Kanagawa
Kanagawa W Kanagawie każdy z graczy wcieli się w artystę – i to nie byle jakiego, a ucznia samego mistrza Hokusaia. W czasie rozgrywki wszyscy uczniowie będą rywalizować o miano najlepszego malarza. Rok 1840. Prefektura Kanagawa nad Zatoką Tokijską. Mistrz Hokusai decyduje się otworzyć szkołę dla artystów, by wykształcić swoich następców. Jesteś jednym z nich – musisz udowodnić, że to właśnie ciebie powinno się nazywać godnym kontynuatorem ścieżki „starego, szalonego malarza”. Wybierz temat swoich obrazów i ruszaj tworzyć wiekopomne dzieła! Chwyć pędzel w dłoń, podążaj za naukami swojego nauczyciela, maluj, rozwijaj swoją technikę i studio – pokaż wszystkim, kto najlepiej operuje pędzlem! Wybierz swoją specjalizację (Drzewa, Zwierzęta, Postacie lub Budynki) i śledź uważnie zmiany pór roku – tylko dzięki temu uda ci się stworzyć najbardziej harmonijny obraz. To będzie dzieło twojego życia! Zagraj w najładniejszą grę planszową! W kolejnych turach gracz dobierają karty i decydują, w jaki sposób je wykorzystać. Każda karta ma dwie funkcje – może służyć do rozbudowania panoramy, ale także do nauki kunsztu malarskiego, dzięki czemu w następnych rundach będziesz mógł użyć bardziej zaawansowanych kart. Dbaj o to, by nie zabrakło ci pędzli! Za wyjątkowe osiągnięcia artystyczne gracze otrzymują dyplomy – pomagają one w rozgrywce i dają dodatkowe punkty zwycięstwa. Gra kończy się, gdy jeden z uczestników ułoży obraz z 11 kart lub kiedy wyczerpie się talia. Wtedy wszyscy gracze kończą swoje i tury podlicza się punkty. A w Kanagawie można je dostać za najróżniejsze osiągnięcia – musisz więc starannie dobrać taktykę i uważnie śledzić ruchy pozostałych uczestników. Kanagawa zachwyca urzekającym klimatem XIX-wiecznej Japonii. Przepiękna, dopracowana w najdrobniejszym szczególe gra wciągnie cię do urokliwego świata dalekowschodnich mistrzów pędzla. Gra Liczba graczy    2 - 4 Wiek    10 + Czas gry    45 min Zawartość pudełka Kanagawa 1 plansza Szkoły 4 kafelki Początkowe 72 karty Lekcji (po 18 kart w 4 rodzajach różniących się kolorem rewersu) 1 pionek Wielkiego Mistrza 1 pionek Pomocnika 19 kafelków Dyplomów 15 Pędzli 3 żetony Burzy 1 instrukcja Zwiastun gry planszowej Kanagawa  
35% rabatu
64,90
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Pięć Klanów
Pięć Klanów
Autor: Bruno Cathala
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Przemierzając krainę 1001 Nocy, Twoja karawana zatrzymuje się w osławionym Sułtanacie Naqala. Sędziwy już Sułtan nagle zmarł, a miejsce po nim pozostaje wolne. Wyrocznie przepowiedziały, że na ziemie przybędzie ten, który zgromadzi poparcie wszystkich Pięciu Klanów i to on zajmie miejsce zmarłego władcy. Czy dasz radę wypełnić przepowiednię i przejąć władze nad Sułtanatem Naqala? W tej strategicznej grze gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji, które wymagają od nich więcej niż od standardowych gier typu worker-placement. Wszystko stąd, że tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie. Oazy, wioski, targowiska i wiele różnorodnych miejsc tylko czeka, aż przybędą do nich nowi pracownicy - członkowie plemion. A to jak, kiedy i gdzie ich przeniesiesz wpływa bezpośrednio na to, czy wygrasz, czy raczej poniesiesz klęskę. Planując zwycięską strategię nie możesz zapominać o potężnych magicznych istotach - Dżinach. Jeżeli Ty ich nie wykorzystasz, to przeciwnicy z pewnością użyją ich potężnych mocy i doprowadzą do Twojej zguby. Zawsze miej ich na oku, jeżeli rzeczywiście liczysz na przejęcie Sułtanatu. Pięć Klanów to gra z bardzo wysoką jakością komponentów, jasną i przejrzystą instrukcją i mechaniką, która oferuje wiele dróg prowadzących do zwycięstwa. Przemieszczanie pionków nie tylko wpływa na to, czy Ty otrzymasz punkty, ale także zmienia ustawienie planszy dla przeciwników. Często trzeba zastanowić się nad tym, czy warto zrobić coś dla siebie, czy tym razem zrobić coś przeciwko innym. Pięć Klanów to arcyciekawa gra, którą zaprojektował Bruno Cathala, mający na swoim koncie wiele fantastycznych tytułów - Cyklady, Shadows over Camelot, Mr. Jacka, Małego Księcia i Abyss.
18% rabatu
172,16
209,95 zł
Dodaj
do koszyka
Kingdomino GFP
Kingdomino - gra planszowa Jesteś wielkim władcą, poszukującym no-wych lądów i pragnącym poszerzyć swoje wspaniałe Królestwo. Odkryjesz wiele nowych ziem, pól uprawnych, jezior i ma-jestatycznych gór, nim znajdziesz wreszcie swoje upragnione miejsce na Ziemi. Uwa-żaj jednak, wielu innych władców opuściło domy w tym samym celu! Dlaczego warto kupić Kingdomino? Kingdomino to wspaniała gra taktyczno-stra-tegiczna bazująca na mechanice domina, w której gracze tworzą królestwo wokół swojego zamku za pomocą kolorowych kafli, zgodnych ze sobą jedną z części – podobnie jak w uko-chanej przez graczy klasycznej grze – dominie, dbając by nasze królestwo nie było zbyt małe, lecz także, by nie rozrosło się ponad miarę oraz stawiając na tak powstałej planszy w kluczowych miejscach specjalne budynki! Wspaniała gra dla całej rodziny (i nie tylko): Kingdomino jest grą prostą, bardzo zabawną i przyjemną dla oka: dzięki kolorowej, komik-sowej stylistyce, z płytkami o wielu ciekawych szczegółach – krajobraz krainy składa się bo-wiem z płytek lasów, mokradeł, pól oraz rzek, która zadowoli nawet najbardziej wymagających fanów gier planszowych. Posiada jednak wiele elementów, które zadowolą starszych graczy – to od uczestników rozgrywki zależy jak wiele miej-sca poświęcą czystej zabawie, a ile przezornej strategii. A wszystko to w jedynie 30 minut! Zawartość gry 4 płytki startowe 4 trójwymiarowe zamki (1 różowy, 1 żółty, 1 zielony, 1 niebieski) 48 płytek domina (1 strona z terenami,  1 strona z numeracją) 8 drewnianych znaczników króla w 4 kolo-rach (2 różowe, 2 żółte, 2 zielone, 2 niebie-skie)
40% rabatu
59,94
99,90 zł
Dodaj
do koszyka
Kotostrofa
Kotostrofa
Wydawca: Rebel
wysyłka: 48h
Kotostrofa to prawdziwa gratka dla kociarzy, ale nie tylko - zabawne ilustracje, którymi jest opatrzona kruszą nawet najtwardsze serca! Jest to dynamiczna karcianka dla 3-5 graczy w wieku od 7 lat, w której naszym zadaniem będzie jak najszybsze pozbycie się kart z ręki. Nie jest to jednak takie proste - karty możemy odrzucać wyłącznie parami: według koloru lub cyfry. Jeśli zdecydujemy się na pierwszą opcję, nie dzieje się nic szczególnego, jednak przy drugiej zaczyna się kombinowanie - w zależności od widniejących na kartach cyfr i naszej decyzji, aktywuje się inny efekt specjalny, który przynosi nam dodatkowe profity - najczęściej związane z szybszym pozbywaniem się kart, jednak czasem pozwalające również utrudnić grę innym. W podstawowej mechanice, a także dzięki obecności tajemniczego kota - Kotrusia, który nie ma w talii swojej pary - gra przypomina znaną z dzieciństwa karciankę Piotruś. Nie jest to jednak dokładnie to samo. Kotostrofa, dzięki wprowadzeniu efektów specjalnych dla odrzucanych par (a w przypadku niektórych są to dwa efekty, z których możemy wybierać), zawiera element planowania i pozwala graczowi na posiadanie pewnej kontroli nad własną sytuacją. Jednocześnie absolutnie nie odbiera to grze uroku i nie zmniejsza przyjemności płynącej z rozgrywki!
25% rabatu
33,71
44,95 zł
Dodaj
do koszyka
Gra - Gra Pomyłek TREFL
Czy wiesz, jakie fikcyjne stworzenie zieje ogniem? Myślisz, że to smok? A może… No właśnie! Sprawdź się w rozgrywce, w której prawidłowe odpowiedzi nie zawsze są właściwe, a absurdalne gwarantują sukces i dobrą zabawę!
