Okładka książki Anachrony ALBI

Anachrony ALBI

Wydawca: Albi
wysyłka: niedostępny
ISBN: 15+
EAN: 8590228035202
oprawa: Pudełko kartonowe
format: 42.0x29.5cm
język: polski
rok wydania: 2018
(0) Sprawdź recenzje
Wpisz e-mail, jeśli chcesz otrzymać powiadomienie o dostępności produktu
45% rabatu
168,80 zł
Cena detaliczna: 
306,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 168,80

Opis produktu

XXVI wiek, Nowa Ziemia. Świat się zmienił. Planeta powoli podnosi się po Dniu Oczyszczenia: dniu, w którym eksplozja nieznanego pochodzenia o katastrofalnym zasięgu wstrząsnęła całą Ziemią. Większość ludności została zgładzona, a znaczna część powierzchni Ziemi przestała nadawać się do zamieszkania. Nikt nie wiedział co tak naprawdę spowodowało apokalipsę - jedyne co mogli zrobić ocaleni, to szukać schronienia i poczekać aż opadnie pył. W Anachrony wcielasz się w lidera jednej ze ścieżek ideologicznych Nowej Ziemi: Harmonii, Dominacji, Postępu lub Zbawienia. Twoim głównym celem jest przygotowanie się na nadchodzące uderzenie asteroidy, zabezpieczenie przyszłości dla swoich ludzi i przezwyciężenie pozostałych trzech Ścieżek, by stać się dominującą ideologią, która ukształtuje przyszłość ludzkości. Rozgrywka toczy się przez maksymalnie siedem rund zwanych erami, które reprezentują kilka lat. Po czwartej erze następuje uderzenie asteroidy, które zmienia to, jak rozgrywane są pozostałe ery i rozpoczyna odliczanie do końca gry. Rozgrywka Anchrony składa się z trzech głównych mechanik: zasilania i używania egzoszkieletów, wykonywania akcji robotnikami, używania podróży w czasie. Dwupoziomowa mechanika zarządzania pracownikami System zarządzania robotnikami w Anachrony obejmuje cztery różne typy pracowników, wyróżniających się między sobą mocnymi i słabymi stronami. Niektóre akcje są domyślnie dostępne dla poszczególnych pracowników, podczas gdy inne są możliwe tylko dzięki specjalnej formie wzmocnienia i ochrony - egzoszkieletowi. Pracownicy i egzoszkielety są zarządzane osobno, lecz do sukcesu potrzebujesz obu. Zarządzanie zasobami w czasie Dzięki szczelinom w czasie łączącym przeszłość z teraźniejszością, liderzy mogą poprosić o użyczenie zasobów od siebie samych z przyszłości. Te dobra mogą znacząco wzmocnić rozwój gracza, jednak nie ma nic za darmo - w późniejszych erach pętla musi zostać zamknięta, a zasoby należy przesłać w przeszłość! Zawartość pudełka: plansza główna 4 plansze graczy 4 dwustronne plansze ścieżki 80 znaczników robotników kostki i żetony zasobów 24 żetony rdzeni zasilających 66 żetonów punktów zwycięstwa 30 znaczników kropli wody 24 sześciokątne znaczniki egzoszkieletów 4 dwustronne karty pomocy 8 kart liderów 4 banery graczy z plastikowymi podstawkami 8 znaczniki podróży w czasie i morale 32 znaczniki ścieżki 36 karfli Warpu 60 kafli budynków 11 kart puli rekrutacji 11 kart puli wydobycia 12 dwustronych kafli osi czasu 1 kafel uderzenia 18 kafli superprojektów 2 kości badań kość paradoksu dwustronny kafel akcji ewakuacji 12 kafli anomalii 45 kafli przełomu 15 kafli upadającej stolicy 9 kafli niedostępnych heksów 8 kart warunków końcowych 16 kart początkowych zasobów 1 notes punktacji 16 żetonów paradoksu plansza "Dzień Sądu" 10 eksperymentów 1. poziomu 10 eksperymentów 2. poziomu 1 karta warunku końcowego 2 kości trajektorii 1 żeton "Ocelenie Ziemi" 1 żeton "Przypieczętowanie Losu" plansza chronobota baner chronobota 6 znaczników egzoszkieletów w kształcie heksów 8 kafli Warpu Chronobota 6 żetonów Chronobota kość Chronobota Liczba graczy: 1 - 4 osoby Wiek: od 15 lat Czas gry: ok. 30 - 120 minut
x
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj