Clayton M. Christensen![]() The Innovator's Dilemma, with a New Foreword
Autor:
Clayton M. Christensen
Wydawca:
Harvard Business Review
wysyłka: niedostępny
The bestselling classic on disruptive innovation by renowned author Clayton M. Christensen.
His work is cited by the world's best-known thought leaders, from Steve Jobs to Malcolm Gladwell. In this classic bestseller--one of the most influ
19% rabatu
108,07 zł
134,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 108,07 zł
![]()
The New York Times bestseller and seminal work on disruption--for every company seeking new growth.
Clayton Christensen's bestselling book, The Innovator's Dilemma, introduced the groundbreaking idea of disruptive innovation, revealing how
19% rabatu
108,07 zł
134,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 108,07 zł
![]()
Skąd liderzy wiedzą, co należy robić, żeby rozwijać firmę?
Skąd czerpią pewność, że klienci będą chcieli kupować ich produkty?
Czy sukces innowacji zawsze zależy tylko od szczęścia?
Wybitny autorytet w dziedzinie innowacyjności i rozwoju, p
36% rabatu
33,67 zł
52,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 33,67 zł
audiobook
![]()
Jeśli jesteś studentem zarządzania i nauk pokrewnych, ekonomistą, biznesmenem lub teoretykiem biznesu, ta książka pozwoli ci spojrzeć z innej strony na bezduszna wiedzę i teorie. Przeczytaj uważnie to, co jeden z największych specjalistów w
27% rabatu
29,08 zł
39,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 29,08 zł
![]()
Jeśli jesteś studentem zarządzania i nauk pokrewnych, ekonomistą, biznesmenem lub teoretykiem biznesu, ta książka pozwoli ci spojrzeć z innej strony na bezduszna wiedzę i teorie. Przeczytaj uważnie to, co jeden z największych specjalistów w
21% rabatu
39,65 zł
49,90 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 39,65 zł
![]() Przełomowe innowacje
Autor:
Clayton M. Christensen
Wydawca:
Wydawnictwo Naukowe PWN
wysyłka: niedostępny
Są takie czasy, kiedy nie należy słuchać klientów, kiedy trzeba inwestować w produkty mniej wydajne, o niższych marżach i kiedy trzeba żwawo szukać małych, a nie pokaźnych rynków. W książce przedstawiam, oparty na starannie zaprojektowanych
1% rabatu
43,60 zł
44,00 zł
niedostępny
Najniższa cena z ostatnich 30 dni: 34,39 zł
Liczba wyświetlanych pozycji:
![]()
Uwaga!!!
Ten produkt jest zapowiedzią. Realizacja Twojego zamówienia ulegnie przez to wydłużeniu do czasu premiery tej pozycji. Czy chcesz dodać ten produkt do koszyka?
TAK
NIE
![]()
Wybierz wariant produktu
|
|