Geniusz konsumenta
Autor:
Fisk Peter
Wydawca:
Wolters Kluwer
wysyłka: niedostępny
ISBN:
9788376015842
EAN:
9788376015842
oprawa:
Twarda
podtytuł:
Prowadzenie firmy skoncentrowanej na oczekiwaniach nabywców
format:
17.4x24.5cm
język:
polski
Seria:
BIZNES
liczba stron:
368
rok wydania:
2009
(0) Sprawdź recenzje
19% rabatu
75,72 zł
Cena detaliczna:
93,90 zł
dodaj do schowka
koszty dostawy
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 75,53 zł
Opis produktu
Geniusz konsumenta to kolejna książka doświadczonego stratega biznesu Petera Fiska, autora bestsellerów Geniusz marketingu i Geniusz biznesu. Autor analizuje w niej wpływ klientów na rozwój i działalność firm.
Opierając się przykładach marek takich jak Amazon, Boeing, Disney, Camper, Dove, H&M, Facebook czy Harley Davidson, odpowiada na pytania:
Jak zdobyć lojalnych klientów?
Dlaczego zindywidualizowany i emocjonalny przekaz marki jest tak ważny?
Jak zmieniają się klienci i co to oznacza dla firm?
Dlaczego firmy muszą podporządkować działania oczekiwaniom konsumentów?
Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?
Peter Fisk wyjaśnia, na czym polega fakt, że dzisiaj to klienci kontrolują firmy, podaje wiele inspirujących przykładów tego zjawiska oraz proponuje praktyczne narzędzia dla menedżerów. Ułatwią one każdemu liderowi odnaleźć się w świecie skoncentrowanym na konsumentach, spojrzeć na własną firmę przez pryzmat ich oczekiwań i dzięki temu odnosić sukcesy.
x
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Wybierz wariant produktu
|