15% rabatu
16,99
19,99 zł
Dodaj
do koszyka
Szeregowy Pingwin REBEL
Na biegunie robi się coraz cieplej, a miejsca nie przybywa. Pingwiny ruszają więc na podbój całego świata. Wybierz, którzy pingwini rekruci przejmą kontrolę nad strefami strategicznymi (Antarktyda, Pustynia, Dżungla, Miasto, Księżyc), a którzy będą sabotować plany Twojego przeciwnika. Lód topnieje, nie pozwól, aby stopniały Twoje szanse na dominację nad światem! Gra wydaje się prosta... na pierwszy rzut oka. Na drugi też, ale po chwili grania nagle odkryjecie, że nie dość, iż ta mała karcianka faktycznie jest grą o dominację nad obszarem, to te małe, cwane pingwiny potrafią nieźle zaleźć za skórę. Co rundę musisz zadecydować, jakie karty przekazać przeciwnikom, a jakie zachować dla siebie. Następnie spośród posiadanych kart wybierasz jedną i zagrywasz. Zagrane karty zapewniają Ci wpływy na danym obszarze, za co na koniec gry dostaniesz punkty, jeśli na ręku posiadasz jeszcze karty należące do zdominowanego obszaru.Dylemat jest więc dość spory: czy mocną kartę zagrać jako kartę dominacji zwiększając szansę na kontrolę obszaru, czy lepiej zostawić ją sobie na ręce jako dużą ilość punktów ryzykując, że nie uda mi się go zdominować? A może coś pośrodku? Przewiduj ruchy innych i przygotuj się na nie tak, by wyjść na całej sytuacji jak najlepiej! To nie jest lekka gra dla leniwych! Podbijanie świata wymaga planowania i niezłej dawki knucia. Zwłaszcza, gdy świat podbijają pingwiny...
25% rabatu
44,96
59,95 zł
Dodaj
do koszyka
7 Cudów Świata: Pojedynek REBEL
Poprowadź swoją cywilizację ku świetności, dbając o jej rozwój militarny i naukowy oraz konstruując niezwykłe Budowle i Cuda. 7 Cudów Świata: Pojedynek to gra dla 2 graczy, która wykorzystuje niektóre z głównych założeń bestselleru 7 Cudów Świata, ale oferuje również nowe wyzwania, specjalnie dopasowane do gry dwuosobowej. W tej grze istnieją 3 drogi do zwycięstwa: dominacja militarna, dominacja naukowa, zwycięstwo cywilne. Gra wprowadza nowatorski sposób dobierania kart, przed grą - układamy je według podanego wzoru, a dobierać wolno nam tylko te, które nie są przykrywane przez inne karty. Wybierając jedną z nich, odkrywamy kolejne, czyniąc je dostępnymi dla mojego przeciwnika, co podczas gry prowadzi do trudnych wyborów i dylematów.Gracze będą ze sobą rywalizować o karty rozmaitych budowli, próbując blokować ich dostępność przeciwnikowi, a dobierając te, które zapewnią im największe korzyści.Zdobywając czerwone karty gracze ""przepychają"" znacznik konfliktu w stronę swojego przeciwnika, a gdy dotrze on do jego stolicy natychmiast wygrywają grę. Po drodze zdobywają żetony, które dodatkowo spowalniają przeciwnika zabierając mu posiadane monety,Zdobyte w trakcie gry karty naukowe, zielone, pozwalają nam na kupowanie żetonów rozwoju, dzięki którym wydatnie powiększamy przewagę nad naszym przeciwnikiem, Dzięki kartom żółtym, handlowym, otrzymywać będziemy więcej monet, które są bardzo cenną walutą w grze, która wydatnie wspomaga nabywanie surowców, Karty niebieskie, kulturowe, zapewnią nam wyraźny zastrzyk punktów zwycięstwa, Zagrywanie wszystkich kart będzie uzależnione od posiadania w swoim mieście odpowiedniej kombinacji brązowych i szarych kart zapewniających dopływ niezbędnych surowców do jego rozbudowy, Jeśli wszystko pójdzie po naszej myśli to na koniec gry w trzeciej erze będziemy mogli także zdobyć karty gildii, fioletowe, dzięki którym będziemy mogli podsumować swoje dokonania zdobywając punkty za określoną gałąź rozwoju, wieńcząc budowę naszego miasta. To jednak nie wszystko, bowiem każdy z graczy rozpoczyna grę także z 4 cudami świata (wybranymi spośród 12 dostępnych), każdy z nich posiada odmienne umiejętności i pomaga rozwinąć się w konkretnej dziedzinie. Można je wznosić podczas gry otrzymując przywileje, ale spośród 8 cudów w grze, tylko 7 zostanie wybudowanych. Spiesz się więc, aby ubiec swojego przeciwnika. 7 Cudów Świata: Pojedynek to dwuosobowa gra o prostej mechanice, która oferuje graczom bardzo wiele ciekawych wyborów, jednocześnie posiadając kilka dróg wiodących do zwycięstwa
23% rabatu
84,66
109,95 zł
Dodaj
do koszyka
Mały Książę: Droga do gwiazd (edycja filmowa)REBEL
Podążając śladami Małej Dziewczynki, poleć swoim dwupłatowcem na spotkanie z Małym Księciem! Czeka na Ciebie niespodziewana przygoda. Po drodze spotkasz nowych przyjaciół, ale i pułapki. Strzeż się! W grze Mały Książę: Droga do Gwiazd wyruszasz w wielką podróż z domku Dziadka na planetę Małego Księcia. Przesuwaj swój pionek po podniebnej trasie, zbierając gwiazdy. Samolot przemieszczasz dzięki kartom Lisa. Każdy gracz dysponuje tym samym zestawem kart na początku gry. W zależności od chmury, na której wyląduje Twój samolot, możesz zdobyć więcej kart, które pozwolą Ci podróżować dalej. Jeśli zatrzymasz się na chmurze, która jest już zajęta przez przeciwnika, zabierasz kartę z jego ręki i dajesz mu jedną ze swoich, przez siebie wybraną. Gra ma świetny, balansujący mechanizm nie pozwalający żadnemu graczowi pozostać z tyłu. Zawsze rusza się ten z graczy, którego samolot jest na samym końcu. Ale, jeśli dobrze zaplanujesz swoje ruchy, możesz ruszyć się dwa, a nawet trzy razy pod rząd! Gra ozdobiona jest pięknymi grafikami prosto z filmu.Zawartość pudełka: 8 części trasy (3 plansze łączące), 3 plansze trasy, dom Dziadka i planeta Małego Księcia), 5 płytek papierowych samolotów, 18 płytek opowieści, 12 żetonów teleskopów, 36 żetonów gwiazd, 12 kart Dziadka. Dla każdego gracza: 8 kart Lisa, 1 samolot, 1 czapka pilota.
23% rabatu
76,96
99,95 zł
Dodaj
do koszyka
Mr. Jack in New York HOBBITY
Londyn - 19 listopada 1888 r - Tajemnica śledztwa w sprawie Mr. Jack'a nadal pozostaje nierozwiązana. W ramach policyjnego dochodzenia zostaje aresztowany lekarz - szarlatan: Francis J. Tumblety, a następnie zwolniony za kaucją. Podejrzany wykorzystuje nadarzającą się okazję i ucieka do Stanów Zjednoczonych. Nowy Jork - Manhattan - Styczeń 1889 r. - Nowojorska policja zaalarmowana przez śledczych z Londynu rzuca się w pogoń za podejrzanym. Różni świadkowie potwierdzają jego obecność na Manhattanie, a popełnione zbrodnie mają podobne ""modus operandi"" jak te popełnione w Londynie. Policja Nowego Jorku apeluje do najbardziej szanowanych obywateli miasta o pomoc w śledztwie. Czy Mr. Jack to naprawdę Tumblety? Jeśli nie, to pod jaką tożsamością się ukrywa? Stawka w tej grze jest wysoka. Od teraz możesz się cieszyć trzecią już grą z serii o tajemniczym Mr Jack'u. - Mr. Jack (gra podstawowa) - Mr. Jack rozszerzenie (do wykorzystania tylko z podstawową wersją gry) - Mr. Jack w Nowym Jorku Mr. Jack w Nowym Jorku to emocjonująca gra dla 2 graczy. Jeden z graczy wciela się w rolę policyjnego Detektywa, ktorego zadaniem jest schwytanie poszukiwanego za krwawe zbrodnie Mr. Jack'a. Zadanie to nie jest proste, gdyż podejrzany ukrywa się pod postacią jednego z szanowanych obywateli Nowego Jorku. Czas ucieka! Detektyw próbuje zredukować krok po kroku liczbę podejrzanych ograniczając możliwości ucieczki Jack'a, podczas gdy ten drugi zrobi wszystko, co możliwe, aby utrudnić Detektywowi eliminację podejrzanych i skorzystać z najmniejszego jego błędu, aby uciec na zawsze! Mr. Jack w Nowym Jorku to kompletna gra. Nie musisz mieć ani znać poprzednich gier z tej serii, aby w nią zagrać. Zawartość pudełka: 1 plansza przedstawiająca wyspę Manhattan, 8 dwustronnych pionków Postaci, 1 pionek tury, 13 żetonów terenu, 2 żetony śledztwa, 2 żetony Parowców, 1 żeton Informatora, 8 kart Postaci, 8 kart Alibi, 1 karta Widoczny/Niewidoczny. Ze względu na to, że możliwości taktyczne w tej wersji gry są znacznie zwiększone, zalecamy, aby początkujący gracze rozpoczęli swą przygodę od podstawowej wersji gry ,,Mr Jack"".
23% rabatu
100,09
129,99 zł
Dodaj
do koszyka
Mr.Jack Pocket
Po spowitych mrokiem ulicach dzielnicy Whitechapel ukradkiem przemyka się Mr. Jack, ścigany przez Holmesa i Watsona. Mr. Jack Pocket to miniaturowa odmiana doskonałej gry detektywistycznej Mr. Jack. Nie jest to jednak dokładna kopia tej gry, a całkowicie inny sposób na ciekawą rywalizację pełną blefu i dedukcji. W poszukiwaniu Kuby rozpruwacza biorą udział Watson, Sherlock oraz jego buldog. Podczas gry będziecie kierować poczynaniami tych postaci bądź zamieniać miejscami 9 podejrzanych. Kuba Rozpruwacz oczywiście wie, którą z postaci jest. Czego oczywiście próbuje się dowiedzieć osoba, grająca po stronie dzielnych detektywów. Mr. Jack Pocket to gra w której dwie osoby sprawdzą swoje umiejętności blefu, planowania i dedukcji. Ilość graczy: 2 Czas: 15' Wiek: 14+
22% rabatu
45,94
58,90 zł
Dodaj
do koszyka
Pentos
Pentos
Autor: Bruno Cathala
Wydawca: Trefl
wysyłka: 48h
Wreszcie nadszedł czas wyczekiwanego przez wszystkich corocznego Festiwalu Czarów! Podczas pokazu magicznego kunsztu w szranki stajecie Wy: Uczniowie Czarnoksiężnika! Waszym zadaniem jest umiejętne łączenie magicznych składników tak, aby uzyskane z nich mikstury po spożyciu pozwoliły Wam rzucać potężne czary. Olśnijcie publiczność czarnoksięską wirtuozerią, dajcie pokaz zmyślności i sprytu! Nie zapominajcie jednak o uwadze i ostrożności. Magia bywa zdradliwa, a niewłaściwe połączenie składników może sprawić, że zamiast w rycerza w lśniącej zbroi zmienicie się w ropuchę, stając się pośmiewiskiem dla rywali! Autorem gry karcianej „Pentos” jest Bruno Cathala – jeden z najbardziej cenionych twórców gier. Zawartość pudełka: 55 kart Instrukcja Wiek graczy: 7+ Liczba graczy: 2-5 Czas rozgrywki: 20 minut
30% rabatu
24,49
34,99 zł
Dodaj
do koszyka
Gra karciana - Pentos TREFL
Gra karciana - Pentos TREFL
Autor: Bruno Cathala
Wydawca: Trefl
wysyłka: 48h
Pentos - Trefl Joker LineWreszcie nadszedł czas wyczekiwanego przez wszystkich corocznego Festiwalu Czarów!Podczas pokazu magicznego kunsztu w szranki stajecie Wy: Uczniowie Czarnoksiężnika! Waszym zadaniem jest umiejętne łączenie magicznych składników tak, aby uzyskane z nich mikstury po spożyciu pozwoliły Wam rzucać potężne czary. Olśnijcie publiczność czarnoksięską wirtuozerią, dajcie pokaz zmyślności i sprytu! Nie zapominajcie jednak o uwadze i ostrożności. Magia bywa zdradliwa, a niewłaściwe połączenie składników może sprawić, że zamiast w rycerza w lśniącej zbroi zmienicie się w ropuchę, stając się pośmiewiskiem dla rywali!Autorem gry karcianej ,,Pentos"" jest Bruno Cathala - jeden z najbardziej cenionych twórców gier.
35% rabatu
20,52
31,40 zł
Dodaj
do koszyka
Yamatai
Yamatai
Wydawca: Rebel
wysyłka: niedostępny
Zgromadź sojuszników, stawiaj żagle i ruszaj po uznanie królowej Himiko! Królowa Himiko przydzieliła prestiżowe zadanie każdemu z budowniczych w królestwie: wzniesienie stolicy Yamatai, która stanie się klejnotem imperium. Twoje zadanie: przyćmić swoim dziełem pracę innych budowniczych, wznosząc najpiękniejsze miasto, używając do tego surowców dostarczanych przez floty z całego królestwa. Przygotuj swoją strategię, zatrudnij specjalistów i zrób wszystko, aby zostać najlepszym z budowniczych, za swą pracę otrzymując nagrodę od samej królowej Himiko. Tylko jedno imię może zapisać się w annałach historii wyspy jako imię największego spośród budowniczych Yamatai! W grze Yamatai od 2 do 4 graczy walczy o tytuł najlepszego budowniczego w królestwie. W tytułowej krainie gracze będą wznosić pałace, egzotyczne bramy torii i inne majestatyczne budowle, by zebrać jak najwięcej punktów prestiżu. Mogą liczyć na pomoc zdobywanych w trakcie gry specjalistów oraz używać surowców zebranych z niezliczonych wysp wchodzących w skład archipelagu Yamatai. Yamatai z pewnością oczaruje każdego swą oprawą graficzną. Osadzona w mitycznej krainie wschodu, gdzieś pomiędzy Chinami a Japonią, gdzie historia i mity przeplatają się ze sobą, zapraszając na radosną podróż w starożytne czasy. Yamatai to kolejne dzieło w którego projektowaniu wziął udział legendarny Bruno Cathala - ojciec takich bestsellerów, jak chociażby popularne Abyss, Cyklady, czy Pięć Klanów. To gra otwierająca przed nami wiele dróg do zwycięstwa, w której sprawdzimy zarówno nasze zdolności dyplomatyczne, jak i strategiczne.
18% rabatu
172,16
209,95 zł
niedostępny
Cyklady Monumenty
Cyklady Monumenty
Autor: Bruno Cathala
Wydawca: Rebel
wysyłka: niedostępny
Dodatek Cyklady: Monumenty wprowadza do gry dziesięć antycznych monumentów, a każdy z nich oferuje graczom nowe, niesamowite możliwości: Cytadela Aresa stojąca na jednej z Twoich wysp uniemożliwia inwazję z lądu, powietrza i morza, tak długo jak przynajmniej 1 jednostka stoi na polu z Cytadelą, Uniwersytet Ateny umożliwia szkolenie tylu filozofów podczas jednej tury, na ilu Cię stać - a to wydatnie przyspiesza budowę Metropolii, Wielka Latarnia Posejdona ratuje statki, które zostały zniszczone w walce i zwraca je do bezpiecznej przystani, aby można je było wykorzystać w kolejnym starciu. Inne monumenty pozwalają na aktywację mitologicznych stworzeń, otrzymywanie jednostek za darmo bądź tańszą rekrutację filozofów i kapłanów. Każdy Monument składa się z dwóch mniejszych budynków. Przykładowo: Cytadela Aresa to dwa budynki fortecy, Akademia Militarna składa się z fortecy i uniwersytetu, i tak dalej... Dzięki temu, oprócz swojej unikalnej właściwości, monument posiada również właściwości budynków składowych - dwie fortece z Cytadeli Aresa dodają 2 do wyniku rzutów podczas walk lądowych, a Wielka Latarnia Posejdona czyni to samo przy walkach morskich! Dodatek Cyklady: Monumenty znacząco zmienia myślenie o przebiegu rozgrywki i już od pierwszych chwil sprawia, że staramy się wybierać bóstwa, które umożliwią nam jak najszybsze wybudowanie monumentu. Dzięki niemu zyska na znaczeniu mnogość i głębia strategicznych opcji jakie otworzą się przed twórcami nowych budowli. Dodatek jest w pełni kompatybilny z pozostałymi dodatkami do Cyklad.
16% rabatu
67,16
79,95 zł
niedostępny
7 Cudów Świata Pojedynek - Panteon
Dodatek Panteon wprowadza antycznych bogów do gry 7 Cudów Świata: Pojedynek. Teraz gracze mogą ubiegać się o przychylność bóstw z pięciu różnych kręgów kulturowych i skłonić je wszystkie do roztaczania swojej opieki nad ich miastem. Z pewnością pomoże w tym budowa bogatej świątyni ku czci wybranego patrona lub patronki albo poświęcenie im jednego z dwóch nowych Cudów Świata dostępnych w dodatku. Starożytni Grecy i Rzymianie wierzyli, że sposobem na dostąpienie boskich łask jest podarowanie bogom czegoś w zamian, złożenie daru lub przysięgi. Nie inaczej jest w dodatku Panteon - jeśli oczekujesz przysługi od jakiegoś boga - nie możesz pozostać mu dłużny. Podczas Ery I będziesz zbierać żetony Mitologii pozwalające wybrać, które bóstwo zamieszka w Panteonie, oraz żetony Darów, dzięki którym zaskarbisz sobie ich przychylność. Później, w Erze II i III możesz obudzić boga lub boginię w Panteonie zamiast dobierać kartę. Jeśli zapewnisz bóstwu to, czego od Ciebie żąda, możesz umieścić je obok swojego miasta. Era III wprowadza kolejny aspekt starożytnych religii - obszar rytualny. Grając w Panteon zamiast trzech kart Gildii do talii wtasowuje się trzy karty Wielkich Świątyń - każda z nich odpowiada innej kulturze śródziemnomorskiej. Jeśli bóstwo czczone w danej świątyni jest Ci przychylne, możesz zbudować ją za darmo. Na przykład mając wsparcie Izydy możesz zbudować świątynię egipską, a wsparcie Enki pozwoli Ci wznieść świątynię mezopotamską. 7 Cudów Świata: Pojedynek to dwuosobowa gra o prostej mechanice, która oferuje graczom bardzo wiele ciekawych wyborów, jednocześnie posiadając kilka dróg wiodących do zwycięstwa.
23% rabatu
57,71
74,95 zł
niedostępny
Jamaica
Jamaica
Wydawca: Rebel
wysyłka: niedostępny
W 1675 r., po wielu latach pirackiego życia, Henry Morgan umiejętnie pozyskał nominację na stanowisko gubernatora Jamajki, której towarzyszył wyraźny rozkaz oczyszczenia Morza Karaibskiego z piratów oraz bukanierów! Zamiast się temu podporządkować, Morgan namówił wszystkich swych dawnych "kolegów" i towarzyszy broni, by dołączyli do niego na emeryturze i zupełnie bezkarnie mogli się cieszyć zagrabionymi wcześniej łupami. Co roku, aby upamiętnić "stare dobre czasy", Morgan organizuje Wielkie Wyzwanie - regaty wokół wyspy, których zwycięzcą ogłoszony zostaje ten z kapitanów, który zgromadzi w ładowniach największą ilość złota. Jamaica to świetna gra o wyścigu pirackich statków na pięknej planszy. Nieskomplikowana, urzekająca mechanika, i, pomimo kostek, nie specjalnie losowa, bardzo dobrze sprawdza się w gronie rodzinnym. Opiera się na mechanizmie gospodarowania zasobami, z którym radzą sobie nawet młodsze dzieci. Liczba graczy: 2 - 6 osób Wiek: od 8 lat Czas gry: ok. 45 minut Zawartość pudełka: plansza 66 kart akcji w 6 kolorach (po 1 kolorze dla gracza) 80 złotych dublonów 45 żetonów prowiantu 45 żetonów prochu 9 żetonów skarbu 12 kart skarbu 1 kompas pierwszego gracza 2 kości akcji 1 kość walki 6 statków w różnych kolorach (po jednym dla każdego gracza) 6 plansz ładowni (po jednej dla każdego gracza)
18% rabatu
131,16
159,95 zł
niedostępny
Abyss Kraken
Abyss Kraken
Wydawca: Rebel
wysyłka: niedostępny
Gildia Przemytników osiedliła się w samym sercu cmentarzyska gigantycznych morskich istot, w najczarniejszych odmętach królestwa Głębi. W tej budzącej niepokój nekropolii, korzystając z pomocy tajemniczych Krakenów, przedstawiciele Gildii handlują NEBULISAMI. Nebulisy, cudowne czarne perły, stanowią nieoficjalną walutę królestwa. To pieniądze splamione krwią. Przyspieszą Twoją drogę do władzy, ale uważaj, bo tych, którzy zostaną złapani na ich posiadaniu, czeka straszliwy los! Grając z dodatkiem "Kraken" zasady gry podstawowej nie ulegają zmianie, dochodzą natomiast nowe elementy: Nowi Sojusznicy, Nebulisy, Nowi Lordowie, Nowe Miejsca.
16% rabatu
67,16
79,95 zł
niedostępny
Five Tribes
Five Tribes
Autor: Bruno Cathala
Wydawca: Days of Wonder
wysyłka: niedostępny
Five Tribes to arcyciekawa gra, którą zaprojektował Bruno Cathala, mający na swoim koncie wiele fantastycznych tytułów - Cyclades, Shadows over Camelot, Mr. Jacka, Małego Księcia i Abyss. W tej strategicznej grze gracze będą musieli podejmować wiele ważnych decyzji, które wymagają od nich więcej niż od standardowych gier typu worker-placement. Wszystko dlatego, że tym razem robotnicy znajdują się od razu na planszy, a naszym zadaniem jest ich sprawne i efektywne przemieszczanie. Oazy, wioski, targowiska i wiele, wiele różnorodnych miejsc tylko czeka, aż przybędą do nich nowi pracownicy. A to jak, kiedy i gdzie ich przeniesiesz wpływa bezpośrednio na to, czy wygrasz czy raczej poniesiesz klęskę. W swojej zwycięskiej strategii powinny znaleźć się też potężne magiczne istoty - Dżiny. Jeżeli ich nie wykorzystasz, to przeciwnicy mogą użyć ich potężnych mocy i doprowadzić do Twojej zguby. Zawsze miej ich na oku, jeżeli rzeczywiście liczysz na przejęcie Sułtanatu. Five Tribes została wyprodukowana przez wydawnictwo Days of Wonder, stąd też możemy być pewni wysokiej jakości komponentów, jasnej i przejrzystej instrukcji oraz gry, która daje wiele możliwości zwycięstwa. Przemieszczanie pionków nie tylko wpływa na to, czy Ty otrzymasz punkty, ale także zmienia ustawienie planszy dla przeciwników. Często trzeba zastanowić się nad tym, czy warto zrobić coś dla siebie, czy tym razem zrobić coś przeciw innym.
10% rabatu
188,95
209,95 zł
niedostępny
Cyklady Hades
Cyklady Hades
Wydawca: Rebel
wysyłka: niedostępny
Na Cykladach panuje teraz spokój, ale echa niedawnych walk wciąż rozbrzmiewają w pamięci mieszkańców. Czy to trwały pokój, czy tylko krótkie zawieszenie broni? Krążą plotki, że Hades wkrótce powróci, a wraz nim nieprzebrane oddziały Nieumarłych i okręty widma... Każde miasto-państwo będzie musiało ponownie wykazać się niezwykłymi umiejętnościami strategicznymi i taktycznymi rekrutując potężnych herosów i pozyskując łaski bóstw Olimpu, aby ostatecznie pokonać przeciwników. Nie obędzie się i bez pomocy przerażającego pana podziemi... Ten dodatek zawiera kilka modułowych rozszerzeń do gry Cyklady, które mogą zostać wprowadzone do gry razem lub osobno. Dodatek 1: Rozmieszczanie Sił - modyfikuje on etap przygotowania do rozgrywki pozwalając graczom na jeszcze większą decyzyjność na tym polu. Dodatek 2: Hades i jego wojska nieumarłych - wprowadza do gry nowego boga, Hadesa wraz z jego armiami nieumarłych. Pojawia się on w grze tylko kilka razy i wkracza siejąc postrach i zniszczenie. Dodatek 3: Herosi i Stwory - wprowadza do gry nowe Stwory oraz Herosów, których można rekrutować i wcielać w szeregi swojej armii. Posiadają one swoje figurki i specjalne umiejętności. Dodatek 4: Boskie łaski - wprowadza do gry płtyki Boskich łask, dzięki którym możemy pozyskać karty Kapłanek oraz cenne artefakty wraz z ich potężnymi umiejętnościami. Liczba graczy: 2 - 5 osób Wiek: od 10 lat Czas gry: ok. 90 minut Zawartość pudełka: 1 żeton Nekropolii, 4 żetony Teatru, 8 znaczników dobrobytu, 1 płytka Hadesa, 8 płytek Boskich łask, instrukcja, lista podsumowania, karty, figurki.
16% rabatu
100,76
119,95 zł
niedostępny
Cyklady Tytani
Cyklady Tytani
Wydawca: Rebel
wysyłka: niedostępny
Na Cykladach napięcie sięga zenitu. W ostatnim czasie konflikt skupił się na dwóch dużych, sąsiadujących ze sobą wyspach. O panowanie na archipelagu walczy już sześć państw-miast, z których każde liczy na pomoc bogów! Wojna powoli, ale konsekwentnie zbiera swoje żniwo. Jakby nieszczęść było mało, sam Kronos postanowił włączyć się do walki, a wraz z nim pojawili się inni tytani, gotowi zniszczyć wszystko, co stanie im na drodze... Rozszerzenie Tytani oferuje nowe dodatki, które zostały zaprojektowane w taki sposób, aby je połączyć ze sobą w jednej rozgrywce. Możliwe jest również dodanie jednego lub kilku dodatków z rozszerzenia Hades. Jednak w takim przypadku rozgrywka może okazać się niezwykle trudnym wyzwaniem, dorównującym rozmachem słynnej Odysei! Rozszerzenie pozwala na rozgrywkę do 6 osób w dwóch trybach - drużynowym i indywidualnym (rywalizacji). Gra toczy się teraz na większych, podzielonych na terytoria wyspach. W przeciwieństwie do gry podstawowej, gracze nie kontrolują całych wysp, ale znajdujące się na nich terytoria. Do gry wkraczają Kronos i tytani! Boskie Artefakty. Są to karty, które należy wtasować w talię Mitologicznych Stworów oraz figurki, które pojawiają się na planszy w konsekwencji zdobywania kart. 5 kart Metropolii specjalnych Uwaga: Przy grze na dwóch graczy należy wykorzystać mapę z gry podstawowej. Przy rozgrywce na 3-6 graczy wykorzystywane są mapy z dodatku. Liczba graczy: 3 - 6 osób Wiek: od 12 lat Czas gry: ok. 75 minut Zawartość pudełka: dwustronna plansza plansza ofiarowania 1 płytka boga: Kronos 5 figurek Boskich Artefaktów i 5 odpowiadających im kart 5 specjalnych metropolii i odpowiadających im kart 7 znaczników dobrobytu instrukcja elementy dla 6 gracza (2 znaczniki ofiarowania, 8 flot, 8 oddziałów, 6 znaczników terytorium, zasłonka, 3 tytanów) 3 znaczniki terytorium i 3 tytanów w każdym pozostałym kolorze dla każdego gracza.
16% rabatu
125,96
149,95 zł
niedostępny
Liczba wyświetlanych pozycji:
1
2
Idź do strony:
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
Oczekiwanie na odpowiedź
Dodano produkt do koszyka
Kontynuuj zakupy
Przejdź do koszyka