Wilkołaki Harry Potter
Wydawca:
Ravensburger
wysyłka: 3 - 5 dni
EAN:
4005556275489
oprawa:
112x139 mm
(0) Sprawdź recenzje
31% rabatu
44,51 zł
Cena detaliczna:
64,54 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 44,51 zł
Opis produktuPoplecznicy Lorda Voldemorta nocami zamieniają się w przerażających Śmierciożerców. Sieją postrach wśród społeczności czarodziejów i stosują niewybaczalne zaklęcia. Aby temu zapobiec, świat czarodziejów musi schwytać wszystkich Śmierciożerców...
W grze Harry Potter Walka z Mrocznymi Siłami każdy z Was wcieli się w losowo wybraną postać: wśród nich są uczniowie Hogwartu, Czarownice i Czarodzieje o niezwykłych umiejętnościach, a także Śmierciożercy. Wygracie, jeśli odgadniecie, kto jest Śmierciożercą no chyba, że sami nimi jesteście! Jeśli tak właśnie jest, to postarajcie się wytrawnie zwodzić pozostałych graczy i zrzucać podejrzenia na innych!
Dzięki specjalnej, dedykowanej grze aplikacji, rozgrywka jest jeszcze bardziej ekscytująca!
W Hogwarcie są dwie drużyny: Śmierciożercy oraz mieszkańcy Hogwartu, może wygrać tylko jedna z nich. Gra zawsze trwa jeden dzień i jedną noc. Pod koniec dnia wszyscy mieszkańcy Hogwartu za pomocą głosowania podejmują decyzję, kto według nich jest Śmierciożercą. Postać, która zdobyła najwięcej głosów, jest schwytana a jej drużyna przegrywa! W grze bierze udział od trzech do dziesięciu graczy ich liczba określa również podział postaci jakie można odegrać w grze. Instrukcje zawierają także wybrane scenariusze z odpowiednim tematycznie podziałem ról. Dodatkowo można pobrać z Internetu dedykowaną grze aplikację, która zastępuje Mistrza Gry. Zasady gry są na tyle przejrzyste, że odnajdą się wśród nich zarówno najmłodsi jak i starsi wielbiciele gier.
Cechy gry:
Zawartość pudełka: 16 kart postaci, 16 znaczników postaci, instrukcja. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|