|   Zachowania polityczne tom 2
                        Wydawca: 
                                    Wydawnictwo Naukowe PWN
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
9788301163150                            
                         
                            EAN:
                            
978830116315001                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
16.5x23.5cm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
568                            
                         
                            rok wydania:
                            
2010                            
                         (0) Sprawdź recenzje 19% rabatu79,98 zł Cena detaliczna:  99,00 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 79,98 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Praca przygotowana przez wyjątkowy zespół autorski pod przewodnictwem profesorów Daltona i Klingemanna – uznanych autorytetów w tej dziedzinie. Pełny przegląd wiedzy najbardziej dynamicznie rozwijającej się dyscypliny w naukach politycznych. Obejmuje tematykę zachowań wyborczych, kampanii politycznych, wpływu opinii publicznej, partycypacji politycznej, modernizacji i zmiany społecznej, edukacji politycznej i wartości politycznych oraz zagadnienia metodologiczne.
Autorzy tekstów: Christopher J. Anderson, André Blais, Jean Blondel, Philip E. Converse, John Curtice, Kevin Deegan-Krause, Jan W. van Deth, Yilmaz Esmer, Dieter Fuchs, James L. Gibson, Loek Halman, Anthony Heath, Sören Holmberg, Ursula Hoffman-Lange, Ronald Inglehart, M. Kent Jennings, Max Kaase, Miki Caul Kittilson, Ruud Koopmans, Oddbjorn Knutsen, James H. Kuklinski, Steffan Kumlin, Matthew S. Levendusky, Michael S. Lewis-Beck, Ian McAllister, Peter Mair, Ferdinand Müller-Rommel, Diana C. Mutz, Kenneth Newton, Mark Peffley, Buddy Peyton, Robert Rohrschneider, Richard Rose, Dieter Rucht, Holli A. Semetko, Doh Chull Shin, Paul M. Sniderman, Mary Stegmaier, Christian Welzel, Thorleif Pettersson, Susan E. Scarrow, Stuart N. Soroka, James Stimson, Dietlind Stolle, Jacques Thomassen, Bernhard Wessels, Christopher Wlezien, Edmund Wnuk-Lipiński.
Mimo że publikacja ta została wydana w 2007 roku  stała się już powszechnie obowiązującą lekturą na zachodnich uczelniach z takich przedmiotów jak np.: psychologia polityczna, socjologia polityki, polityczna partycypacja, wybory, zachowania wyborcze, systemy polityczne, metodologia nauk społecznych, polityka społeczna i wielu innych. 
(fragment recenzji wydawniczej prof. dr. hab. Arkadiusza Żukowskiego)
Dawniej politycy mogli jedynie próbować odgadnąć publiczne nastroje, obecnie dysponują bogatymi danymi pochodzącymi z licznych sondaży. Kampanie były idiosynkratycznymi procesami, w których menadżerowie opierali się na szczątkowych informacjach. Obecnie dysponują rzetelną wiedzą o tym, jak obywatele myślą i działają. Można podejrzewać, że kampania prowadzona w stylu lat 50. nie mogłaby w żaden sposób konkurować ze współczesną, wykorzystującą te nowe zasoby wiedzy.
(z tekstu)
             x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |