Ewelina TycKawa czy herbata? Pierwszy telewizyjny program...
Autor:
Ewelina Tyc
Wydawca:
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
wysyłka: 48h
Rozprawa prezentuje szczegółową analizę pierwszego ogólnopolskiego programu śniadaniowego Kawa czy herbata?. Poranny magazyn emitowany był na antenie TVP1 od 1992 do 2013 roku, czyli przez dwadzieścia jeden lat. Był to okres dużych zmian ni
19% rabatu
32,18 zł
39,90 zł
Dodaj
do koszyka
Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronic
19% rabatu
28,15 zł
34,90 zł
Dodaj
do koszyka Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Autor:
Aleksandra Kalisz
Ewelina Tyc
Wydawca:
Uniwersytet Śląski
wysyłka: 48h
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia reflek
19% rabatu
20,32 zł
25,20 zł
Dodaj
do koszyka
Liczba wyświetlanych pozycji:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|
|