Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Autor:
Aleksandra Kalisz
Ewelina Tyc
Wydawca:
Uniwersytet Śląski
wysyłka: 48h - 72h
ISBN:
9788322633885
EAN:
9788322633885
oprawa:
oprawa: broszurowa
format:
170x249 mm
liczba stron:
260
rok wydania:
2018
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
20,32 zł
Cena detaliczna:
25,20 zł
DODAJ
DO KOSZYKA
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 20,32 zł
Opis produktuAutopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|