Wojciech Budzyński

Okładka książki WIZERUNEK RÓWNOLEGŁY
WIZERUNEK RÓWNOLEGŁY
Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, j
15% rabatu
34,09
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Public Relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość
PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowani
24% rabatu
34,33
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Transport w przedsiębiorstwie
Transport w przedsiębiorstwie
Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów. Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej
36% rabatu
25,42
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Zakupy w przedsiębiorstwie
Zakupy w przedsiębiorstwie
Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca
37% rabatu
25,31
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Eksport w przedsiębiorstwie
Eksport w przedsiębiorstwie
Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród
26% rabatu
29,47
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Umowy w handlu krajowym i zagranicznym
Jest to książka o dużych walorach praktycznych, adresowana do szerokiego środowiska biznesowego, prowadzącego działalność z partnerami krajowymi lub zawierającego transakcje importowo-eksportowe. Wiedza w niej zawarta pozwala skonstruować d
22% rabatu
31,31
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Public relations
Public relations
Wydawca: MT Biznes
wysyłka: niedostępny
Książka ma charakter poradnika ukazującego krok po kroku, jak przygotować i prowadzić konkretne działania w zakresie public relations. Autor zaczyna od usystematyzowania wiedzy na temat omawianej dziedziny, przechodząc następnie do tworzeni
22% rabatu
31,31
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych
22% rabatu
31,31
39,90 zł
niedostępny
Okładka książki Umowy w handlu krajowym i zagranicznym
Dr Wojciech Budzyński od 28 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych, prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał j
30% rabatu
31,58
44,90 zł
niedostępny
Okładka książki Wizerunek równoległy
Wizerunek równoległy
Wydawca: Poltext
wysyłka: niedostępny
Książka zawiera nową, oryginalną koncepcję kreowania i wykorzystywania w podejmowaniu decyzji marketingowych tzw. wizerunku równoległego. Autor wskazuje, w jaki sposób tradycyjne rozumienie wizerunku ogranicza rozwój działań promocyjnych, j
21% rabatu
23,70
29,90 zł
niedostępny
Okładka książki Rośliny oleiste uprawa i zastosowanie
Produkcja roślin oleistych na świecie, a także w Polsce - systematycznie rośnie. Nie ma innej grupy roślin rolniczych o tak dużej dynamice wzrostu zbiorów. Wynika to oczywiście z wszechstronności zastosowania ich biomasy - jako surowca do p
25% rabatu
43,54
57,90 zł
niedostępny
Okładka książki Negocjowanie i zawieranie umów handlowych
Celem książki jest pokazanie, jak skomplikowanym procesem jest zawarcie dobrej umowy, jak unikać niebezpieczeństw i pułapek, jak negocjować, aby zabezpieczyć swoje interesy. Autor koncentruje się na umowach sprzedaży i dostawy, zawieranych
21% rabatu
31,62
39,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj