|   Marka pracodawcy w konkurowaniu na rynku pracy. Teoria i praktyka
                            Autor:
                            
                                        Anna Rychwalska
                            
                         
                        Wydawca: 
                                    PWE
                        
                     wysyłka: 48h 
                            ISBN:
                            
978-83-208-2559-6                            
                         
                            EAN:
                            
9788320825596                            
                         
                            oprawa:
                            
Miękka                            
                         
                            format:
                            
235x161x9mm                            
                         
                            język:
                            
polski                            
                         
                            liczba stron:
                            
146                            
                         
                            rok wydania:
                            
2024                            
                         (0) Sprawdź recenzje 38% rabatu43,25 zł Cena detaliczna:  69,90 zł 
                                DODAJ DO KOSZYKA 
                    dodaj do schowka
                 
                    koszty dostawy
                 Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 47,32 zł Opis produktuZasady bezpieczeństwaPrzedmiotem rozważań w niniejszej książce jest całościowe podejście do problematyki kształtowania marki pracodawcy, ujętej w kontekście zarówno teoretycznym, z uwzględnieniem procesu tworzenia jej struktury, jak i praktycznym, wynikającym z motywacji i zakresu działań podejmowanych przez przedsiębiorstwa. Zaproponowany autorski model zależności między kształtowaniem marki pracodawcy a konkurencyjnością na rynku pracy wypełnia zidentyfikowaną lukę poznawczą w zakresie powiązań prowadzonych działań z efektami w postaci oddziaływań na elementy przewagi konkurencyjnej na rynku pracy. Książka przełamuje bariery dzielące subdyscypliny zarządzania dzięki nawiązaniu do koncepcji, teorii i modeli spotykanych w literaturze krajowej i zagranicznej, odnoszących się zarówno do marki pracodawcy, jak i szerzej do marki organizacji. Stanowi podstawę do zgłębiania problematyki budowania marki pracodawcy i zarządzania nią. Wychodzi naprzeciw potrzebom praktyki zarządzania, a także dydaktyki akademickiej w zakresie pogłębionej analizy procesu kształtowania marki pracodawcy warunkującej wzrost konkurencyjności na rynku pracy. W razie zainteresowania proszę o kontakt. x   
            Uwaga!!!
         
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         TAK NIE   
            Wybierz wariant produktu
         |