169,95 zł
Dodaj
do koszyka
Niqczemni Szaleni naukowcy Gra planszowa
Niqczemni naukowcy to humorystyczna gra strategiczna o szalonych naukowcach zamkniętych w swych tajnych laboratoriach tworzących wynalazki, które pozwolą im zdobyć władzę nad światem. Mechanika gry polega na zagrywaniu swoich żetonów wpływu, wykonywaniu 4 akcji do wyboru, zdobywaniu funduszy pozwalających im na wykupywaniu kart wynalazków dających dodatkowe zdolności oraz punkty zwycięstwa. Wygra gracz, który zdobędzie największą liczbę punktów.
35% rabatu
65,47
99,99 zł
Dodaj
do koszyka
Dominion: Przystań GFP
Statek o wysokich masztach i gwiazda, która pokaże drogę – tylko tyle wymagasz od życia. No, może jeszcze parę rzek, które prowadzą do morza. Na własność. Przed tobą niebezpieczne, pełne piratów wody. Wysyłasz więc na próbę parę statków pełnych raczej szczurów niż towarów. Hen, daleko – aż do krain pełnych raczej bogatych kupców, niż szczurów. Uczciwa wymiana. Zajmij na początek parę wysp. Ich mieszkańcy zdają się przyjaźni, szczerzą zęby w uśmiechu i ściskają dłonie, przynajmniej do czasu, kiedy przyjdzie im do głowy wyciągnąć włócznię i dmuchawki z zatrutymi strzałkami. Nie ma tego złego – to da ci pretekst, żeby dać im nauczkę. Pokonasz wszystkie przeszkody, żeby dotrzeć do tych dalekich portów. Potem je podbijesz. Jeszcze później rozejrzysz się za następnymi rzekami. Pewnego dnia wszystkie będą należeć do ciebie.
24% rabatu
136,72
179,90 zł
Dodaj
do koszyka
Królestwo w Budowie Nomadzi
Ten dodatek to pozycja obowiązkowa dla każdego, komu spodobało się Królestwo w Budowie. Gra staje się pełniejsza, bogatsza i daje jeszcze więcej możliwości zagrań! Dodatek wprowadza nację nomadów oferujących swoje usługi wszystkim tym, którzy zdołają ich odwiedzić. Ponadto w niniejszym rozszerzeniu gracze odnajdą cztery nowe krainy pełne interesujących miejsc, które pomogą stworzyć jeszcze bardziej zróżnicowane plansze, oraz nowe karty Budowniczych Królestwa, dzięki którym będzie można zarabiać złoto już w trakcie rozgrywki, zwiększając ogólny poziom interakcji. To rozszerzenie zawiera również komplet znaczników dla piątego gracza, co czyni zmagania na planszy jeszcze bardziej zażartymi.
23% rabatu
69,26
89,95 zł
Dodaj
do koszyka
Szmal
Szmal
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Gra karciana „Szmal” przeniesie Was do USA lat 60. Wcielicie się w gotowych na wszystko szefów gangów, którzy mają tylko jeden cel ? zdobyć największe wpływy w mieście. Alkohol, nocne kluby, broń automatyczna ? aby sięgnąć po władzę i pieniądze, nie wolno cofać się przed niczym. Od legalnych interesów, prowadzonych tylko dla przykrywki, po ostre wycinanie konkurencji ? wszystko jest dozwolone! „Szmal” to dynamiczna i pełna emocji gra, w której przyjaźnie nie istnieją, a każdy obmyśla strategię zwycięstwa w wojnie gangów. Pamiętajcie! Stawka jest wysoka, liczy się tylko Szmal! Liczba graczy: 2 - 5 osób Wiek: od 10 lat Czas gry: ok. 30 minut Zawartość pudełka: 80 kart – 30 kart Akcji, 25 kart Gangsterów, 25 kart Własności Kasa ($) 54 znaczniki rozwoju instrukcja
23% rabatu
69,26
89,95 zł
Dodaj
do koszyka
Królestwo w budowie REBEL
Zadbaj o rozwój swego Królestwa! Tylko dzięki sprytnej rozbudowie sieci osad gracze mogą zapewnić swoim Królestwom dobrobyt. Jako władca jednego z nich, musisz zadbać, aby Twoje włości rozciągały się na jak największej przestrzeni, ubiegając przy tym pozostałych konkurentów. Skorzystaj z pomocy różnych postaci: honorowych rycerzy, wpływowych odkrywców, zapracowanych górników, postępowych mieszczan i wielu innych, aby gromadzone przez Ciebie złoto pomnażało się w jeszcze większym tempie. Doradcy wskażą Ci tereny, które najlepiej nadają się pod zasiedlenie, począwszy od łąk i pól, przez pustynie i kaniony, na rozległych puszczach skończywszy. Dbaj o rozwój swojego Królestwa i nie daj się wyprzedzić innym władcom! Podczas rozgrywki w Królestwo w Budowie, gracze tworzą własne królestwa, rozważnie stawiając nowe osady by na końcu rozgrywki posiąść jak najwięcej złota. Rozgrywka toczy się na modularnej planszy, pokrytej siatką sześciokątnych pól, reprezentujących dziewięć różnych rodzajów terenu. W swojej turze gracz zagrywa swoją kartę terenu i wznosi trzy osady na trzech polach odpowiedniego rodzaju. Jeżeli tylko jest to możliwe, nowe osady muszą być budowane obok już istniejących. Plansza zawiera także specjalne lokacje, wznosząc budynki obok nich zyskujemy dodatkowe przywileje w formie płytek akcji, które użyjemy w kolejnych turach. Pozwalają one na wykonywanie specjalnych działań, jak na przykład przemieszczenie już posiadanych osad. Kolejne rozgrywki znacząco różnią się od poprzednich, dzięki odmiennym zestawom komponentów używanych w danej partii (podobnie jak w popularnej grze karcianej Dominion stworzonej przez tego samego autora). Plansza tworzona jest z czterech modułów (wybranych spośród ośmiu), karty punktacji wybiera się trzy spośród dziesięciu, zaś dostępne akcje specjalne cztery z ośmiu. Łączna liczba kombinacji jest więc bardzo duża. Pomimo tej ilości kombinacji ilość zasad do opanowania jest bardzo niewielka, dzięki czemu grę można zacząć już po krótkiej lekturze małej instrukcji. Podstawowe informacje - Liczba graczy: 2 - 4 osoby, Czas gry: ok. 45 minut, Waga: ok. 1.80 kg. Zawartość pudełka: 8 modułów planszy, 28 płytek lokacji, 160 osad, 4 znaczniki złota, 1 płytka gracza rozpoczynającego, 35 kart, 8 kart pomocy, instrukcja.
23% rabatu
115,45
149,94 zł
Dodaj
do koszyka
Dominion Imperium
Świat jest olbrzymi i twoje królestwo także. Powiedzmy sobie szczerze – to już nie królestwo, to imperium. To czyni cię imperatorem. Posiadasz luksusowe krzesła i ludzie nazwali twoim imieniem sałatkę ze śliwkami. Jednak nie tak łatwo być imperatorem. Musisz wstawać skoro świt, aby rozpalać święty płomień. Następnie godzinami przesiadujesz z członkami administracji, aby ustalić czemu właściwie płomień dzień w dzień się wypala. Rzadko do czegoś dochodzicie. Od czasu do czasu twoje potężne armie zajmą jakiś kontynent, a ty nie wiesz co z tym zrobić, ponieważ nigdzie ci się już nie zmieści. No i istnieje też ryzyko zamachu. Na szczęście masz przy sobie degustatora potraw, który testuje każdy posiłek zanim go skosztujesz i zdarza się, że umiera. Wtedy chodzisz głodny. Przydatny okazuje się też degustator noży. Miły człowiek. Smutno ci, że nie możesz pójść na żadne Idy – marcowe czy jakiekolwiek. Jednak ostatecznie bycie imperatorem to świetna robota. Nie oddałbyś jej nikomu za nic w świecie. Zwłaszcza, że i tak cały świat należy do ciebie. Dominion: Imperium to dziesiąte rozszerzenie do Dominiona (w Polsce wydane jako czwarte), najpopularniejszej gry o budowaniu talii. Zawiera nowe karty Królestwa, karty Zdarzeń, karty Krajobrazów a także żetony Zwycięstwa oraz żetony Długu. Karty z dodatku Dominion: Imperium wprowadzają do rozgrywki zupełnie nowe rozwiązania. Dzięki żetonom Długu, dobierzesz niektóre z kart zadarmo, by opłacić je dopiero w następnych turach. W Imperium jeden zestaw może posiadać na raz dwie zupełnie odmienne karty. Karty Krajobrazów znacznie powiększają możliwości zdobywania punktów zwycięstwa na koniec gry. Karty Zdarzeń każdy może aktywować (za odpowiednią opłatą oczywiście), ale nikt nie może ich kupić. Dodatkowo gra wykorzystuje rozwiązania znane z Przystani (karty Następstw) oraz karty korzystające z żetonów zwycięstwa (znane ze Złotego Wieku). Dodatek w pełni kompatybilny z podstawową wersją Dominiona oraz ze wszystkimi dodatkami! Produkt nie jest samodzielną grą, do jego używania potrzebna jest podstawowa wersja gry Dominion lub Dominion: Intryga. Zawartość pudełka: 242 karty Królestwa: po 10 sztuk kart: Archiwum, Czarodziejka, Dzielnica, Dziki gon, Forum, Inżynier, Kapitał, Klejnot, Korona, Królewski kowal, Legionista, Ofiara, Ogrodnik, Świątynia, Targ rolny, Willa, Władca, Wyścig rydwanów po 5 sztuk kart: Emporium, Fortuna, Gladiator, Głazy, Gwarna wioska, Katapulta, Obozowisko, Osadnicy,Patrycjusz, Zdobycz - po 2 sztuki kart: Dostatni zamek, Królewski zamek, Mały zamek, Skromny zamek po 1 sztuce kart: Nawiedzony zamek, Niszczejący zamek, Okazały zamek, Rozległy zamek 24 karty Separatorów 21 kart Krajobrazów: Akwedukt, Arena, Bazylika, Fontanna, Fort rozbójników, Grobowiec, Kolumnada, Labirynt, Łaźnia, Łuk triumfalny, Mur, Muzeum, Obelisk, Pałac, Pole bitwy, Przełęcz, Sad, Sprofanowane sanktuarium, Twierdza, Wieża, Wilcze leże 13 kart Zdarzeń: Aneksja, Awans, Bankiet, Datek, Dominacja, Gratka, Podatek, Podbój, Rytuał, Solna klątwa, Triumf, Zaślubiny, Zejście 56 żetonów Zwycięstwa 40 żetonów Długu
24% rabatu
129,16
169,95 zł
niedostępny
Dominion: Złoty Wiek GFP
