Wielka księga emocji
Wydawca:
Jedność
wysyłka: 48h
ISBN:
978-83-7971-559-6
EAN:
9788379715596
oprawa:
twarda
format:
290x250x15mm
język:
polski
liczba stron:
120
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
45% rabatu
19,80 zł
Cena detaliczna:
36,00 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 19,80 zł
Opis produktu
Ta wspaniała księga wprowadza dzieci w fascynujący świat emocji, czyli w świat uczuć. Na jej stronach przedstawione zostały baśnie i opowieści, w których wyeksponowano rozmaite uczucia ich bohaterów. Wszystko po to, by dzieci potrafiły rozpoznawać i nazywać emocje i by potrafiły okazywać je w sposób kontrolowany i adekwatny do sytuacji. Nie ma uczuć dobrych i złych, ale, każdy się chyba z tym zgodzi, nie powinniśmy okazywać szalonej radości w miejscu, gdzie wymagana jest od nas cisza i skupienie, np. w urzędzie czy podczas szkolnych zajęć, podobnie jak umiejętność nieokazywania złości czy gniewu cechuje człowieka opanowanego i kulturalnego. Gniew, strach, radość, wdzięczność, smutek… to tylko niektóre z emocji, które zostaną oswojone dzięki tej pięknej i mądrej księdze. Zapraszamy do odkrywania świata emocji. To wspaniała wędrówka w głąb siebie i fascynująca przygoda.
Odbiorcy:
– dzieci, które oswajać będą świat uczuć;
– nauczyciele i wychowawcy pragnący nauczyć dzieci radzenia sobie z emocjami;
– rodzice i opiekunowie, którzy chcą pomóc dzieciom w rozwoju emocjonalnym.
Dlaczego warto nabyć tę książkę?
– przedstawia baśnie i opowieści, akcentując w nich emocje, jakie towarzyszyły ich bohaterom –
w ten sposób uczy dzieci rozumienia towarzyszących nam przez całe życie uczuć.
– dzięki niej dzieci będą potrafiły rozumieć emocje swoje i swojego otoczenia; będą potrafiły właściwe zarządzać swoimi uczuciami, tak by ich nie tłumić, ale jednocześnie uzewnętrzniać je we właściwy sposób
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|