Okładka książki Wiem wszystko MDR

Wiem wszystko MDR

Autor: Paweł Loroch
Wydawca: MDR
wysyłka: 48h
ISBN: 5905669227155
EAN: 5905669227155
oprawa: pudełko kartonowe
format: 25.5x25.5cm
język: polski
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
99,60 zł
Cena detaliczna: 
123,50 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 81,24

Opis produktu

Kręci Was rywalizacja z innymi parami? Lubicie dowcipne quizy, podstępne testy i niespodziewane skojarzenia? Zdarza Wam się regularnie wykrzykiwać do telewizora prawidłowe odpowiedzi na pytania zadawane w teleturniejach? Czas najwyższy, by świat się wreszcie dowiedział, że wiecie właściwie wszystko! Uwaga: zawartość pudełka może być stosowana jako materiał treningowy do wystąpień we wszelkich teleturniejach! ”Wiem wszystko” to planszowa wersja teleturnieju, w którą można grać we dwoje lub parami, w większym gronie znajomych. Pytania nawiązują do najsłynniejszych formatów show telewizyjnych i odnoszą się do najróżniejszych dziedzin. Są to zarówno pytania z zakresu wiedzy o świecie zwierząt i roślin (Nazwa najszybszego kroku konia), jak i pytania odnoszące się do życia codziennego (Wymień dwa rodzaje wędlin). Uczestnicy udzielają odpowiedzi pod presją czasu, który odmierza klepsydra. Czy w kilkanaście sekund jesteś w stanie wymienić prezydentów Polski? Albo przypomnieć sobie trzy specjalizacje lekarskie? Sprawdź swoją pamięć, koncentrację i skojarzenia! Celem gry jest zdobycie jak największej ilości żetonów Kupidyn. Po rozstawieniu planszy i pionków pierwsza osoba przesuwa swój pionek o pole do przodu i kręci butelką, która wskazuje konkurencję. Jeden gracz z pary czyta zadanie, a drugi stara się jak najszybciej odpowiedzieć. Gracz, który czyta, pobiera karty w liczbie wskazanej przez butelkę. Następnie wybiera jedno z dwóch zadań z karty. Za poprawną odpowiedź para otrzymuje punkty dodatnie, za złą - ujemne. Suma punktów dodatnich i ujemnych przelicza się na żetony Kupidyna. Istnieją trzy rodzaje konkurencji: A, B czy C Prawda/Fałsz Wymień Przed przystąpieniem do konkurencji dla pary pozostali gracze mogą obstawiać, czy uda jej się uzyskać maksymalną liczbę punktów, czy nie. Do tego służą żetony do obstawiania. Aby je wykorzystać należy uiścić kaucję do banku w wysokości 1 żetonu Kupidyna. Wszystkie pytania mają charakter teleturnieju. Zestaw zawiera: instrukcja plansza 4 pionki 78 kart A, B czy C 78 kart Prawda/Fałsz 75 kart Wymień 12 kart ABC 8 żetonów do obstawiania tabliczka z butelką 80 żetonów Kupidyn klepsydra 48 dyplomów Cechy gry: liczba graczy: 2-8 czas gry: ok 60 minut
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj