| audiobook   Wywieranie wpływu na ludzi - Audiobook
                            Autor:
                            
                                        Robert Cialdini
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    GWP
                        
                     wysyłka: niedostępny 
                            ISBN:
                            
9788374893190                            
                         
                            EAN:
                            
9788374893190                            
                         
                            podtytuł:
                            
Teoria i praktyka. Audiobook                            
                         
                            format:
                            
13.6x19.1                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            rok wydania:
                            
2011                            
                         
                                
Audiobook                                
                             (0) Sprawdź recenzje 34% rabatu65,14 zł Cena detaliczna:  99,00 zł 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 65,14 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwaRobert Cialdini w swej bestsellerowej pracy udziela jasnych i przekonujących odpowiedzi na pytania:- Jak nakłonić drugiego człowieka do zmiany sposobu postępowania?- Jak zachęcić do podjęcia lub zmiany decyzji?- Jak dokonać tego, by zmiany takiej zapragnął?- Jak obronić się przed wpływem innych na nasze decyzje?- Jak uniknąć sytuacji, w których dopiero po czasie orientujemy się, że oto ktoś (znowu) naciągnął nas na coś, na co wcale nie mamy ochoty? Do tych rewelacyjnych odkryć prof. Cialdini doszedł nie tylko poprzez typową pracę badawczą, ale zatrudniając się incognito w środowiskach zawodowych praktyków wpływu społecznego - w agencjach reklamowych, firmach ubezpieczeniowych, organizacjach zbierających fundusze na różne cele, a także w firmach handlowych zajmujących się sprzedażą bezpośrednią. We wszystkich tych miejscach podpatrywał ""od kuchni"", jakich technik wpływu społecznego używają zawodowcy. x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |