Zakodowana wieża. Gra na kodowanie
Wydawca:
Edgard
wysyłka: 48h
ISBN:
5904905917317
EAN:
5904905917317
oprawa:
pudełko kartonowe
format:
185x185x50mm
język:
polski
Seria:
Gra na kodowanie
rok wydania:
2023
(0) Sprawdź recenzje
36% rabatu
32,12 zł
Cena detaliczna:
49,90 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 30,51 zł
Opis produktuPomóżcie czarodziejowi odnaleźć drogę do skarbów, używając sekwencji i algorytmów
Zakodowana wieża (5+) to gra kooperacyjna, która wprowadza dzieci w podstawy programowania bez komputera. Gracze współpracują ze sobą i kodują ruchy czarodzieja, by zaplanować trasę do skarbów ukrytych w zamkowej wieży. Z pomocą sekwencji i algorytmów, magicznych drzwi oraz możliwości zmiany układu komnat próbują przechytrzyć duchy i zostać mistrzami kodowania. Rozwijają w ten sposób myślenie logiczne, kreatywność oraz koncentrację na zadaniu. Doskonalą również myślenie strategiczne, omijając pola z duchami oraz wykonując akcje, które przybliżają ich do zwycięstwa. Trening myślenia logicznego i kreatywności
Gra Zakodowana wieża wykorzystuje STEM (ang. Science, Technology, Engineering, Maths), czyli nowe podejście do uczenia się, integrujące nauki ścisłe, nowoczesne technologie, inżynierię oraz matematykę, rozwija zainteresowanie robotyką i programowaniem, a także umiejętności myślenia logicznego, kreatywności, rozwiązywania problemów i skutecznego komunikowania się.
Gracze zdobywają nowe umiejętności dzięki wykorzystaniu naturalnych zdolności, takich jak pomysłowość, chęć eksperymentowania oraz ciekawość świata. Doskonalą przy tym zdolności niezbędne zawodowym programistom, m.in. koncentrację, wytrwałość oraz cierpliwość w poszukiwania rozwiązań. Okiem Eksperta
To już trzecia gra Kapitana Nauki wprowadzająca w zasady kodowania i programowania offline. Fani Zakodowanego zamku znajdą tu znane sobie elementy. Cel i mechanika gry to jednak zupełnie nowa jakość. Ćwiczenie współpracy, nauka planowania i ćwiczenie poczucia sprawstwa to tylko niektóre z walorów gry, która powinna trafić do każdego nauczyciela i rodzica wspierającego dzieci w zdobywaniu kompetencji przyszłości.
dr Aleksandra Szyller, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wykładowca akademicki na Wydziale Pedagogicznym UW, prowadząca szkolenia dla nauczycieli, właścicielka firmy szkoleniowej www.mamtemoc.edu.pl
Plansze oraz żetony zostały wykonane z grubej tektury, co gwarantuje wytrzymałość nawet podczas najbardziej emocjonujących rozgrywek. x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|