| Anna Rychwalska  Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka 
                                    Autor:
                                    
                                                Anna Rychwalska
                                    
                                 
                                    Wydawca:
                                    
                                                PWE
                                    
                                 wysyłka: 48h 
                                Przedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z
                             38% rabatu 43,25 zł 69,90 zł 
                                        Dodaj do koszyka Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32 zł 
                Liczba wyświetlanych pozycji: 
               
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |  |