CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług med.
                            Autor:
                            
                                        M. Stawicka
                            
                         
                    wysyłka: niedostępny 
                        
                            ISBN:
                            
9788378148449                            
                         
                        
                            EAN:
                            
9788378148449                            
                         
                        
                            oprawa:
                            
oprawa: broszurowa                            
                         
                        
                            format:
                            
17,6x25 cm                            
                         
                                        
                            liczba stron:
                            
172                            
                         
                        
                            rok wydania:
                            
2018                            
                         
                                            (0) Sprawdź recenzje 
            22% rabatu 
                25,67 zł
                    Cena detaliczna:  
                        33,00 zł 
                    
                    dodaj do schowka
                 
                
            
                    koszty dostawy
                 
                Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 25,67 zł 
        Opis produktuZasady bezpieczeństwa
                Głównym celem badań podjętych przez autorów było opracowanie przykładowej matrycy CAF, która pozwoli zidentyfikować konieczne do przeprowadzenia udoskonalenia w szpitalu, a tym samym poprawić jego efektywność. W książce podjęto zatem próbę: interpretacji pojęcia jakości usług medycznych i sposobów pomiaru tej jakości; identyfikacji szpitali jako organizacji świadczących usługi medyczne na rzecz pacjentów; typologii kryteriów oraz mierników pomocnych w ocenie stopnia implementacji strategii TQM w szpitalach; przedstawienia sposobu implementacji TQM i oceny stopnia jej dojrzałości w szpitalach; charakterystyki metody CAF na tle innych metod implementacji i oceny stopnia dojrzałości TQM w szpitalach; opracowania przykładowej matrycy CAF do samooceny szpitala. 
            
        Książka składa się z czterech rozdziałów zawierających wnioski i rekomendacje wynikające z przeprowadzonych badań. Wyjaśniono w nich istotę jakości usług medycznych, opisano koncepcje zarządzania jakością usług, scharakteryzowano także pojęcie zarządzania jakością usług medycznych w szpitalach oraz metody implementacji i oceny TQM w tych placówkach. x 
         
    
            Uwaga!!!
         
        
            Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
         
        TAK 
            NIE 
         
    
            Wybierz wariant produktu
         
         |