Nic tak człowieka nie wzrusza, jak pełen trzos. Zwłaszcza jeżeli trzos należy do ciebie, nie do innych. Nie liczy się też trzos leżący na ulicy, po którego wystarczy się schylić. Już się nachylałeś. Powiedzmy to sobie szczerze, życie cię rozpieszcza. Jeszcze 10 lat temu uprawiałeś własny ogródek... i to w lichym kapeluszu. Dziś – twoje królestwo sięga od morza do morza, a twój ogródek jest największy na ziemi. Oprócz tego posiadasz naj-mniejszego psa świata i własny pomnik, w skali 1:1, zrobiony z szarlotki. Oczywiście, nie można kupić czyjejś miłości... ale można kupić zazdrość, czyjś gniew i tą dziwną pustkę w sobie... Zresztą, nie-ważne – znów masz problemy: kolejny raz musisz dać nauczkę swoim ambitnym sąsiadom. Zrób to na bogato
24% rabatu
129,12
169,90 zł
niedostępny
Dominion: Intryga GFP
Jesteś księciem czystej krwi i władasz niewielką, lecz uroczą krainą pełną błękitnych rzek i urodzajnych pól. Różnisz się jednak od własnych, miłujących spokój rodziców i posiadasz wielkie marzenia: pragniesz panować nad potężniejszym królestwem. Gdzie nie sięgnąć wzrokiem, leży ziemia niczyja, pełna pustych, niszczejących warowni oraz niewielkie lenna na granicy anarchii, rządzone przez nieudolnych władyków. Twoje panowanie przyniesie biednym poddanym tych krain światło cywilizacji i od dawna wyczekiwany ład. Przyniesie pokój i zjednoczenie pod jednym sztandarem. Twoim sztandarem. Śpiesz się i zajmij jak najwięcej ziemi dla siebie, nim zrobią to twoi wrogowie. W tym celu wynajmuj mistrzów cechowych, stawiaj na zdobytych obszarach nowe budynki, umacniaj własny zamek i – przede wszystkim – napełniaj sakwy złotem. Nie wiadomo, czy twoi rodzice byliby dumni ze ścieżki, którą obrałeś... no cóż – twoi potomkowie z pewnością będą! Zawartość: 500 kart, instrukcja Wiek graczy: 13+ Liczba graczy: 2-4 Czas rozgrywki: 30 minut
24% rabatu
129,12
169,90 zł
niedostępny
Dominion
Dominion
wysyłka: niedostępny
Gra polega na budowaniu talii. Talia symbolizuje dominium gracza. Zawiera jego zasoby, punkty zwycięstwa i możliwe akcje. Na początku jest to smutna, mała kolekcja posiadłości i miedziaków, ale gracze mają nadzieję, że przed końcem gry ich talia będzie pełna złota, prowincji oraz sług i budynków. Zawartość: 500 kart instrukcja. Gra przeznaczona dla 2-4 graczy, w wieku powyżej lat 8.
25% rabatu
119,92
159,90 zł
niedostępny
Szmal
Szmal
Wydawca: Rebel
wysyłka: niedostępny
Gra karciana „Szmal” przeniesie Was do USA lat 60. Wcielicie się w gotowych na wszystko szefów gangów, którzy mają tylko jeden cel ? zdobyć największe wpływy w mieście. Alkohol, nocne kluby, broń automatyczna ? aby sięgnąć po władzę i pieniądze, nie wolno cofać się przed niczym. Od legalnych interesów, prowadzonych tylko dla przykrywki, po ostre wycinanie konkurencji ? wszystko jest dozwolone! „Szmal” to dynamiczna i pełna emocji gra, w której przyjaźnie nie istnieją, a każdy obmyśla strategię zwycięstwa w wojnie gangów. Pamiętajcie! Stawka jest wysoka, liczy się tylko Szmal! Dlaczego musisz w to zagrać? Gra ma KLIMAT. Musisz wybrać jaką formę Twój gang przybierze. Czy będą to Gangsterzy ze spluwami, których boi się każdy rozsądny człowiek w tym mieście, czy też legalny biznes prowadzony w białych rękawiczkach (na przykład ubezpieczenia), czy też postawisz na nieruchomości - nie ma to znaczenia. Zwyciężyć można na wiele sposobów, ale każdy ma swoje słabe strony. Uważaj! Przejrzysty projekt kart pozwala szybko orientować się w dostępnych możliwościach i tym samym znacząco usprawnia podejmowanie decyzji. Czy pisaliśmy już o KLIMACIE?
8% rabatu
82,75
89,95 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka