Aleksandra Kalisz
Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronic
19% rabatu
28,15 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Autor:
Aleksandra Kalisz
Ewelina Tyc
Wydawca:
Uniwersytet Śląski
wysyłka: 48h
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia reflek
19% rabatu
20,32 zł
25,20 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|