BIZNES

Okładka książki Dylemat przełomowej innowacji
Książka ta ma pomóc menedżerom zrozumieć istotę przełomowej innowacji i to, jak na nią reagować. Znajdziecie w niej opis narzędzi, które pozwalają pojąć, jakie są źródła tego zjawiska i jak sobie z nim radzić. Przesłanie książki jest następ
22% rabatu
53,93
69,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Mowa rąk
Mowa rąk
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Niniejsza książka jest wspaniałym poradnikiem dla każdego, kto chce poprawić swoją zdolność wyrazu przez gestykulację, dzięki czemu można łatwiej osiągnąć porozumienie w stosunkach międzyludzkich. Możecie także nauczyć się oddziaływać na za
29% rabatu
32,10
45,00 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Postawa, mimika, gest
Postawa, mimika, gest
Autor: Lech Tkaczyk
Wydawca: Astrum
wysyłka: 48h
Czego spodziewać się po osobach z przymrużonymi i zapadłymi oczami? Co charakteryzuje ludzi urodzonych w zimie? Czy warto znać gesty i sygnały kokieterii? Czym jest proksemika i parajęzyk? Od zarania dziejów człowiek próbuje znaleźć złotą r
45% rabatu
8,24
14,99 zł
Dodaj
do koszyka
Okładka książki Vademecum managera
Vademecum managera
Wydawca: Astrum
wysyłka: niedostępny
Zamieszczone tu porady mają bezpośrednie odniesienie do nas, do naszych problemów, do konkretnych sytuacji i do cech naszego charakteru. Sugerowane tutaj rozwiązania będą pomocne w doskonaleniu metod zarządzania, podejmowaniu decyzji, radze
33% rabatu
19,31
29,00 zł
niedostępny
Okładka książki Nie nauczysz dziecka jazdy na rowerze podczas prelekcj
Tradycyjne techniki sprzedaży, które są obecnie obowiązującym standardem w pracy sprzedawców, z reguły nie sprawdzają się w praktyce. Większość klientów doskonale zna te metody i wie, co powie sprzedawca, zanim rozpocznie się jego prezentac
17% rabatu
57,57
69,00 zł
niedostępny
Okładka książki Ty tu dowodzisz
Ty tu dowodzisz
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka kapitana D. Michaela Abrashoffa jest wyjątkowo ciekawą lekcją przywództwa. Autor opisuje swoje doświadczenie zdobyte na służbie w Marynarce Stanów Zjednoczonych, podczas dowodzenia okrętem USS Benfold. Jego przemyślenia dotyczące ki
27% rabatu
35,85
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Uwolnić potencjał liderów
System przywództwa ComposiTeam, opisany w tej książce, pomaga uwolnić olbrzymi, zmagazynowany w organizacji potencjał przywódczy. Znakomitą większość tego potencjału ograniczają jednak biurokratyczne procedury i organizacyjna inercja. Auto
19% rabatu
58,87
73,00 zł
niedostępny
Okładka książki Wewnętrzny potencjał
Wewnętrzny potencjał
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Firmy, które odnoszą sukcesy, potrafią wykorzystać swój wewnętrzny potencjał, czyli cechy, które kształtują ich kulturę, motywują pracowników do działania oraz sprzyjają wzrostowi innowacyjności i produktywności w dłuższym czasie. Aby popra
23% rabatu
31,38
41,00 zł
niedostępny
Okładka książki Stawka większa niż biznes
Prowadzenie firmy rodzinnej jest wielką sztuką, ale też wielką szansą. Przedsiębiorstwa rodzinne mają ogromny wkład w tworzenie nowych miejsc pracy, w kształcenie zawodowe, wpływają na eksport i rozwój gospodarki narodowej. Są uosobieniem "
27% rabatu
35,85
49,00 zł
niedostępny
Okładka książki Postawa mimika gest z elementami komunikowania niewerbalnego w biznesie i w Internecie
Czego spodziewać się po osobach z przymrużonymi i zapadłymi oczami? Co charakteryzuje ludzi urodzonych w zimie? Czy warto znać gesty i sygnały kokieterii? Czym jest proksemika i parajęzyk? Od zarania dziejów człowiek próbuje znaleźć złotą r
31% rabatu
10,30
15,00 zł
niedostępny
Okładka książki Outsourcing krok po kroku dla menedżerów
W książce wyjaśniono jedno z najtrudniejszych i najbardziej kontrowersyjnych zagadnień we współczesnym biznesie. Autorka, Linda R. Dominguez, doświadczona trenerka kadry zarządzającej, dzieli się doświadczeniem swoich klientów, przekazuje r
24% rabatu
44,92
59,00 zł
niedostępny
Okładka książki Zdobywanie informacji
Zdobywanie informacji
Wydawca: Astrum
wysyłka: niedostępny
Książka z kategorii Biznes, choć przeznaczona także dla szerszego grona czytelników. Uczy technik negocjacyjnych czy może raczej technik prowadzenia rozmowy - w taki sposób, aby nasz partner udzielił nam informacji, na jakich nam zależy. Pi
31% rabatu
16,82
24,50 zł
niedostępny
Okładka książki Coaching sprzedawców
Coaching sprzedawców
Autor: Keith Rosen
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Coraz szybsze tempo pracy i nasilająca się konkurencja sprawiają, że przed działami sprzedaży stawia się wiele nowych zadań, a kadra kierownicza potrzebuje efektywniejszych sposobów szkolenia i motywowania handlowców. Autor zaspokaja tę pot
30% rabatu
56,30
79,90 zł
niedostępny
Okładka książki Menedżer jako lider
W ostatnich latach granica oddzielająca liderów od zwykłych pracowników uległa nieodwracalnemu zatarciu. W następstwie tych zmian przedsiębiorstwa muszą dziś odpowiedzieć sobie na trzy zasadnicze pytania: Jak rozbudzić w każdym pracowniku d
19% rabatu
50,81
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Geniusz konsumenta
Geniusz konsumenta
Autor: Fisk Peter
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm. Opierając się przykładach mar
19% rabatu
75,72
93,90 zł
niedostępny
Okładka książki Ty tu dowodzisz
Ty tu dowodzisz
Wydawca: Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
Książka kapitana D. Michaela Abrashoffa jest wyjątkowo ciekawą lekcją przywództwa. Autor opisuje swoje doświadczenie zdobyte na służbie w Marynarce Stanów Zjednoczonych, podczas dowodzenia okrętem USS Benfold. Jego przemyślenia dotyczące ki
19% rabatu
50,81
63,00 zł
niedostępny
Okładka książki Szybciej, lepiej, więcej
Szybciej, lepiej, więcej
Autor: Kobjoll Klaus
Wydawca: Astrum
wysyłka: niedostępny
Książka ta to wynik wykładów i seminariów autora na kursach dotyczących zagadnień marketingu i rozwijania motywacji, przewodnik po skomplikowanym świecie przedsiębiorczości. Napisany barwnym i żywym językiem, przejrzysty i zrozumiały dla cz
38% rabatu
15,08
24,50 zł
niedostępny
Okładka książki Reklama jako proces komunikacji
Reklama jako proces komunikacji
Wydawca: Astrum
wysyłka: niedostępny
To doskonałe źródło wiedzy na temat reklamy, przeznaczone dla bardzo szerokiego kręgu odbiorców - dla studentów kierunków humanistycznych, dla właścicieli mniejszych i większych firm, dla chcących poszerzyć swe kwalifikacje pracowników dzia
35% rabatu
16,25
24,90 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Wybierz wariant produktu
Dodaj do koszyka
Anuluj